Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Præsteforsinkelse.....

Skulle lige ind og tjekke noget omkring kirken og hvad står der på forsiden.... Jo den nye præst starter først ( måske) 1. Maj og ikke 1. April som tidligere lovet og ingen har lige overvejet at det var en ide at oplys mig.... Jeg er simpelthen så træt af hele situationen, der er ingen der vil tage stilling til noget som helst og det var et mirakel overhovedet at booke kirken før den nye præst startede.... Det ødelægger jo lidt planen om at sende indbydelser ud 1. maj....har fri i morgen så nu tager jeg bridezilla-hatten (eller er det sløret) på og ringer rundt til samtlige numre jeg kan finde der muligvis kan have noget at beslutte, i forvejen ignorerer de mig når jeg har sendt en mail om vi kan leje sognehuset til receptionen så nu er jeg bare pigesur....

Kjoler....

Jeg fik bestilt 3 kjoler på Asos (ja der var ekstra rabat på udsalget) og fik dem hjem i mandags....de er okay men ikke helt fantastiske og så fandt jeg en infinity dress nedsat til 300 kr inkl porto på etsy så jeg har bestilt en aubergine farvet....

Lidt mere hjem fra det store udland....

Jeg har udover pinligt mange sugerør også modtaget vores lak stempel, balloner til ballondyr (til børn og barnlige sjæle), ørepropper (til velkomstposerne på hotellet), bånd og meget mere så nu er H2Bs klædeskabsbund blevet inddraget til wedding stuff

0

Del dette indlæg

Nåh ja og så er H2B jo blevet 30 så vi havde lejligheden fuld af mennesker 2 weekender i træk og jeg fik lavet en masse masse mad...

H2Bs ældste onkel og tante var herover for første gang og hans tante er officielt på min fanliste, hun troppede op med den største buket roser og et kort hvor hun havde skrevet med store bogstaver at hun glædede sig så meget til at jeg officielt kom ind i familien og når jeg nu var lige en anelse for moden til hendes egne drenge så var det en god trøst at jeg havde nuppet H2B.... Elsker bare min svigerfamilie, de er sgu søde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præst, frisør,karton og eksamenslæsning

Læser pt til eksamen, så det bliver til lidt BK-tid indimellem, jeg skal først trække emne til 24-timers eksamen i morgen så indtil videre kører det :-)

Jeg fik lige taget mig sammen til at tage billeder af de unavngive kartonprøver til grafical og nu sender de et farvekort til mig med påskrevet varenummer på de farver jeg var i tvivl om, så kan jeg nemlig få bestilt det hjem og starte på indbydelserne...

Jeg havde bestilt både fransk karton og almindeligt hjem da der jo er noget af en prisforskel, men det almindelige har bare ikke den helt rigtige mørke dybe farve som det franske har så surprise...bridezilla skal have det dyre...

Jeg har så ikke helt 100 bestemt mig for hvordan pocket indbydelserne skal dekoreres, jeg har købt noget blonde af en anden BK-brud som jeg vil prøve på, men samtid vil jeg ikke have det for feminint, så måske skal der bare et alm silkebånd rundt om...eller en bane pergamentpapir? store beslutninger....

Og så så jeg lige pludseligt at den nye præst i "vores" kirke er blevet udnævnt...umiddelbart er vi positivt overrasket, det er den tidligere feltpræst Victor Greve, som vidst bedst er kendt for at have smidt en bombe da han var udsendt... Han virker frisk og der står rigtig mange pæne ting om ham på Google, så det tyder jo godt... Ydermere har jeg fået hul igennem til den ansvarlige af sognehuset, de har ikke opdateret mailadressen på hjemmesiden, så nu har jeg sendt en ny mail og så håber jeg også vi kan få styr på det...

Og til aller sidst så har jeg også fundet en frisør, hun har næsten lige startet sin egen mobilsalon op så hun har givet mig en rigtig fin pris inkl prøveopsætning så vi lige kan finde ud af hvad der er pænest og så hun kan få en fornemmelse af mit PCOS-hærgede hår :-)

Alt i alt et par produktive dage på bryllupsfronten til trods for histologi, fysiologi og biomedicin...

0

Del dette indlæg

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, endnu en bornholmerbrud... :) Hvor dejligt at se... :)

Sikke fine ting og tanker du har dig der.... Glæder mig til at se mere.....

Og pøj pøj med eksamen i dag... :goodluck

btw har du link til den blondekjole hvor der står plus size brands???

Redigeret af britsen914
0

Del dette indlæg

Hej Britsen....

Jo da, selv om jeg emigrerede for snart mange år siden (som tiden dog går) stort set hele min familie bor dog stadig på øen så lidt kommer jeg der alligevel når tiden tillader det :-)

Jeg har bare været oppe og trukket emne i dag så pt sidder jeg og laver præsentationen klar til i morgen, trak et udemærket emne så det skal nok gå :-)

http://www.asos.com/Lipstick-Boutique-Plus/Lipstick-Boutique-Plus-V-Neck-Bodycon-Lace-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3831809&cid=9579&sh=0&pge=3&pgesize=36&sort=-1&clr=Navy

Du får lige linket til kjolen, tror det er den her du mener, ellers må du lige råbe op :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FRANSK KARTON....

Jeg har jo haft mine diskussioner med grafical efter jeg modtog en stak ark uden nogen form for identifikation af hvad der var hvad, hvilket egentlig var hele formålet med at bestille 15 forskellige ark...

I dag modtog jeg så et HELT farvekort fra producenten, med samtlige farver så nu kan jeg da kigge på farver i en uendelighed.... Og det endte faktisk med at jeg synes at den der passede bedst med den navy blå var en jeg slet ikke havde bestilt i første omgang så det var total bonus.... Og med 25% rabat på alt karton skal der storshoppes :-D

post-72085-0-11889500-1397073465_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Lækkert med farvekort! Det er sgu da også for dårligt med deres dårlige mærkning og beskrivelse af farverne. Jeg tog en chance med karduspapiret, selvom de kalder farven grå, og den faktisk også ser ren grå ud på billedet, fordi de ikke havde en der hed gråbrun, så tænkte den grå nok var den jeg ville have... :rolleyes: jeg har så heller ikke set ren grå karduspapir ret mange steder, så jeg satsede...

0

Del dette indlæg

jeg må hvis hellere følge lidt med her - da vi hvis køre i de samme farver :D

Jeg skal selv til at skrive fagprøve de næste 2 uger - så jeg må prøve at holde mig væk herfra for en stund!

Kan godt blive svært.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert med farvekort! Det er sgu da også for dårligt med deres dårlige mærkning og beskrivelse af farverne. Jeg tog en chance med karduspapiret, selvom de kalder farven grå, og den faktisk også ser ren grå ud på billedet, fordi de ikke havde en der hed gråbrun, så tænkte den grå nok var den jeg ville have... :rolleyes: jeg har så heller ikke set ren grå karduspapir ret mange steder, så jeg satsede...

Jeg skrev faktisk til deres kundeservice før jeg bestilte og spurgte om der var varenummer på det enkelte ark, netop fordi jeg havde hørt at CC-hobby bare sende random ark i en kuvert og der skrev de tilbage at de ikke havde farvekort, men hvis jeg bestilte mindste antal (i dette tilfælde et ark) så ville der stå produktkode på den enkelte vare....ja det skete så ikke....vildt irriterende....I princippet kunne de jo bare sælge de der farveprøve nogen, det ville være 1000 gange nemmere.... Men nu har jeg den så til en anden gang...

Kom så lige til at bestille 670 ark fransk karton...ups....for f..... hvor er der meget skærearbejde forud :-S

0

Del dette indlæg

jeg må hvis hellere følge lidt med her - da vi hvis køre i de samme farver :D

Jeg skal selv til at skrive fagprøve de næste 2 uger - så jeg må prøve at holde mig væk herfra for en stund!

Kan godt blive svært.....

Meget.... Men de siger jo at det er sundt med små pauser indimellem ;-) Jeg glæder mig såååå meget til den ferie og næste modul er størstedelen i klinik så det kører...

0

Del dette indlæg

Jeg skrev faktisk til deres kundeservice før jeg bestilte og spurgte om der var varenummer på det enkelte ark, netop fordi jeg havde hørt at CC-hobby bare sende random ark i en kuvert og der skrev de tilbage at de ikke havde farvekort, men hvis jeg bestilte mindste antal (i dette tilfælde et ark) så ville der stå produktkode på den enkelte vare....ja det skete så ikke....vildt irriterende....I princippet kunne de jo bare sælge de der farveprøve nogen, det ville være 1000 gange nemmere.... Men nu har jeg den så til en anden gang...

Kom så lige til at bestille 670 ark fransk karton...ups....for f..... hvor er der meget skærearbejde forud :-S

Dit stakkels postbud! :biggrin: det fylder og så vejer det jo over det 4 dobbelte af en pakke printerpapir! :lol:

Men ja, hvis de havde sådan nogle farveprøver de kunne sende ud til folk, til en 10'er eller sådan noget, så vi de spare en masse besvær og få en masse kunder, for er man I tvivl vælger man da den side hvor man kan få billige farveprøver, og så finder man som regel noget man kan bruge som man så kan bestille.

0

Del dette indlæg

Det er nok mere stakkels H2B der er manden der skal transportere det fra dit danske arbejde hjem til Malmö.... Hvad den mand ikke slæber frem og tilbage af pakker for at enten jeg kan slippe for kæmpe Porto eller alle andre kan slippe for post Danmarks toldgebyrer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok mere stakkels H2B der er manden der skal transportere det fra dit danske arbejde hjem til Malmö.... Hvad den mand ikke slæber frem og tilbage af pakker for at enten jeg kan slippe for kæmpe Porto eller alle andre kan slippe for post Danmarks toldgebyrer....

Hehe, stakkels mand så!

0

Del dette indlæg

Ahrrr så får jeg en mail om at den navy blå karton er gået i restordre og kun kommer hjem medio maj...skønt altså :-S

Ej hvor ærgerligt, er det stadig muligt at nå alle dine diy projekter hvis du venter på det kommer hjem, eller skal du til at finde det et andet sted?

0

Del dette indlæg

Nej hvis det bare kommer i maj skal jeg nok nå det hele, indbydelserne kommer ud lidt senere end planlagt, men vi har send STD kort ud så folk har krydset af i kalenderen så det går nok at de får dem i juni i stedet for midten af maj... Så må jeg bare være lidt effektiv når det kommer og få udskåret en pokkers masse indbydelser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inde I mit hoved ser det skide godt ud, håber at jeg kan få ideerne ned til virkeligheden :-) jeg er stadig lidt splittet på dekorationen af pocketindbydelserne fordi jeg ikke vil have det bliver for feminint, det må gerne være lidt minimalistisk og lidt tidløst (kan man sige det om indbydelser???) I ved hvad jeg mener, herhjemme er vi meget glad for de klassiske danske designere med deres minimalistiske design og det er det jeg gerne vil have ind i indbydelser osv. men stadig med en romantisk undertone.... Nu har jeg bestilt noget blonde (tror jeg ikke umiddelbart det skal være), noget lækkert bånd i 100% silke (det er bare hjernedødt dyrt), noget naturpapir med silketråde i og noget andet naturpapir og så må jeg lige prøve mig frem.... Forslag modtages gerne :-)

0

Del dette indlæg

Kender det kun alt for godt!

Mine blev slet ikke som jeg havde tænkt - men jeg er blevet rigtig glad for dem!

Jeg fik rigtig meget glæde af at gå ned i den lokale butik (dansk papirvare) og få lidt inspiration!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer