Sidsel91

Bekymring om tema/farver :/

9 posts in this topic

Jeg og min kommende mand har et ønske om at vi skal have et turkis og lime grønt bryllup :) hvide stole med skiftevis turkis og limegrønne sløjfer og bord pynt i de farver , men er bange for at det kommer til at ligne en barnedåb :/ tror i det er farlige farver at vælge ?:/

0

Annonce ♥

Tak for billeder :) tror dugene skal være hvide og så ellers de to farver , men ja det er rigtigt , at hvis det bare er de rigtige limegrønne og turkis blå , så er det nok ikke så barnedåbs agtigt :)

0

VI er slet ikke nået så langt i vores planlægning endnu, men jeg tænker, eftersom min yndlingsfarve er grøn og H2B's yndlingsfarve er orange, at vi muligvis kombinerer de to farver.. I passende mængder :) Men har heller ikke delt denne tanke med ham endnu :tunge:

0

Det kan man sagtens, så længe man bare holder det elegant samtidigt :)

0

Annonce ♥

Også min tanke :)

0

Uh, tak for billederne! H2B er også inddraget i farve-planerne nu og han var ganske enig med mig :D

0

Det eneste jeg lige tænker er, at jeg nok ville vælge at holde sløjferne på stole i samme farve og ikke skiftevis, tror det kan komme til at se rodet ud. Men det er bare min mening :)

0

Annonce ♥

Jeg er enig med Ki. Hold sløjferne i samme farve. Det giver et mere roligt billede. For det er ret skrappe farver du har valgt. Du må ikke misforstå mig, for de er super fede, men vær forsigtig med at blande formeget.

0