hessellund

Favours til børn

5 posts in this topic

Jeg har bestemt mig for at have favours til alle med et lille digt og haribo, panodil, duft , tændstik osv, men kom til at tænke på at vi jo har 9 børn med og de ville måske ikke få så meget ud af den, har der nogle der har en rigtig god ide til hvad man kunne putte i deres æske ,evt med et lille rim til

0

Annonce ♥

Man kunne måske komme et lille stykke legetøj i (selvfølgelig afhængigt af alderen hvilken slags), eventuelt en lille stykke lego. Man kan købe enkelte legoklodser (og mænd) i deres concept store på strøget. Tror også de fleste børn vil sætte pris på et stykke slik eller to ;)

Der er jo også mange der har sæbebobler til brylluppet alligevel og dem plejer børn jo også at elske :)

0

Ved ikke hvor gamle de børn er, men tænker en lille malebog og farver.. lidt ala dem man får på resturanter..

0

Alderen på dem er 4-4-5-5-8-8-11-11-12. Jeg har arrangeret et legerum med spil, malebøger legetøj osv, det var kun til de små favorurs jeg tænke på boksen det skal være i er 10x10

0

Annonce ♥

Alderen på dem er 4-4-5-5-8-8-11-11-12. Jeg har arrangeret et legerum med spil, malebøger legetøj osv, det var kun til de små favorurs jeg tænke på boksen det skal være i er 10x10

Tænker, at man måske skal dele det op aldersmæssigt, tror ikke dem på 12 og dem på fire bliver glade for det samme. Man kunne måske også gøre forskel på piger og drenge? Tænker at det ofte er forskellige ting, de bliver glade for (ikke at de ikke kan blive glade for det samme).

Tror dog stadig at alle børn vil blive glade for slik! Måske nogle af de der 1-krones hariboposer?

0