Monta150870

Gode og billige pap/plastik kage tallerkner søges

9 indlæg i dette emne

Og frem kommer et nyt indlæg ;-)

Jeg leder efter billige engangs kage tallerkner. Men de skal også være så holdbare at de ikke brækker sammen om bryllupskagen.

Om de er hvide eller lilla lige meget. Skal bruge 50-60 stk.

Er der nogen der kender til et godt tilbud?

Kh Monica

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har en Metro i nærheden er jeg sikker på de har noget. :) Ellers prøv at søge på treenigheden (eBay.co.uk, amazon.co.uk og etsy.com) på "disposable plates" så kommer der nok noget frem der. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville også checke Metro ud. Eller hvis du kender nogle med kort til Inco (kødbyen). For der kan du også tit få billige tallekener til en bililg penge og så har de også vildt meget engangsservice :wink:

God Jagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

tak for svar alle sammen

- engangsservice kan fås mange steder og billigt er indimellem også dårligt.

Vil ikke have at kagetallerken "klapper" sammen om kagen, så plastik ville måske være at fortrække - og nu har jeg fået forskellige steder at lede, tak :-)

Og købe alm tallerkner er ikke aktuelt, da vi ville kunne låne os frem til dette, men oprydningen er bare 100 gange lettere når alt kan smides væk og ikke skal vaskes op :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil også bruge engangsservice til receptionen da vi efterlader oprydningen til min mor og svigerforældre og så er det bare nemmest hvis alt bare skal I en sort skraldesæk. Vi går efter enten plast, bambus eller plastbelagte kraftig paptallerkner, det har bridezilla ikke helt bestemt sig for... Synes nemlig at dem i bambus er betydelig pænere ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer