Sign in to follow this  
Followers 0
Millamus

Fotograf :)

5 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg er ny som bruger men har længe kiggede med og synes at nu skulle jeg også til at komme på banen og sige hej ;)

Men kjolen er købt, meget er på plads men ikke vores fotograf.

Spurgte til dem her og må rette dette til : at jeg fandt ud af at man ikke kan regne med dem, så Martin&Louise eller MatrinogLouise kan jeg på ingen måde anbefale mere!!!

Hilsen Camilla :)

Edited by Millamus
0

Annonce ♥

Hej Millamus,

Jeg kan kun anbefale Martin og Louise.

1. De er super dygtige, og deres billeder er altid helt fantastiske.

2. De er begge rigtig gode til at få en til at slappe af, og være trygge i deres selskab. Hvilket jeg selv synes er rigtig vigtigt, for hvis du ikke er tryg og afslappet, bliver billederne også derefter.

3. Det er godt at have 2 fotografer, på denne måde bliver der fanget flere øjeblikke end ved en fotograf.

Jeg kan komme med mange flere begrundelser, men jeg synes at du/I skal booke et møde med dem. Så kan du/I selv danne jeres eget indtryk.

Det kan godt være at de er dyre, men de er det også værd. Plus at det også er 2 fotografer!

Jeg ville ønske at jeg havde været mere kritisk med valg af bryllupsfotograf, der gik jeg mere efter prisen og antal af billeder. Jo vi gik næsten 2.000 billeder, meeeeeen kvaliteten var altså ikke særlig god! Billederne var sløret og rystet, der var en røvfuld af de samme billeder, og så var de ikke rigtig blevet redigeret andet and vi fik i farve og sort/hvid.

Hvis jeg kunne spole tiden tilbage, så havde jeg valgt Martin og Louise som vores bryllupsfotografer.

0

Ej mange tak for hele din beskrivelse, men hvorfra kender du dem hvis du ikke havde valgt dem på dagen :) Og hvor er det trist i fik så mange dårlige, det er jo lige det man ikke ønsker. Det er så stor en beslutning ;)

0

Jeg har været make-up artist, hvor de var fotografer. 😊

Ja jeg ærger mig meget når jeg sidder og ser på vores bryllupsbilleder, de kan jo ikke rigtig tages om..

0

Annonce ♥

To ord: Benjamin Tarp! Han er ikke bare god, han formår at tage billeder når i ikke ser det, og de er FANTASTISKE! Han har taget billeder så utrolig mange steder efterhånden at der ikke er det arrangement han ikke kan dække, og så kommer det bedste: han er billig!! Hvis i søger på facebook under Benjamin tarp forografi kommer hans side op, med tonsvis af billeder.

0