Janni-o

Erfaring med Lilly-kjoler og størrelser?

12 indlæg i dette emne

Hej søde BKpiger

Jeg er blevet lidt forelsket i en LIlly-kjole på DBA. Den har en kort overdel og går ud i tylskørt og så har den snøre i ryggen. Kjolen er størrelse 34 og jeg bruger normalt 36. Under brudekjoler til salg herinde har jeg set mange som skriver at kjoler med snøreryg kan spænde over flere størrelser. Men hvor meget kan man??? :)

Jeg har målt mig til at mit brystmål svarer til en 36, mit taljemål til en 38 og min hofte til en 34.

Nogen der har erfaringer med en for lille kjole og snøreryg?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis Lillykjoler synes jeg var lidt store i størrelsen da jeg prøvede. Jeg er normalt omkring en str 40 men dem jeg prøvede i Lilly i str. 40 var lukket helt sammen (og det synes jeg så ikke er så pænt). Så hvis jeg var endt med at købe en fra Lilly havde jeg nok købt en 38. Så umiddelbart tror jeg godt du ville kunne passe den. Men som altid skal de prøves på, både hvad angår størrelsen, men også for at se om modellen overhovedet er pæn på dig.

0

Del dette indlæg

Interessant at høre. Jeg har også bestilt tid på mandag, så jeg kan prøve lidt forskellige snit og størrelser. Jeg skulle egentlig sy min kjole selv, men fandt bare den fineste enkle kjole som jeg kan pimpe op. Håber også at kunne tabe mig et par centimeter om livet. Men først efter jul :P

0

Del dette indlæg

Jeg synes, at de passede meget godt til min egen tøjstørrelse. Kun med en enkelt kjole havde jeg problemer omkring hofterne, så hvis du passer en størrelse 34 der og resten dækkes af snøreryggen, kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle kunne passe den. God fornøjelse med at prøve :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede en del forskellige i str 34. De varierede lidt i størrelsen, men kunne justeres i rygpladen. Jeg endte med at købe en som skulle lukkes i yderste 'hak' for at passe mig. Da jeg købte kjolen, vejede jeg nogle kilo mindre end normalt, men fik at vide at jeg ikke skulle være bekymret for at kunne passe den på dagen da man kan altid købe den bredere rygplade og derved få op til 7cm ekstra. Så det burde ikke være umuligt for dig:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror de svinger meget efter deres model. Jeg er selv en 42/44 og har købt kjolen i en 42, men som sagt når det er snørreryg er der mulighed for at købe en større rygplade eller rygge den hvis det handler om en 1 cm, det mangler min og jeg fik af vide at man bare kunne rygge pladen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer