Louiseob

størrelsesguide til ebay.com?

4 posts in this topic

Hejsa kære kvinder!

Har kigget lidt brudekjoler på www.ebay.com

I den forbindelse kan jeg læse at man kan få sin kjole custom made - men jeg kan ikke finde noget om det, når jeg kigger på specifikke kjoler. Og har ikke lyst til at købe en kjole (hvilket det ser ud som om jeg skal, før jeg kan se noget om størrelser)...

Louise

0

Annonce ♥

Hejsa kære kvinder!

Har kigget lidt brudekjoler på www.ebay.com

I den forbindelse kan jeg læse at man kan få sin kjole custom made - men jeg kan ikke finde noget om det, når jeg kigger på specifikke kjoler. Og har ikke lyst til at købe en kjole (hvilket det ser ud som om jeg skal, før jeg kan se noget om størrelser)...

Louise

Vi har på anbefaling fra en af brudene herinde købt et jakkesæt på ebay, der også er custommade. Og der var heller ikke mål eller andet inden man bestilte. Jeg skrev til sælgeren og spurgte, hvordan det fungerede. Han sendte mig så et link, hvor jeg kunne se, hvad jeg skulle måle og hvordan. Så prøv eventuelt det. Det gjorde i hvert fald, at vi besluttede os for at bestille et.

0

Jeg har både købt gallakjoler og jakkesæt i Asien der er syet efter mål. Enten har sælger et decideret "program" hvor du indtaster alle mål og ellers plejer der at stå i annonceteksten (description) hvilke mål de skal have, du skal endelig ikke være bange for at spørge sælger både før og efter køb, de er altid meget søde til at hjælpe.

0

Annonce ♥