EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super smukke bordkort. Hvad hedder din font? Og hvor har du fundet den?

Hahaha. Marie læs lige tråden rigtigt

HAHAHAHAHA Du er SÅ sjov! :D

og tak smukke, jeg er faktisk også godt tilfreds med de fleste.. :)

amen, altså - hvis jeg bliver ivrig, og det sker indimellem :tunge: så spørg jeg meget hurtigt :lol:

De er sørme også super fine, der var dog lige noget der slog mig, hvorfor er nogle af båndende for oven og nogle forneden?

Jeg kender det godt :lol::lol::lol:

Haha, ja altså, det er fordi at min printer, printer skævt Så nogle kan de ikke stå forneden, så måtte det jo være ovenover. Skide irriterende, men så er det bare det vi kalder for charmen :biggrin::wink:

Hahaha. Jeg troede det var med vilje men fair nok jeg har også haft mit, med min printer og jeg mangler endda en del der skal printes endnu

Det blev også med vilje, da der ikke var plads forneden :lol::lol::lol: hahaha!

Åh altså! Lorte spasser printere! - Jeg er jo heller ikke færdig endnu, mangler stadig bordkort at printe ud, kirkehæfterne, slikbuffet banner og garanteret også en masse andet .. :blink:

Wow. Fik lige pludselig lidt mindre stress, da jeg læste hvad du mangler 😄 hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha. Jeg vil gerne joine klubben med de små halse 😄 Hahah.

Jeg havde først besluttet mig for en knold, der stopper inden den stikker over hovedet, når man ser den forfra også sløret på, men nu overvejer jeg en knold, der stikker over hovedet når man ser det forfra og med sløret under, da jeg har lagt mærke til at den frisure gør mit ansigt længere og det pynter på den korte hals 😄😄 hahah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der så hyggeligt!!! Det er lige ved Rødovre byggelegeplads? Det tror jeg er rigtig fint. Løber der ikke noget vand ned af bakken et sted? :)

Ja lige præcis, det er lige ved siden af :) Tænk sig at jeg har boet der hele mit liv (Brøndbyøster) og kørt så mange gange på de veje og aldrig har jeg opdaget dette sted … :blink::a1221::biggrin: Jeg er bindegal..

- Jo der løber lidt vand ned i søen ude på den "lille ø" … :):lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukke bordkort. Hvad hedder din font? Og hvor har du fundet den?

Hahaha. Marie læs lige tråden rigtigt

HAHAHAHAHA Du er SÅ sjov! :D

og tak smukke, jeg er faktisk også godt tilfreds med de fleste.. :)

amen, altså - hvis jeg bliver ivrig, og det sker indimellem :tunge: så spørg jeg meget hurtigt :lol:

De er sørme også super fine, der var dog lige noget der slog mig, hvorfor er nogle af båndende for oven og nogle forneden?

Jeg kender det godt :lol::lol::lol:

Haha, ja altså, det er fordi at min printer, printer skævt Så nogle kan de ikke stå forneden, så måtte det jo være ovenover. Skide irriterende, men så er det bare det vi kalder for charmen :biggrin::wink:

Hahaha. Jeg troede det var med vilje men fair nok jeg har også haft mit, med min printer og jeg mangler endda en del der skal printes endnu

Det blev også med vilje, da der ikke var plads forneden :lol::lol::lol: hahaha!

Åh altså! Lorte spasser printere! - Jeg er jo heller ikke færdig endnu, mangler stadig bordkort at printe ud, kirkehæfterne, slikbuffet banner og garanteret også en masse andet .. :blink:

Wow. Fik lige pludselig lidt mindre stress, da jeg læste hvad du mangler hehe.

ej man altså! Jeg er da glad for at jeg kan hjælpe .. :tunge: det er jo ikke fordi at jeg selv har stress … :wink::tunge: hehe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha. Jeg vil gerne joine klubben med de små halse Hahah.

Jeg havde først besluttet mig for en knold, der stopper inden den stikker over hovedet, når man ser den forfra også sløret på, men nu overvejer jeg en knold, der stikker over hovedet når man ser det forfra og med sløret under, da jeg har lagt mærke til at den frisure gør mit ansigt længere og det pynter på den korte hals hahah

Har du det??? - Ej pjat med dig, det kan man slet ikke se ! .. Jeg hader billeder fra siden, for så går det hele bare skråt ned … :(

Meeen jeg fattede altså ikke så meget af din opsætnings forklaring (jeg er meget meget meget forvirret i øjeblikket - og fatter fakatalt ingenting) … :tunge:

- Men ville du før have en oppe - med sløret over knolden og nu nede med sløret under? :)

Jeg overvejer et headpiece … Hvis jeg kan finde et jeg kan lide, som skal sidde foroven og så sløret med perler og rhinsten forneden af håret, giver det overhovedet mening? og kan man mon det? :huh::biggrin::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der så hyggeligt!!! Det er lige ved Rødovre byggelegeplads? Det tror jeg er rigtig fint. Løber der ikke noget vand ned af bakken et sted? :)

Ja lige præcis, det er lige ved siden af :) Tænk sig at jeg har boet der hele mit liv (Brøndbyøster) og kørt så mange gange på de veje og aldrig har jeg opdaget dette sted … :blink::a1221::biggrin: Jeg er bindegal..

- Jo der løber lidt vand ned i søen ude på den "lille ø" … :):lol:

ååårh det bliver så fint! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der så hyggeligt!!! Det er lige ved Rødovre byggelegeplads? Det tror jeg er rigtig fint. Løber der ikke noget vand ned af bakken et sted? :)

Ja lige præcis, det er lige ved siden af :) Tænk sig at jeg har boet der hele mit liv (Brøndbyøster) og kørt så mange gange på de veje og aldrig har jeg opdaget dette sted … :blink::a1221::biggrin: Jeg er bindegal..

- Jo der løber lidt vand ned i søen ude på den "lille ø" … :):lol:

ååårh det bliver så fint! :)

Jaa, det håber jeg i hvertfaldet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha. Jeg vil gerne joine klubben med de små halse Hahah.

Jeg havde først besluttet mig for en knold, der stopper inden den stikker over hovedet, når man ser den forfra også sløret på, men nu overvejer jeg en knold, der stikker over hovedet når man ser det forfra og med sløret under, da jeg har lagt mærke til at den frisure gør mit ansigt længere og det pynter på den korte hals hahah

Har du det??? - Ej pjat med dig, det kan man slet ikke se ! .. Jeg hader billeder fra siden, for så går det hele bare skråt ned :(

Meeen jeg fattede altså ikke så meget af din opsætnings forklaring (jeg er meget meget meget forvirret i øjeblikket - og fatter fakatalt ingenting) :tunge:

- Men ville du før have en oppe - med sløret over knolden og nu nede med sløret under? :)

Jeg overvejer et headpiece Hvis jeg kan finde et jeg kan lide, som skal sidde foroven og så sløret med perler og rhinsten forneden af håret, giver det overhovedet mening? og kan man mon det? :huh::biggrin::)

Ja, den er kort, måske jeg skjuler det godt, ingen ved det 😄 det er dog bedre når håret er oppe.

Hehe. Blev egentlig også selv forvirret, men jeg vil egentlig bare have knolden endnu højere op end tidligere også med sløret under 😄

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha. Jeg vil gerne joine klubben med de små halse Hahah.

Jeg havde først besluttet mig for en knold, der stopper inden den stikker over hovedet, når man ser den forfra også sløret på, men nu overvejer jeg en knold, der stikker over hovedet når man ser det forfra og med sløret under, da jeg har lagt mærke til at den frisure gør mit ansigt længere og det pynter på den korte hals hahah

Har du det??? - Ej pjat med dig, det kan man slet ikke se ! .. Jeg hader billeder fra siden, for så går det hele bare skråt ned :(

Meeen jeg fattede altså ikke så meget af din opsætnings forklaring (jeg er meget meget meget forvirret i øjeblikket - og fatter fakatalt ingenting) :tunge:

- Men ville du før have en oppe - med sløret over knolden og nu nede med sløret under? :)

Jeg overvejer et headpiece Hvis jeg kan finde et jeg kan lide, som skal sidde foroven og så sløret med perler og rhinsten forneden af håret, giver det overhovedet mening? og kan man mon det? :huh::biggrin::)

Ja, den er kort, måske jeg skjuler det godt, ingen ved det det er dog bedre når håret er oppe.

Hehe. Blev egentlig også selv forvirret, men jeg vil egentlig bare have knolden endnu højere op end tidligere også med sløret under

uuuh, det lyder lækkert .. Det glæder jeg mig til at se billeder af .. :) Jeg har lige skrevet til stylisten og håber på at han synes det er okay at ændre mening her 14 dage før .. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SLIK SKEERNE ..


HOT OR NOT ?!




Jeg mener at det var KimseBimse der viste mig de fineste slik skeer, så har prøvet at lave nogle der ligner ..



De er jo ikke helt i stil med vores tema, men synes alligevel de blev okay..



Kan de gå an? :)


post-69718-0-66723400-1397989374_thumb.j

post-69718-0-21330300-1397989384_thumb.j

Redigeret af EDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SLIK SKEERNE ..

HOT OR NOT ?!

Jeg mener at det var KimseBimse der viste mig de fineste slik skeer, så har prøvet at lave nogle der ligner ..

De er jo ikke helt i stil med vores tema, men synes alligevel de blev okay..

Kan de gå an? :)

Hvor er det bare blevet super fine :tunge: ... Det har du sgu gjort godt!

Ps. vil gerne købe dem (hvis de bliver til salg) :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da blevet rigtig fine :)

Tak :)

Jeg synes at skeerne er super fine. Kør evt en blonde om, så den passer lidt i tråd med noget af alt det andet :)

Åh ja, det kunne jeg prøve, har bare ikke noget af den smalle tilbage … - Jeg må lige se hvad jeg kan fikse :)

Ihh hvor er der sket meget! :) Ser mega godt ud det hele :) ELSKER slik-skeerne!

Hihi, ja der er sker lidt .. Jeg kan også mærke at jeg ikke er ligeså meget på som jeg plejer, det hele nærmer sig jo med hastige skridt .. :blink:

- Dejligt at de kan godkendes :)

Jeg er vild med snoren om, men blomsterne er jeg ikke så vild med.

Jeg prøvede med snoren alene, synes bare den virkede nøgen .. :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SLIK SKEERNE ..

HOT OR NOT ?!

Jeg mener at det var KimseBimse der viste mig de fineste slik skeer, så har prøvet at lave nogle der ligner ..

De er jo ikke helt i stil med vores tema, men synes alligevel de blev okay..

Kan de gå an? :)

Hvor er det bare blevet super fine :tunge: ... Det har du sgu gjort godt!

Ps. vil gerne købe dem (hvis de bliver til salg) :cheerleader3::cheerleader3:

Årrh tak! - Det er jo din fortjeneste jo :) :) :bearhug:

- De kommer til salg - Jeg skal jo ikke bruge 15 slik skeer til noget :) Gemmer måske en enkel som "minde" :)

Men jeg husker dig når de ryger afsted … :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske lidt smal blonde i stedet? Eller en sløjfe af samme snor så det ligner det bare er snoet om og bundet fast? Hvis blonden er tilpas smal, måske en sløjfe af blonde? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske lidt smal blonde i stedet? Eller en sløjfe af samme snor så det ligner det bare er snoet om og bundet fast? Hvis blonden er tilpas smal, måske en sløjfe af blonde? :)

Jeg må i håndværkerbutikken på tirsdag og købe blonde og prøve så … De her 5 er lavet og har så live lavet 2 ekstra med sløjfe, kan så prøve de sidste 8 stk. med blonde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske lidt smal blonde i stedet? Eller en sløjfe af samme snor så det ligner det bare er snoet om og bundet fast? Hvis blonden er tilpas smal, måske en sløjfe af blonde? :)

Jeg må i håndværkerbutikken på tirsdag og købe blonde og prøve så … De her 5 er lavet og har så live lavet 2 ekstra med sløjfe, kan så prøve de sidste 8 stk. med blonde :)

Det vil jeg glæææææde mig til at se!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer