Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Hvis der er noget jeg holder af så er det at spare penge... Det burde måske være mig og ikke Sune der er jyde :-)

Og som enhver kvinde med et velvoksent shopperne ved så må man bruge de penge man spare på andet wedding stuff :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med alle dine ideer - Kan det blive for meget med paillet bordløbere - øh NEJ:D Ha ha... Vi tænker lidt det samme med baggrund til foto booth. Og ja ja ja til flødebolle tårn! Nam!!!

Og undskyld jeg ikke har fået svaret din pb:( Havde helt svedt det ud!!! Har du købt karton?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med alle dine ideer - Kan det blive for meget med paillet bordløbere - øh NEJ:D Ha ha... Vi tænker lidt det samme med baggrund til foto booth. Og ja ja ja til flødebolle tårn! Nam!!!

Og undskyld jeg ikke har fået svaret din pb:( Havde helt svedt det ud!!! Har du købt karton?

Nej ikke endnu, eller dvs. jeg har prøvekøbt noget her i Sverige som de siger glitre, men fotoet var elendigt.... Kostede 135sek for 100 ark så tænkte at jeg vil altid kunne bruge det til et eller andet hvis det ikke lever op til bridezilla-kravene :-)

0

Del dette indlæg

Og hvor køber du drinksdispenserne? Granit? Er det en særlig butik i Sverige??:)

Ja det er en svensk kæde... De har sååååå mange fantastiske ting og de her er på 6 liter så der er til et par glas :-)

http://granit.se

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Og hvor køber du drinksdispenserne? Granit? Er det en særlig butik i Sverige?? :)

Ja det er en svensk kæde... De har sååååå mange fantastiske ting og de her er på 6 liter så der er til et par glas :-)

http://granit.se

Ihh, har de ikke en webshop/hjemmeside??? :)

0

Del dette indlæg

Nej ikke endnu, eller dvs. jeg har prøvekøbt noget her i Sverige som de siger glitre, men fotoet var elendigt.... Kostede 135sek for 100 ark så tænkte at jeg vil altid kunne bruge det til et eller andet hvis det ikke lever op til bridezilla-kravene :-)

Ok, du må meget gerne melde tilbage om de glitrer:) Jeg er lidt ubeslutsom med det karton lige nu.... Synes det stresser mere, at vi ikke har fået besluttet os for en kok!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvor køber du drinksdispenserne? Granit? Er det en særlig butik i Sverige?? :)

Ja det er en svensk kæde... De har sååååå mange fantastiske ting og de her er på 6 liter så der er til et par glas :-)http://granit.se

Ihh, har de ikke en webshop/hjemmeside??? :)

Jeg satte den på til dig nederst :-)

0

Del dette indlæg

Om aftenen - tænker billederne bliver sjovere og sjovere;) (min H2B læser over skulderen og smågriner - spørger ham hvad der er, og han siger, han også har tænkt på, om der kommer nøgenbilleder!!! OMG ha ha... Hans drengevenner er RET glade for at være nøgne/lege bukserne er giftige!!!)

Men personligt ville jeg nok være lidt for genert til at være alt for fjollet, hvis ikke jeg havde varmet lidt op og fået noget at drikke;) Men kommer nok an på jeres gæster og hvilke slags billeder i ønsker;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om aftenen - tænker billederne bliver sjovere og sjovere;) (min H2B læser over skulderen og smågriner - spørger ham hvad der er, og han siger, han også har tænkt på, om der kommer nøgenbilleder!!! OMG ha ha... Hans drengevenner er RET glade for at være nøgne/lege bukserne er giftige!!!)

Men personligt ville jeg nok være lidt for genert til at være alt for fjollet, hvis ikke jeg havde varmet lidt op og fået noget at drikke;) Men kommer nok an på jeres gæster og hvilke slags billeder i ønsker;)

Det kunne også sagtens ske for vores venner.... Altså jeg regner med at Sune får snavet med flere mænd den dag end jeg gør, det er bare nogle kærlige drenge :-D

0

Del dette indlæg

Det kunne også sagtens ske for vores venner.... Altså jeg regner med at Sune får snavet med flere mænd den dag end jeg gør, det er bare nogle kærlige drenge :-D
Jeg synes næsten du skal nyde den kommende gom (i hvid skjorte) og toastmaster (grå skjorte) til sidste bryllup i venneflokken.... Jeg skal giftes med popdreng nr 1.... http://m.youtube.com/watch?v=hWjaptLQQYI Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NYE BRYLLUPSKØB....

Så har jeg svunget kortet lidt igen *ups*, som skrevet tidligere var jeg i Granit i tirsdags da de havde kundeaften, jeg synes måske det var lidt åndsvagt at komme præcis når de åbnede dørene, men det viste sig at være en god ide for udover to drinksdispensere de brugte til drikkelse til kunderne havde de kun 3 hjemme så jeg skynde mig at nuppe 2 :-D jeg har lige haft dem prøvefyldt med vand, skulle jo lige tjekke at de virkede før de bliver pakket ned i kælderen til september, og det fungere supergodt, hanerne er godt nok i plast, men til gengæld er der selvluk så lige så snart man slipper den stopper den med at løbe, så er der ikke risiko for at folk ikke får lukket den rigtigt som dem man skal skrue....

I går var jeg så i Netto ved mit studie, og selvom den er en smule uoverskuelig så er de bare virkelig gode til at sætte alting ned, så jeg fik lige fyldt et par kurve....

Små opbevaringsglas, som jeg har tænkt mig skal bruges til hjemmelavet fodbadesalt til vores favorposer, sat ned til 20 kr for 12

Kleenex lommetørklæder, skal have en sticker på og smides i en stor kurv til tá' selv i kirken, sat ned til 15 kr for 30 pakker

Moam karameller, det første slik til slikbuffeten, skal gemmes godt så gommen ikke æder dem før tid :-), sat ned til 30 kr for 895 gram

Love Hearts pastiller, med fine kærlighedsord på, sat ned til 2 kr pr rulle

Og så var jeg forbi Aldi i sidste uge og købe papirslanterner, har ikke helt fundet ud af hvad de skal bruges til endnu, men det var ikke den store udskrivning....

post-72085-0-83014400-1398953958_thumb.j

post-72085-0-96871100-1398953965_thumb.j

post-72085-0-15088700-1398953986_thumb.j

post-72085-0-92891500-1398953997_thumb.j

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: sikke fine køb du har foretaget dig :cheerleader3:

Tak, jeg er også godt tilfreds :-) mit dejlige skorum er snart omdøbt bryllupsrum, men det er jo om at slå til når man falder over nogen gode tilbud :-)

0

Del dette indlæg

Lidt panisk har jeg brugt en god del af dagen på at prøve at komme i kontakt med vores præst, han skulle starte i embedet i dag, men de to telefonnumre jeg kan finde går bare direkte på telefonsvaren, i forvejen er hele ansættelsen blevet rykket en måned og ingen vil tage stilling til noget så det er sgu lidt frustrerende.... Vi bor jo ikke lige rundt om hjørnet så jeg kan jo ikke bare lige smutte forbi præsteboligen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fede de drinksdispensere!! Hvad måtte du give for dem?

De står til 400 sek/stk normalt og så var der så 30 pct rabat så lige omkring 500 danske for dem begge

Jeg synes også det er så skønt at de er så store... 6 liter, det er umiddelbart noget større end dem jeg først så på amazon og ebay

0

Del dette indlæg

Jeg er altså bare viiiild med pæoner, jeg synes der står at de har sæson i foråret forskellige steder på nettet, men jeg håber at der er nogen der kan fås i september, der skal så lidt til for at ligne en million fordi den er så dekorativ i sig selv....vil dog helst have hvide så de passer med resten :-D

post-72085-0-09544200-1399055680_thumb.j

0

Del dette indlæg

GLITTERPAPIR....med knap så meget glitter

Så fik jeg hentet pakken med mit sølvpapir der ifølge deres kundeservice havde glitter da jeg spurgte.... Synes nu nok jeg skal lede længe efter noget glitter.... Smadder ærgerligt for jeg kunne rigtig godt li prisen, men jeg finder nok noget andet at bruge det til....

Nederste billede er af det glitterpapir jeg har fundet på ebay, lidt noget andet....

post-72085-0-51012800-1399205113_thumb.j

post-72085-0-29775600-1399205121_thumb.j

0

Del dette indlæg

TYSKLANDSTUR....

Vi har planlagt at købe vores vielsesringe i 123Gold, men vi vil gerne ned og se deres udvalg og få en tur ud af det, da vi bor hvor vi bor kan vi jo ikke lige drøne ned over grænsen så vi synes det var lidt nemmere at tage en weekend tur til Berlin, dette har dog udviklet sig til en 4-dages tur sammen med største delen af de venner der skal med til vores bryllup så det bliver bare total hygge og lidt nemmere at lokke den kommende gom med store fadøl og wienerschnitzel end vielsesringe.... Og nu har vi så nogenlunde fået sat dato på, det er bare de sidste der lige skal rydde kalenderen....

Jeg synes det er så skønt at vi har venner (og familie) der glæder sig ligeså meget som os til vores bryllup....

PS. Jeg er også ved at finde en ledig lørdag hvor min mor kan komme over til brudekjoleprøvning :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer