te2014

Hvilke tilbehør har i valgt ?

11 indlæg i dette emne

Nu har jeg fundet kjolen - og så er næste projekt tilbehøret. Jeg kan bare ikke bestemme mig for noget som helst.

Jeg har ikke et billede af kjolen endnu. Men den sidder til på overkrop og ned til lårene og går ud herfra. Det er vel havfrue.

Jeg ved ikke med slør - kort/langt.

Bælte - noget sølvhalløj/sten eller et bælte af stof m blomster.

Hvad har i gjort :) måske nogle af jer har lyst til at vise eller fortælle :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have både slør og bælte (smalt sort med bling) på, og min kjole har nogenlunde samme facon som din kjole :)

Derudover skal jeg have et helt enkelt sølvarmbånd og hvidguldhalskæde med kors på + similisten limet på øreflipperne (har ikke huller i ørerne) + sølvring og min forlovelses-/vielsesring.

Min kjole er en blondekjole med bling, og mit slør er også ret detaljeret med perler og broderier, så resten af tilbehøret skal i mine øjne være noget mere afdæmpet.

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have færøske-knap-smykker på. De er i sølv og er sådanne knapper med en lille blomst indstanset i.

Derudover overvejer jeg slør. Min kjole har mange detaljer, så sløret bliver kun til albuelængde hvis det skal være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et langt slør - det er uden pynt, så jeg tænkte at jeg kan klippe af til jeg ved mht længden. Og går det helt galt, så kan jeg måske bruge det til at lave risposer :)

Og så fik jeg købt sko i dag - et par sølv ballerina fra vagabond. Fik bytteret til den 1. Juni i skoringen. Så retur hvis jeg finder noget der passer bedre. Jeg er 180 så jeg behøver ikke høje sko og er heller ikke vant til at gå i dem. Bryllupsdagen er vist ikke den bedste dag at øve sig på det :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have slør der er skulderlængde, har lavet det selv da der ikke var nogle helt som jeg ville have det .

købte et stykke som jeg så har fæstet på en hårkam.

Øreringe og halskæde med sten og perler.

Spiraler med sten og perler i håret.

Sjal der fulgte med kjolen, hvis der bliver køligt.

Og så har jeg købt en lille clutch.

Kan heller ikke gå i høje sko, men vil den dag så er i gang med at gå dem til. Har en par ekstra sandal type med lidt mindre hæl jeg tager med til senere hvis jeg må give op i de andre. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået en ide ang strømpebånd.. Min kommende mand er Brøndby fan og jeg har set på en hjemmeside Annis Slør, at hun laver disse. Mit problem er bare at hun ikke svare mig når jeg skriver til hende, så tænker hjemmesiden måske er lukket ned. Nogle der kender andre der laver sådan et?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en ide ang strømpebånd.. Min kommende mand er Brøndby fan og jeg har set på en hjemmeside Annis Slør, at hun laver disse. Mit problem er bare at hun ikke svare mig når jeg skriver til hende, så tænker hjemmesiden måske er lukket ned. Nogle der kender andre der laver sådan et?????

Jeg har netop lige bestilt mit strømpebånd hos Annies slør og har hørt fra hende to gange, så er sikker på, du stadig kan få lavet dit strømpebånd hos hende. Hvor længe siden er det, at du skrev til hende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået en ide ang strømpebånd.. Min kommende mand er Brøndby fan og jeg har set på en hjemmeside Annis Slør, at hun laver disse. Mit problem er bare at hun ikke svare mig når jeg skriver til hende, så tænker hjemmesiden måske er lukket ned. Nogle der kender andre der laver sådan et?????

Jeg har netop lige bestilt mit strømpebånd hos Annies slør og har hørt fra hende to gange, så er sikker på, du stadig kan få lavet dit strømpebånd hos hende. Hvor længe siden er det, at du skrev til hende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået en ide ang strømpebånd.. Min kommende mand er Brøndby fan og jeg har set på en hjemmeside Annis Slør, at hun laver disse. Mit problem er bare at hun ikke svare mig når jeg skriver til hende, så tænker hjemmesiden måske er lukket ned. Nogle der kender andre der laver sådan et?????

Jeg har netop lige bestilt mit strømpebånd hos Annies slør og har hørt fra hende to gange, så er sikker på, du stadig kan få lavet dit strømpebånd hos hende. Hvor længe siden er det, at du skrev til hende?

Jeg har skrevet til hende for 14 dage siden ca. Men dejligt at høre det stadig eksistere;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer