Glitter

Festlokaler i Nordjylland

9 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg kommer fra Hjørring, og kunne godt tænkte mig et lækkert festlokale enten i Hjørring eller i omegnen. Har I mon nogle gode forslag? Vi planlægger reception for 100 og middag for 65.

Vi skal ud og se på Restaurant Svanelunden og Løkkens Vejkro. Kender I noget til de to steder?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv lige været ude på Løkkens vejkro for at snakke med dem - de skal muligvis levere maden til vores bryllup, som skal holdes i telt i haven.

Vi var rundt og se lokalerne - de er SUPER fine! Jeg tror det kunne være et rigtig godt sted at holde bryllup. De har i hvert fald de perfekte rammer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har selv lige været ude på Løkkens vejkro for at snakke med dem - de skal muligvis levere maden til vores bryllup, som skal holdes i telt i haven.

Vi var rundt og se lokalerne - de er SUPER fine! Jeg tror det kunne være et rigtig godt sted at holde bryllup. De har i hvert fald de perfekte rammer :thumbsupsmileyanim:

Det lyder godt! Jeg glæder mig til at komme ud og se stedet, men rart at høre nogle gode anbefalinger på forhånd :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet knivholt hovedgaard's østre lade i Frederikshavn. Det er den mindste lade de har og den er på 1000 m2, men den kan deles op i to. Billigt at leje og flotte natur omgivelser. Kan varmt anbefale stedet!

Orv ja, det havde jeg ikke tænkt på. Det ser også ret fint ud. Og prisen ser meget tiltalende ud! Hvor får I mad fra så? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers er der Ørnbøl.. Omgivelserne er ikke så flotte men det er centralt og indenfor super flot.

Der er desuden en del i Lønstrup , Glashuset, Villa Vest ( den flotteste udsigt ) Hotel Kirkedal ( super hyggeligt) og har hørt om noget der hedder Havrevang, det kender jeg så ikke så meget til, har bare hørt nogle havde holdt fest der.

også er Der er restaurant Munchs i Tornby, udsigt over Tornby strand.

ved ikke hvor store fester de forskellige steder kan tilbyde men det kan du måske søge lidt på.. :)

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers er der Ørnbøl.. Omgivelserne er ikke så flotte men det er centralt og indenfor super flot.

Der er desuden en del i Lønstrup , Glashuset, Villa Vest ( den flotteste udsigt ) Hotel Kirkedal ( super hyggeligt) og har hørt om noget der hedder Havrevang, det kender jeg så ikke så meget til, har bare hørt nogle havde holdt fest der.

også er Der er restaurant Munchs i Tornby, udsigt over Tornby strand.

ved ikke hvor store fester de forskellige steder kan tilbyde men det kan du måske søge lidt på.. :)

Tak for de gode forslag. Jeg går straks igang med at kigge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lejet knivholt hovedgaard's østre lade i Frederikshavn. Det er den mindste lade de har og den er på 1000 m2, men den kan deles op i to. Billigt at leje og flotte natur omgivelser. Kan varmt anbefale stedet!

Orv ja, det havde jeg ikke tænkt på. Det ser også ret fint ud. Og prisen ser meget tiltalende ud! Hvor får I mad fra så? :)

Vi sørger selv for maden. Nogle venner af familien står for det, så vi kommer til at spare en del penge :) Det er også det vi kan lide ved stedet - at vi ikke er bundet til et bestemt cateringfirma og at vi må gøre hvad vi har lyst til. Det er meget populært sted, så hvis man er interesseret i at leje et lokale skal man være hurtige. Hele 2014 var booket allerede sep. sidste år. Vi tog den sidste ledig dato :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer