Sign in to follow this  
Followers 0
Sidsel91

Ved man det bare ?

6 posts in this topic

Jeg har en bekymring omkring det kjole købning :) har ikke prøvet nogle endnu, men tænkere at folk altid siger at de vidste bare det skulle være den da de fik den på :) men jeg er en person , der undersøger hele markeder inden jeg beslutter mig, for hvad nu hvis der var en kjole et andet sted der var endnu mere smuk , men man så hår glip af fordi man satte sig fast på en :)

Ved man bare når det er den rigtige? Og har man slet ikke tankerne "hvad nu hvis der findes en derude der er endnu smukkere?"

0

Annonce ♥

Jeg kan berolige dig med, at det gør der! :lol: Altså findes en der er smukkere. Og en anden stil. Og én med en perle dér i stedet for dér.

Men sådan er det jo med alt i livet - og når man så tager en beslutning, så skal man selvfølgelig gøre det fordi man synes man har "undersøgt markedet" indenfor det man formår - ikke mindste økonomisk. Og så skal man glæde sig - og lade være med at kigge videre :wink:

0

Jeg fandt to kjoler i samme butik som jeg kunne lide. Det var bare kjolen - begge to. Jeg valgte den billigste og den der var mest komfortabel. Den jeg fravalgte havde 2/3 ærmer med original blonde fra 20'erne og jeg var rædselsslagen for at komme til at ødelægge det. Det var faktisk den primære grund til at jeg ikke valgte den..

Efter køb er jeg bare glad, jeg tænker ikke på den smukke kjole fra 1920'erne længere (fordi jeg har en anden smuk kjole som sidder perfekt) - og (som også nævnt af Oxyocin) så kigger jeg ikke længere efter potentielle kjoler. Ligesom jeg heller ikke dater længere, da jeg jo nu har fundet min mand :)

1

Ja - for mit vedkommende i hvert fald.

Jeg har faktisk fornemmelsen allerede uden at have prøvet den. Men det fordi den stilmæssigt er 100% mig og det var stilmæssigt også sådan noget jeg havde forstillet mig inden jeg havde fundet den.

0

Annonce ♥

Jeg havde undersøgt alt (følte jeg selv) og var total skråsikker, jeg skulle have ærmer og jeg har altid sagt aldrig stropløs og det skulle være havfruemodel med blonder. Jeg ankom til første kjoleprøvning, og blev spurgt af ekspedienten om jeg ikke ville prøve en stropløs, og jo det kunne jeg da godt.. Selvfølgelig endte det med, at den stropløse, prinsessemodel uden blonder men med massere af tyl, var meget mere mig, og jeg endte med at stå med tårer i øjnene, og føle det klassiske sus i maven. Det var kjolen, og ja jeg har set andre kjoler, der så lige havde stenene anderledes eller et bælte eller.. Men i bund og grund er det ligegyldigt, fordi jeg ved at jeg så absolut fantastisk ud i min kjole, på trods af at jeg overhovedet ikke havde gennemsøgt markedet for den slags kjoler :lol: Håber det gav mening :)

0

Jeg tror der er meget forskel på hvordan vi er. Jeg havde også luret hele markedet igennem, været på messe o.s.v men blev ved med at kigge tilbage på en bestemt model og da jeg prøvede den, var jeg slet ikke i tvivl...

Håber/tror også du oplever det..

0