tirsbaek

Hvem arrangerer?

6 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg har en masse dejlige veninder som alle gerne vil arrangere polterabend. Der er to bestemte som jeg er tættest på og som jeg ved ville arrangere det lige i min ånd. Problemet ligger i at jeg har to andre veninder som selv opfatter sig som de nærmeste veninder (fordi vi har kendt hinanden længst) og de vil rigtig gerne arrangere det. Vi har ikke helt så meget tilfælles mere som vi har haft og jeg er bange for at det ikke ville blive i min ånd, hvis de skulle arrangere. Har jeg indflydelse på hvem der arrangerer eller er det ikke noget jeg må blande mig i? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikke rigtig, at du har indflydelse på det som sådan. Men hvis jeg var dig, så ville jeg give de veninder, som jeg gerne ville have skulle arrangere en polterabend en liste over dem, som du gerne vil have med til din dag. Og så kan du jo fortælle, at du ville blive meget glad, hvis de gad stå for det og samtidig sige, at det så måske er godt, hvis de hurtigst muligt får kontaktet folk. På den måde så vil det være dem, der kommer til at arrangere det og ikke dine andre veninder. (Forudsat selvfølgelig, at de gerne vil). :-) Det havde jeg nok gjort.

0

Del dette indlæg

Åh.. Jeg er en af dem der fik min polterabend fulstændig smadret (skal nævne at den blev reddet igen)

Mine søstre og veninder ville alle bestemme og kunne ikke sammen - det endte i kæmpe skænderi , og alt hvad der var arrangeret blev afsløret - Det var så grælt at jeg overvejede at aflyse og holde bryllup med min mand alene. (der var inviteret 100)

Heldigvis blev det reddet af min svigerinde , der virkelig er god til at løse konflikter.

Jeg havde givet min veninde liste og ligesom sagt at det kunne hun styre - uden at ville blande mig ind i det.

Mit største råd er at blande dig HELT uden om - og så må de finde ud af det - og så må du tage det som det kommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Jeg har en masse dejlige veninder som alle gerne vil arrangere polterabend. Der er to bestemte som jeg er tættest på og som jeg ved ville arrangere det lige i min ånd. Problemet ligger i at jeg har to andre veninder som selv opfatter sig som de nærmeste veninder (fordi vi har kendt hinanden længst) og de vil rigtig gerne arrangere det. Vi har ikke helt så meget tilfælles mere som vi har haft og jeg er bange for at det ikke ville blive i min ånd, hvis de skulle arrangere. Har jeg indflydelse på hvem der arrangerer eller er det ikke noget jeg må blande mig i? :help:

Min brudepige (bedste veninde) og storesøster arrangerer min polterabend. Jeg ville gerne have min brudepige til det, og så har hun snakket sammen med min søster om det (de har kendt hinanden i lige så mange år som min brudepige og jeg).

Du kan jo nok ikke 100% bestemme det selv, men jeg ville nok gøre ligesom Wetlesen foreslår, så de 2 andre ikke begynder på planlægningen.

0

Del dette indlæg

Åh.. Jeg er en af dem der fik min polterabend fulstændig smadret (skal nævne at den blev reddet igen)

Mine søstre og veninder ville alle bestemme og kunne ikke sammen - det endte i kæmpe skænderi , og alt hvad der var arrangeret blev afsløret - Det var så grælt at jeg overvejede at aflyse og holde bryllup med min mand alene. (der var inviteret 100)

Heldigvis blev det reddet af min svigerinde , der virkelig er god til at løse konflikter.

Jeg havde givet min veninde liste og ligesom sagt at det kunne hun styre - uden at ville blande mig ind i det.

Mit største råd er at blande dig HELT uden om - og så må de finde ud af det - og så må du tage det som det kommer.

Lige samme situation her, bortset fra at jeg KUN ved at de har været uvenner og modbydelige mod hinanden - skide voksent ja!!

Her endte det med at jeg tog en snak med min allernæreste veninde og vi aftalte at hun trak sig lidt i baggrunden og kun brød ind hvis hun mente det gik for vidt. Derudover lovede hun at forsøge at hviske tavlen ren og starte på en frisk. Det er vidst gået meget godt?

Her har de startet med at lave en gruppe på fb, og nogle af dem kender ikke hinanden, det er vidst der den gik gal.

Plus at min virkelig gode veninde (som nævnt tidligere) er 34 og min barndomsveninde som vil styre det hele og tror at hun er min "bedstestebedste" veninde er 27, der er alligevel en forskel på livserfaring og modenhed.

Det skal nok blive en god dag, jeg glæder mig til át blive overrasket.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer