Guest Ronja8

Malling kro eller Odder Park hotel - svært!

6 indlæg i dette emne

Hej

Vi har forhåndsreserveret lokaler hos Odder Park Hotel men overvejer også Malling kro. Er her nogen som kender den?

Ih, det er virkelig vanskeligt at planlægge bryllup i en by som man ikke rigtig kender. Har kun boet i Aarhus nogle få år så vi har ikke rigtig været til større fester heroppe og kender ku få steder.

Men nu har vi set Odder hotel, Sabro kro og Helnan marina hotel så vi er da kommet godt i gang :-).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup på Malling Kro, og har et super godt indtryk af stedet og folkene. Alle er flinke, hjælpsomme og ikke mindst professionelle. De laver noget af områdets bedste mad (har jeg læst og hørt - glæder mig til at smage det). En af kokkene har vist lige vundet en sølvmedalje i en konkurrence. Vi føler os helt trygge ved Malling Kro. Jeg kan fortælle meget mere efter 20.9.14 ;)

0

Del dette indlæg

Bor i Malling, så har flere gange fået mad fra kroen - og MÅÅÅÅÅMS!! siger jeg bare!

Det er noget af det bedste mad jeg nogensinde har fået når jeg har spist ude!

Jeg har dog aldrig været inde på kroen (det er mit næste projekt i mit meget langtrukket projekt om at lære Malling bedre at kende, men hey - jeg har "kun" boet i Malling i snart 6 år :P )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer