Wetlesen

09.08.14 A&C's store dag! - OPDATERET far side 12..

238 indlæg i dette emne

fedt at der nu er styr på musik og fotografen :cheerleader3::cheerleader3:

Det bliver da top lækkert med de sorte duge :loveshower::loveshower: kæææft han er en lækkerbisken

forresten tillykke med milepælen

Tusind tak. Ja det er dejligt der er styr på det. Det nærmer sig jo lige pludselig.

Og tak for de søde ord om vores dreng. Jeg er glad for, at han ligner sin far. Ha ha...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror virkelig også det kan blive flot med de sorte duge! Meget stilet!

og så er den jo også en del af jeres tema, så det bliver da bare så gennemført.

Vi har også booket memorable, dog kun som fotograf.

Fedt at I kunne få det samlet så der er styr på det :biggrin:

Ja gennemført burde det blive. :-)

Men har du kunne finde nogle, der har benyttet sig af dem før? Ville gerne have læst anmeldelser eller hvad man skal kalde det, men har ikke rigtig fundet noget. Synes bare deres billeder på siden er rigtig flotte, og Lea er super sød, så jeg har en god mavefornemmelse.

0

Del dette indlæg

Farve på duge..

Jeg havde jo egentlig bestemt mig for, at vi skulle have hvide duge, selvom jeg havde fundet den smukkeste bordopdækning, som jeg vil lade mig inspirere af, hvor dugene er sorte.. Men efter en lille bemærkning fra Forlovet i Las Vegas, så blev jeg i tvivl. Jeg er nu fastlagt på sorte duge i stedet og har købt stof i IKEA. :) Det bliver så flot. Håber ikke folk synes, at det er begravelsesagtigt. Men forsamlingshuset er SÅ lyst i sig selv, så jeg tror ikke, at det bliver noget problem... :biggrin:

Sorry ;o)

Tænkte nemlig også at det er så stort, lyst og smukt at det sagtens kan bære sorte due! Det bliver SÅ elegant :)

Ingen sorry her.. :-) Det er derfor denne side er god, så får man masser af gode råd.

Håber også jeg får det gjort elegant.

Og tak for dit tillykke med milepælen. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men har du kunne finde nogle, der har benyttet sig af dem før? Ville gerne have læst anmeldelser eller hvad man skal kalde det, men har ikke rigtig fundet noget. Synes bare deres billeder på siden er rigtig flotte, og Lea er super sød, så jeg har en god mavefornemmelse.

Nej, jeg har nemlig heller ikke lige fundet nogen som har benyttet dem før, har kun set at mange har booket. Men synes nemlig også det ser rigtig fint ud og at hun virker så sød. Så er sikker på at det nok skal blive super godt :) Er i hvert fald glad for at det lykkedes at få hende. Jeg tror der er styr på det og så er det en god pris!

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen :)

- Det lyder SÅ fedt med de sorte duge, det glæder jeg mig til at se ...

Og sikke en skøn dreng du har dig … :))

Tusind tak altså.. Han er SÅ skøn. :loveshower:

Jeg glæder mig også selv til at se helhedsindtrykket med dugene. :-)

0

Del dette indlæg

Nej, jeg har nemlig heller ikke lige fundet nogen som har benyttet dem før, har kun set at mange har booket. Men synes nemlig også det ser rigtig fint ud og at hun virker så sød. Så er sikker på at det nok skal blive super godt :) Er i hvert fald glad for at det lykkedes at få hende. Jeg tror der er styr på det og så er det en god pris!

Ja det samme synes jeg. Og ja prisen er virkelig fin i forhold til så mange andre. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit something blue...

Så blev min tatovering færdig. Den er helt nylavet, så derfor er farverne ikke helt, som de reelt kommer til at være, når det er helet op. Men I skal da alligevel lige se den. Jeg er SUPER tilfreds og synes, at den er blevet virkelig fin. Jeg lægger billeder op igen, når den er helet ordentlig op. Jeg er jo også mega rød. Men ja I må tage det som det er. Det bånd i midten bliver gråt og ikke "øm-hud-rødt", som det er nu. :-D

post-66738-0-43553100-1398667806_thumb.j

post-66738-0-00094200-1398667814_thumb.j

1

Del dette indlæg

Kørsel...

Det var egentlig meningen, at vi bare skulle køre i vores skønne chevrolet spark... MEN...

Min far har jo denne skønne amerikaner bil. Den er så flot. Så igår spurgte jeg om han ikke ville hente mig i den og køre med os ud og få taget billeder efterfølgende. Det viser sig så, at han bare har ventet på, at jeg skulle spørge. :-D

Jeg er meget glad!

Jeg beklager billedernes kvalitet, men det er min fars gamle nokia, de er taget med, så opløsningen er IKKE høj.. Jeg håber alligevel, at I kan se, hvor flot den er.

post-66738-0-85400300-1398668445_thumb.j

post-66738-0-29814700-1398668453_thumb.j

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed tattovering … Men den når din h2b da at se inden den store dag ;)

Og nice med bilen .. :D

Tak. :-)

Ja det kan vi ikke lige se os uden om. Det er så også egentlig min "morgengave" fra ham, så det gør ingenting. :-D

0

Del dette indlæg

Mit something blue...

Så blev min tatovering færdig. Den er helt nylavet, så derfor er farverne ikke helt, som de reelt kommer til at være, når det er helet op. Men I skal da alligevel lige se den. Jeg er SUPER tilfreds og synes, at den er blevet virkelig fin. Jeg lægger billeder op igen, når den er helet ordentlig op. Jeg er jo også mega rød. Men ja I må tage det som det er. Det bånd i midten bliver gråt og ikke "øm-hud-rødt", som det er nu. :-D

Hvor er det blevet vildt fedt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit something blue...

Hvor er det blevet vildt fedt! :loveshower:

Den er SÅ fed den tatovering! :thumbsupsmileyanim:

Og rigtig COOL bil!!!

Eeeeeeelsker din tatovering!! Og vildt fed bil også! :)

Hvor er i søde. :-)

Tusind tak.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIN KJOLE.. :-S

Jeg har simpelthen været så meget i tvivl med min kjole på det sidste, at jeg et kort øjeblik overvejede at tage ud og prøve nogle flere med henblik på køb... Jeg slog koldt vand i blodet og prøvede min egen igen. Den er fantastisk at have på, MEN til min store fortrydelse ser jeg, at det i højre side ligner, at jeg har "like-a-virgin-Madonna"-bryster. Jeg blev så ærgerlig over, at jeg ikke har set det før nu, og jeg ved ikke, hvad det skyldes. Det er bare så belastende, og det vil irritere mig grænseløst på dagen... Så nu er den afleveret hos Marie D'ete, og så håber jeg, at hun kan udføre mirakler.. Det er på grund af stiverne, og det ser helt forkert ud... Øv altså.. Kryds fingre for min kjole....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer