Alexandra

erfaringer med graveret værktøj som morgengave til gommen

9 posts in this topic

Hej piger,

Jeg er så småt begyndt at tænke på morgengaven til min elskede, og da han er handymand med stort H og han elsker at skrue i biler, tænkte jeg at en meget personlig gave ville være et stort skruenøglesæt hvor hver nøgle er indgraveret med mit navn og vores bryllupsdato.

Er der nogle herinde som har givet deres mand en lignende gave og som kan anbefale et godt sted til gravering og levering af skruenøglesæt?

0

Annonce ♥

Narjar: Det er da en vildt fed ide, men du bør få hans navn skrevet og ikke dit ;)

Det er jo mig, han bliver gift med, og ideen er jo netop, at han tænker på mig og vores bryllupsdag, når han bruger det :wink: Det er jo ligesom, det er mit navn, der står i hans vielsesring og omvendt.

Jeg kunne måske bytte mit navn ud, med vores initialer på værktøjet i stedet. :unsure:

0

Annonce ♥

Synes ikke det giver mening at skrive hans navn og så bryllupsdato.

Jeg synes godt du kan skrive dit navn og bryllupsdato :) Hvis det var mig ville jeg gøre sådan eller skrive noget lignende ala "os to - dato" eller "dig og mig - dato".

0

Du er helt sikkert bedst til at vurdere det men hvis det er sådan at det er værktøj han skal bruge i sit arbejde så ville jeg måske sammenholde det med at jeg selv fik CD'ere, og forstærkere m.v. i julegave. Dvs. som at det ikke var en gave til mig personligt men til mit håndværk og dermed ikke særligt personligt (derudover ville det irritere mig fordi vi derved ikke ville kunne få fradrag for udgiften men det er noget helt andet). Ved ikke om du kan følge mig og om han du opfatter det helt anderledes.

0

Du er helt sikkert bedst til at vurdere det men hvis det er sådan at det er værktøj han skal bruge i sit arbejde så ville jeg måske sammenholde det med at jeg selv fik CD'ere, og forstærkere m.v. i julegave. Dvs. som at det ikke var en gave til mig personligt men til mit håndværk og dermed ikke særligt personligt (derudover ville det irritere mig fordi vi derved ikke ville kunne få fradrag for udgiften men det er noget helt andet). Ved ikke om du kan følge mig og om han du opfatter det helt anderledes.

Jeg forstår hvad du skriver, men det er jo ikke helt det samme, eftersom værktøjet jo bliver indgraveret? Det skal vel være et særligt stykke kvalitets værktøj, som ikke bliver udskiftet..?

0

Annonce ♥

Jeg købte en rigtig god og temmelig dyr hammer til min mand i morgen gave jeg fik graveret vores navne og vores bryllupsdag der på han blev meget meget glad for den ;-)

Ham jeg fik til at graver har desvære lukket sin forretning så jeg kan ikke anbefale dig nogen steder ;-/

0