CamillaSB

Andre decemberbrude?

4 indlæg i dette emne

Hej med jer :-)

Forumet er stadig meget nyt for mig herinde. Men jeg tænkte lige at høre, om der er andre, der ligesom mig, skal giftes i december/til vinter?

Vi mangler stadig meget planlægning og mange ideer er ikke en gang bestemt. Men hvordan udnytter i andre vinteren? Personlig tænker jeg, det er et oplagt tidspunkt at satse på indendørs varme og hygge. Dog ønsker vi ikke juletema til brylluppet :-)

Nogen ideer til, hvordan vi kan gøre decemberbryllup til noget smukt frem for kedeligt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

14.12.14 er en søndag, som I burde gifte jer på denne dag når I tænker på et december bryllup.

Et vinterbryllup kan mørket bruges som den flotte kulisse, som giver den hyggelige og varme følelser. Og så har man også gæsterne indenfor. Jeg havde selv sølvbryllup for nogle år tilbage den 30 juni med utroligt super vejr... Men det betød, at mange gik ud efter middagen og nød vejret. Ind og danse lidt og ud igen. Og det var ikke fordi musikken var dårligt - faktisk et kendt orkester - men den utrolige varme sommernat træk bare i folk.

0

Del dette indlæg

Ja jeg er december brud :cheerleader3:

Vi har overhovedet ikke spekuleret i,at det skulle være anderledes,bare fordi det er december.

Man kan aldrig vide hvordan vejret ser ud der,det kan lige så godt være minus 20 grader,og 2m sne,som solskins vejr,så vi planlægger det som vi vil have det,uden at spekulere på årstiden. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer