love2fast

Udendørs vielse...

4 indlæg i dette emne

H2B og jeg overvejer meget en vielse i en smuk park der ligger tæt på hvor vi bor..

Men er det overhovedet realistisk i Danmark? Med det vejr vi har...

Vil meget gerne høre jeres erfaringer og se billeder fra jeres vielse... sad gæsterne ned? Blomster? Osv...

Hvilken måned er bedst at blive gift i hvis det er udendørs? Altså størst sandsynlighed for sol og tørt vejr...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev gift i parken på feststedet. Det regne hele ugen op til vielsen. Fredag aften styrte det ned med vand - med det danske vejr i sind havde vi købt nogen billige pavillioner i Harald Nyborg som vi så skulle stille op lørdag morgen.

Næste morgen vågne vi til det skønneste solskinsvejr - så vi kunne stille stolene op (uden pavillion) og min bror lagde en lille rød løber og så blev vi viet under et tre i nærheden af Spøttrup.

Så det kan godt lad sig gøre, men har en backup plan. Vi blev gift den 17.08.2013

post-56940-0-04597700-1383046201_thumb.j

post-56940-0-97900400-1383046621_thumb.j

Redigeret af katrinchen
0

Del dette indlæg

Jeg har været med til et udendørs i en skov som gæst. Her var der stillet bænke op. Her manglede dog lidt struktur, for gæsterne havde ingen anelse om, hvordan vielsen foregik, for der var ingen sange, og brudeparret fulgtes bare ad væk efter vielsen uden at stoppe op, så gæsterne kunne ønske tillykke (ligesom når man kommer ud af kirken).

Et andet har jeg været med som fotograf, og det foregik på en strand. Vejret var varmt og solrigt men meget blæsende, men her var der sørget for højtalere og lyd, så alle kunne høre musikken (keyboard) og præsten. Her var det stillet stole og bænke op med rød løber.

Begge steder havde de lavet en bue med blomster/grønne blade/tyl som pynt.

Et tredje sted har jeg oplevet, at der ikke var stole til gæsterne, men vielsen varede heller ikke mere end 10-15 min. (borgerlig). Solen skinnede og det var den varmeste dag (i år).

Forbered jer på det værste, fx med pavilloner og paraplyer, og så kan I jo kun blive positivt overraskede.

0

Del dette indlæg

Vi tilbyder ceremonier uden for Folkekirken både udendørs og indendørs. Jeg har lavet ceremonier i 5 år og aldrig fået aflyst nogen - men der for er det godt at have en plan B alligevel, som sikkerhed.

Vi tilbyder at arrangere en smuk og personlig bryllupsceremoni i jeres have eller hvor I ønsker det. Sammen finder vi ud af hvad ceremonien skal indeholde af musik, sange og Ja-ritualet og vi skriver en personlig tale til jer med udgangspunkt i jeres liv og kærlighed og holdninger og værdier og fremtidsdrømme. Vi kommer over hele landet og stifteren af firmaet er tidligere sognepræst, som så at der er behov for bryllupsceremonier uden for kirken også. Hun tilbyder også en kristen ceremoni, hvis man ønsker det.Vi har ry for at være højtidelige og afslappede og lægger megen vægt på, at overholde traditioner og ritualer. Det koster 4.000 kr + moms og dækker en vielsessamtale hjemme hos jer, udarbejdelse af ceremonien og talen, gennemførelse af ceremonien, evt. kontakt til musikere og feststed samt transport to gange på Sjælland.
Vi synes jo, at ceremonien som viser jeres store kærlighed er det vigtigste minde I kan give jer selv og gæsterne. Den glemmer de ikke. Så kan man måske spare på kjolen eller maden - det er ikke den I husker. Kig evt. på vores hjemmeside www.livsceremonier.dk og du er også velkommen til at ringe helt uforpligtende.
Mange hilsner Ane Christensen tlf 26122629 mail ac1601@gmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer