hessellund

HJÆLP AKUT TIL IMORGEN

6 posts in this topic

Panik panik, forleden ringede sekretæren til præsten og bad og navne til 2 vidner, jeg gav hende min lillebrors navn og thomas lillesøster ( min brudepige, tænkte at det var logisk , de har altid været vidner både børn osv... Men shit kom til at læse på nettet.. Det er jo ikke dem der sidder oppe ved os på stolene, skal det være det, skrev til sekretæren med det sammen, men det kan hun jo ikke ændre til imorgen

0

Annonce ♥

Uden jeg ved så meget om det, tænker jeg, at det bare skal være to der er til stede under vielsen:-)

Gud i morgen - det er jo lige om lidt:-) Juuuubiiii.... Ha den bedste dag:-)

0

Nåh ja og kommer lige i tanke om, at min mor og bonus far blev gift med organisten og graveren som nu vidner, da det var et hemmeligt bryllup og min bror og jeg var under 18 år.

Så du skal bestemt ikke panikke:-)

0

Det gjorde jeg lige. Er lidt mere rolig nu 😄😄😄, nu må vi se hvad hun siger hvis hun skriver til mig imorgen , lige nu har jeg så mange sommerfugle i maven, at jeg glæder mig til at få selve vielsesrituslet overstået

0

Annonce ♥

Seriøst, det er så vildt at du skal giftes i morgen. Hvor bliver det fedt.

Har lige læst det sidste af din tråd, det ser meget meget fint ud hvor i skal holde festen - og det er så gennemført. Flot.

Det er hyggeligt du har sommerfugle i maven, så ved man bare det er rigtigt:-)

0

Ja, det er tradition, at det typisk er brudens far og forloveren, der er de to vidner til brylluppet, men det er ikke ensbetydende med, at det SKAL være dem. Så længe de to, I har opgivet som vidner, blot er til stede under vielsen og derved kan bevidne jeres vielse, så den er juridisk bindende, så skal det nok gå.

Nogle par har fx kordegnen og organisten til vidner ved deres bryllup i kirken, hvis det er helt privat.

Slap af og nyd jeres bryllupsdag :)

Det er lige om lidt og bliver helt vildt fantastisk :loveshower:

Helt enig :) Vidnerne skal blot være tilstede i kirken :)

0