Slaris

Møde hos feststedet....

6 indlæg i dette emne

Hejsa :cheerleader3:

Vi skal til møde hos feststedet tirsdag d. 18 feb, altså imorgen og er ræd for jeg har glemt at skrive nogle spørgsmål ned...

Nogle af Jer som har overstået planlægningsmødet hos Jeres feststed og som kan hjælpe mig med hvad jeg bare SKAL huske at få spurgt om?

Knus Karina :loveshower:

Redigeret af Slaris
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke haft mødet endnu da der stadig er længe til, men vi er alligevel begyndt at skrive ned hvad vi SKAL huske at spørge om..

Det kommer jo meget an på hvilken løsning jeres feststed byder jer, altså står de for alt eller kommer I selv med mad fx eller lign.?

Vores feststed står for alt (mad og drikke, oppyntning, borddækning, oprydning osv.), så vores spørgsmål går mest på alle mine DIY projekter altså.. Hvor meget pynt må jeg slæbe med derud og hvor meget gider de at pynte op på borde, pompommer i loftet osv.

og derudover handler det mest om at få planlagt maden :) Der skal bare være NOK (min store frygt!)

0

Del dette indlæg

Noget man også bør tale med feststedet (eller det serveringspersonale man bruger) om er også hvad der skal ske efter middagen med hensyn til bordopstilling. Skal der bare fjernes et bord eller skal bordopstillingen helt ændres.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

På de fleste feststeder giver det sig selv og de ved hvad de gør, men når jeg skriver det er det fordi jeg enkelte gange har været ude for personale som er begyndt at dække op til kaffe på dansegulvet eller stille en bryllupskage op midt på dansegulvet. ikke så heldigt og slet ikke når de ikke engang vil lytte til toastmasteren og mig selv og man skal involvere brudeparret. Reaktionerne der er de samme som det du skriver. Det havde vi slet ikke tænkt på men det er da indlysende. :lol:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer