Camilla_krøier

Øst, vest, hjemme bedst... Så er beretningen i gang igen....

2,278 indlæg i dette emne

Hun er bare så sød, vores mødre bor jo i hver sin side af landet og så bor vi selv i midten, med 3 timer til hver så derfor render de os jo ikke på dørene, men de er bare begge to så gode til at hjælpe, uden at man føler at de blander sig....

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med studiejobbet, lyder fantastisk spændende :cheerleader3::cheerleader3:

Åååårh en skøn svigermor :loveshower:

Dejligt det er i hus med præsten mv.....

Nu må dit karton gerne komme hjem, så vi kan se jeres fantastiske smukke indbydelser :loveshower:er kun lidt nysgerrig griner

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Stort tillykke med studiejobbet, lyder fantastisk spændende :cheerleader3::cheerleader3:

Nu må dit karton gerne komme hjem, så vi kan se jeres fantastiske smukke indbydelser :loveshower:er kun lidt nysgerrig griner

Jeg glæder mig så meget til at starte i laboratoriet, nu skal jeg så lige overbevise min klinikvejleder om at jeg må få fri fra noget teoriundervisning da jeg skal have to oplæringsdage i stræk 8-16, men mon ikke det går jeg nu er foran de andre i niveau takket være min laborantuddannelse....

Jeg glæder mig også så meget til at komme i gang, jeg har også bestilt RIGTIGT glitterpapir (håber jeg) så jeg er klar parat....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig så meget til at starte i laboratoriet, nu skal jeg så lige overbevise min klinikvejleder om at jeg må få fri fra noget teoriundervisning da jeg skal have to oplæringsdage i stræk 8-16, men mon ikke det går jeg nu er foran de andre i niveau takket være min laborantuddannelse....

Jeg glæder mig også så meget til at komme i gang, jeg har også bestilt RIGTIGT glitterpapir (håber jeg) så jeg er klar parat....

ååårh mon ikke du kan få lov hvis du blinker sødt griner, forstår godt du glæder dig heeelt vildt det ville jeg ihvertfald gøre :cheerleader3::cheerleader3: uuuh glitterpapir lyder spændende :loveshower:

0

Del dette indlæg

ååårh mon ikke du kan få lov hvis du blinker sødt griner, forstår godt du glæder dig heeelt vildt det ville jeg ihvertfald gøre :cheerleader3::cheerleader3: uuuh glitterpapir lyder spændende :loveshower:

Jo jeg satser på at det går..... Mega vigtigt at være på god fod med vejlederne, det er faktisk vejlederne fra 1. modul der har anbefalet mig til jobbet så det er et kæmpe skulderklap

0

Del dette indlæg

Mmh. Skøn svigermor du har dig, jer har en magen til. Hun købte vores lærred til vores bordoversigt bare sådan ud af det blå.

Skønt.... Der er såååå mange ting at tænke på så det er skønt når nogen hjælper :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panik....konfirmationsgave ikke klar...

Jeg har en smule panik, jeg har købt et dogtag til min fætter i konfirmationsgave og skulle så have det graveret med hans forbogstav og 2014, ikke verdens største graveringsjob, men da jeg ringede til butikken i dag var det stadig ikke færdigt og jeg skal rejse til Bornholm i morgen eftermiddag....hvor er det dog irriterende, ved ikke lige hvad jeg gør hvis det ikke er færdigt i morgen....

0

Del dette indlæg

Panik....konfirmationsgave ikke klar...

Jeg har en smule panik, jeg har købt et dogtag til min fætter i konfirmationsgave og skulle så have det graveret med hans forbogstav og 2014, ikke verdens største graveringsjob, men da jeg ringede til butikken i dag var det stadig ikke færdigt og jeg skal rejse til Bornholm i morgen eftermiddag....hvor er det dog irriterende, ved ikke lige hvad jeg gør hvis det ikke er færdigt i morgen....

uhhh håber den når at blive færdig inden i tager afsted.... Har i en back up plan hvis det er ?

0

Del dette indlæg

Ihh altså hvorfor får jeg ikke mails når der er nye indlæg på min egen tråd....nå sorry ladies....

Fredag havde jeg stadig ikke hørt noget fra smykkebutikken så jeg begynde at overveje alternativer.... Vi fik heldigvis tidligt fri fra vores teoritimer på Rigshospitalet så jeg spurtede ind til Magasin.... Ingen halskæde i deres klarkasse....blev lige lidt mere frustreret.... Så fik jeg dem til at ringe til guldsmeden og den var afsendt fra dem så personalet ned i postnummer og lede og der var den.... Super fin og meget bedre end forventet (har sf glemt at tage billede) de havde desværre ikke nogen lædersnor til og jeg kunne ikke nå i Panduro før jeg skulle med Bornholmerbussen, men lørdag fik jeg fat i en fed gummiagtig kæde hos den lokale guldsmed og det passede faktisk meget bedre, fik lige sat tag'et på (godt mit gamle sølvsmykke værktøj lå hos mor) og pudset det op.... Og halskæden faldt i god jord, faktisk blev den taget i brug med det samme så det var rigtigt dejligt.....

Rigtig fin konfirmation som vi desværre måtte forlade inden desserten for at nå færgen hjem, med en mødetid der hedder 7.30 omklædt og med 1,5 times transport skal man ikke alt for sent hjem søndag.... Konfirmanden havde ellers selv bestemt at hans gamle (ihvertfald ældste) kusine skulle sidde ved siden af ham i stedet for mor og far....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ORGANISTEN....INDGANG OG UDGANG....

Jeg synes måske at de traditionelle ind- og udgangs musik er en kende bombastisk efter vores smag og da der jo er såååå mange muligheder skrev jeg til organsten og spurgte ham om han havde forslag som jeg kunne kigge nærmere på, han skrev så tilbage at han da synes vi skulle hører det rigtigt før vi bestemmer os så han foreslog at vi mødes i kirken og så kan han spille en masse forskelligt så vi kan finde noget der lige er os, det synes jeg bare er såååå sødt af ham og det bliver rigtigt rart at hører det forskellige på det rigtige orgel for det kan være svært at forestille sig hvordan stykker lyder på orgel når man hører det spillet på strygere, alm klaver eller noget helt tredje på youtube så det ser jeg frem til....

0

Del dette indlæg

4 MÅNEDER TILBAGE !!!!! Og tid til kjoleprøvning

Man hvor går tiden stærkt, vi nåede 4 måneders milepælen i dag, samtidig med at jeg startede på mit nye studiejob så super god dag....

Fik sørme også taget mig sammen til at bestille tid til kjoleprøvning hos Nicolai Brudekjoler så det skal jeg den 24/5, min mor kommer over fra Bornholm og lillesøster tager fri fra eksamenslæsningen og tager med derind.... Aner ikke hvad jeg skal forvente....

0

Del dette indlæg

Jeg synes måske at de traditionelle ind- og udgangs musik er en kende bombastisk efter vores smag og da der jo er såååå mange muligheder skrev jeg til organsten og spurgte ham om han havde forslag som jeg kunne kigge nærmere på, han skrev så tilbage at han da synes vi skulle hører det rigtigt før vi bestemmer os så han foreslog at vi mødes i kirken og så kan han spille en masse forskelligt så vi kan finde noget der lige er os, det synes jeg bare er såååå sødt af ham og det bliver rigtigt rart at hører det forskellige på det rigtige orgel for det kan være svært at forestille sig hvordan stykker lyder på orgel når man hører det spillet på strygere, alm klaver eller noget helt tredje på youtube så det ser jeg frem til....

Det er da super fedt!!! Jeg snakkede "kun" med vores i telefonen og han sendte links til youtube med forslag (på orgel) og det syntes jeg var så flot. Så i er da super privilligerede :)

0

Del dette indlæg

Det er da super fedt!!! Jeg snakkede "kun" med vores i telefonen og han sendte links til youtube med forslag (på orgel) og det syntes jeg var så flot. Så i er da super privilligerede :)

Ja jeg synes også det var service ud over hvad man kunne forvente, så det er bare super dejligt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower: uuuuh kjoleprøvning.... :7himmel:

fedt at du havde en god dag på dit nye studiejob

Tak :-) ja nu kan jeg ikke trække den mere med den kjole ;-)

forstår jeg godt, jeg vil os, men det er nok lige tidligt nok :lol:

0

Del dette indlæg

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower: uuuuh kjoleprøvning.... :7himmel:

fedt at du havde en god dag på dit nye studiejob

Tak :-) ja nu kan jeg ikke trække den mere med den kjole ;-)

forstår jeg godt, jeg vil os, men det er nok lige tidligt nok :lol:

Så er du ihvertfald i god tid :-) jeg har trukket den lidt pga min PCO der gør at jeg kan gå meget op og ned i vægt, men lige nu ligger den stabilt lige meget hvad jeg gør så jeg tager chancen og så passer den forhåbentlig til brylluppet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke om man må tage billeder der, det er åbenbart langt fra alle steder hvor foto er tilladt

Nå ja! Åh, det håber jeg da, at man må. Mest for din skyld. De billeder vi tog til min prøvning var virkelig guld værd, når jeg blev i tvivl.

0

Del dette indlæg

SHOPPING, SHOPPING OG LIDT MERE SHOPPING...

De sidste par dage har dankortet glødet i det lille hjem og bryllupsindkøbene har officielt overtaget vores gæsteværelse

Min mor og to af mine mostre var på tøsetur hos mig i Malmö i går og vi var bl.a. i IKEA, da vi ikke selv har bil brugte jeg muligheden til at få købt godt ind så jeg slipper for at tage derud 3-4 gange og slæbe hjem i bus.... Det er virkelig en ulempe at være billøs når man planlægger store fester!

Lidt billedspam af diverse indkøb....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer