Eskehøj

Vielsesring aka tattoo

9 indlæg i dette emne

Er i et dilemma...

Min kommende mand er ikke til smykker og vi elsker begge tatoveringer og har mange. Jeg har fået lavet en tattoo som forlovelsesring + den ring han friede med MEN vi har sat vores tatovør igang med at tegne en vielsesring men så er spørgsmålet om den skal laves inden brylluppet eller bagefter?

Før tænker jeg grundet så er den klaret og vi kan få billeder osv men omvendt virker det også lidt underligt at få den lavet inden man er blevet gift..

Hmm what to dó?!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor lang tid tager det og få lavet? Det kunne være at i kunne få dem lavet på selv dagen. Jeg ved godt at så er man lidt øm og sådan, men tænker at det også kunne være sjovt for gæsterne at se, hvis tatovøren kom ud og lavede dem til festen eller receptionen. Elles ville jeg også sige efter.

0

Del dette indlæg

vi står lidt i samme dilemma. det fedeste ville være hvis man kunne få dem lavet på dagen. ellers havde jeg faktisk tænkt på at få vores lavet lige inden, så man har dem på dagen, og kan vise dem frem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil tage ca 30-60 min pr ring... Men ved ikke hvor praktisk det er (vores tatovør skal dog med til festen så kunne jo spørge ham om det var en mulighed)

Øv et dilemma!!!

Vil jo gerne have "ring" på på selve dagen MEN at lave den fær vil virke alt for underligt måske da vi jo ikke har givet hinanden vores ja.... Hmm den er ikke helt nem, godt der er lidt tid til vi skal beslutte os.

Hvad gær man i kirken hvis man ingen ring har?

0

Del dette indlæg

Hvis det havde været mig ville jeg være meget nervøs og tænke mrhry over det i dagene op til af den simple grund at det ville være nyt for mig og det ville være det sidste jeg havde brug for på en dag hvor man er nervøs i forvejen og hvor adrenalinen kører på fuld styrke. Men for jer er det jo ikke nyt og der kunne man sagtens gøre det Eventuelt inden middagen hvor folk smalltalker m.v. I kan jo sagtens være selskabelige selv om I sidder på en stol og bliver tatoveret.

Når det så er sagt så kan jeg egentlig ikke se det underlige i at få den lavet inden. Vielsesringe får alle jo også lavet inden og prøver dem. Det samme kan man sige her. I kan bare ikke tage dem af men behøver omvendt ikke "skilte med det" i forhold til andre.

Fik lige en ide. Man kunne jo sætte et plaster over fingeren så man ikke kan se tatoveringen og ved vielsen i kirken piller man plasteret af. Derved sker der også en handling som kan sammenlignes lidt med ringudveksling :lol::lol:

1

Del dette indlæg

Hvis det var mig ville jeg få dem lavet indet, og så købe en billig ring at gå med til at skjulen det, så den først bliver "afsløret" i kirken. Ville synes det var sjovt at tage ringe af hinanden i stedet for at give på, når I nu vælger noget utraditionelt

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer