cbnpnj

Min tale... modtager gerne råd/vejledning

8 indlæg i dette emne

Det er en overvældende dag, med en masse ubeskrivelige følelser. Tak til jer alle fordi I er kommet og fordi I vil dele dagen med Peter og jeg.

Jeg vil gerne rette en speciel tak mine fantastiske veninder for al hjælpen i forbindelse med denne dag.

Min barndomsveninde Kirstine der, selvom du kender mig, tilbød du at hjælpe med at lave den kreative del. Vi har snakket/grinet og hygget os. Og når mine gentagne bemærkninger om at " du skal følge stregen" blev til lidt for mange, har du blot med et smil overladt arbejdet til mig selv og begivet dig i kast med det næste. Tak fordi du kender, elsker og respekterer mig som jeg nu engang er.

Lene som har hjulpet med menu og planlægning. Skæbnen ville at vi skulle lære hinanden at kende. Fra at vide hvem hinanden var når vi arbejdede hos jer, til at ride skønne Irjs, for derfra at udvikle et så nært venskab. Vi har tilbragt mange timer sammen. Både med og uden heste, og de har alle været fantastiske. Du og din skønne familie har også fået kendskab til min perfektionistiske side, mest da vi arrangerede konfirmation for Kristian. Og du accepterede også bare denne side af mig, en side du vist ikke havde set før. Også tak til dig fordi du elsker og respekterer mig som jeg er.

Og nu dig kære Peter. Min gamle kæreste/nye mand.

Fuck, hvor ser du godt ud.

Siden du friede foran alle mennesker på Cafe Mocca i Præstø d. 17. januar 2012 har jeg glædet mig til at stå her, på denne dag sammen med dig.
Normalt er jeg rimelig svær at holde hemmeligheder for, men jeg havde absolut ingen anelse om at du havde planlagt at fri.
Da du tog hånden i din jakkelomme troede jeg du ledte efter en tandstik - men nej, du lagde dig på knæ og friede.
Vi har lige om lidt været sammen i 12 år. Nogle vil nok mene det er lang tid, men i den tid har vi lært hinanden så dybt at kende. Så da du friede vidste du udemærket at komme med en ring, det ville ikke lige være DET, men et lilla D&G ur derimod, det ville være lige DET, og jeg elsker det.
Vi har fået de to skønneste børn sammen som man overhovedet kan forestille sig, tak for alt indtil videre...

Traditionen tro holder bruden jo ikke tale. Det er måske allerede lidt for sent, så derfor... Peter, denne her er ene og alene til dig.

From this moment (sang fra mig til ham)

Jeg elsker dig.

Og så skal I da lige se uret:

33dxs20.jpg

Læg mærke til at der står forever i urskiven

bim51v.jpg

Redigeret af cbnpnj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske rigtigt men det er sjældent at en tale direkte bliver læst op ord for ord. :lol: Derudover har brugen af det ord (eller et lignende ord) her et særligt formål. Min første tanke da jeg læste indledningen og så talens længde var at der blev brugt forholdsmæssig lang tid på andre og dem der havde hjulpet. Hvis nogle skulle "falde hen" der så får de på denne måde øjnene op igen. Dvs. det er med til at bryde og giver samtidig også talen noget impulsivt. Når jeg så ikke syntes at det første er for langt er det fordi folk efter den del forventer sig at der kommer endnu mere til ham og det bliver så afløst af sangen. Fin opbygning.

PS. From this moment er lavet i en instrumental karaokeudgave som - i modsætning til mange andre karaokeudgaver - egner sig fint som akkompagnement og som støtte for dig hvis du ikke vil synge den acapella eller har en der kan spille guitar, piano o.l. til den. :lol: Har tit brugt den til det formål.

0

Del dette indlæg

Måske rigtigt men det er sjældent at en tale direkte bliver læst op ord for ord. :lol: Derudover har brugen af det ord (eller et lignende ord) her et særligt formål. Min første tanke da jeg læste indledningen og så talens længde var at der blev brugt forholdsmæssig lang tid på andre og dem der havde hjulpet. Hvis nogle skulle "falde hen" der så får de på denne måde øjnene op igen. Dvs. det er med til at bryde og giver samtidig også talen noget impulsivt. Når jeg så ikke syntes at det første er for langt er det fordi folk efter den del forventer sig at der kommer endnu mere til ham og det bliver så afløst af sangen. Fin opbygning.

PS. From this moment er lavet i en instrumental karaokeudgave som - i modsætning til mange andre karaokeudgaver - egner sig fint som akkompagnement og som støtte for dig hvis du ikke vil synge den acapella eller har en der kan spille guitar, piano o.l. til den. :lol: Har tit brugt den til det formål.

Fedt. Tak. Jeg har forresten forespurgt på pris fra dig vedr. Musik... Men tænker at du måske ikke har modtaget mailen?

Har du et link til den karaokeudgave så jeg kan øve mig med musik når jeg ikke er til sanglærer???

0

Del dette indlæg

Jo. Det er bossen derhjemme der står for den del men jeg checker mailen ind i mellem og "punker" hende hvis jeg synes det går for langsomt. "Jungshoved Præstegaard" er i blandt og jeg ved at hun er i gang med at lave tilbuds m.v. p.t. Kigger lige i aften når jeg kommer hjem fra kontoret men mener kunne huske at det er Amerits der har lavet instrumentaludgaven og at den er købt på Itunes. Der er lavet andre udgaver også men de er ikke noget at råbe hurra for. Originalen er så også god at øve sig.

0

Del dette indlæg

Huskede galt. Den er lavet af Prosound studio Band. Ameritz udgaven er netop den der ikke er så god. Jeg må ikke (og kan vist heller ikke) sende den til dig som fil og kan heller lige se på den Itunes men fandt denne som jeg dog ikke synes er knap så god eller også er det computeren der snyder mig. https://itunes.apple.com/us/album/karaoke-competition-edits/id362296809 Brug nr. 4 eller 5

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer