Guest Chalala85

Voksne Brugepige(r) ?!?!?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har også tre voksne brudepiger. Vi har bare snakket om at købe kjoler i Veromoda eller lignende. På deres hjemmeside har de faktisk ret mange fine kjoler. For mig er det bare vigtigt at de har det godt i kjolerne, og synes også det er fint hvis det er noget de kan bruge bagefter :) Så vil de tænke på vores bryllup hver gang de tager dem på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har valgt, at min søster og to tætteste kusiner skal være mine brudepiger. Grunden til det er, at jeg gerne vil dem en særlig status, altså vise at de betyder rigtig meget for mig, og så skal de også hjælpe rigtig meget. Min H2B har ligeledes tre brudesvende, som hjælper ham. De får så alle en rolle, hvor de både skal hjælpe op til brylluppet og under festen så vi ikk skal tænke på noget eller røre noget. Min søster er praktisk gris og skal hjælpe gæsterne på feststedet (vores barndomshjem) og så skal hun med til kjoleprøvning. Min ene kusine skal være gavekoordinator og styre mine nerver :) og hår. Og min anden kusine skal være toastmester og styre festen. Glæder mig sådan til at de skal deltage i festen og aflaste mig så jeg ikke skal bekymre mig om noget på dagen.

Vi har blå og sølv tema og derfor har jeg valgt at pigerne selv må vælge og betale deres kjole, bare den er blå. Og det fungerer vist godt nok. Jeg fandt den fineste havebryllupkjole på nelly.com på udsalg og gav min søster den i fødselsdagsgave efter aftale med hende. Og min ene kusine fandt selv en lignende som hun kunne lide. Jeg har det rigtig godt med at de selv vælger for så er de også mest tilpas med deres kjole.

Har prøvet at vedhæfte min søsters kjole.

post-70350-0-89317600-1385719422_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer