Nygaard2032

Bryllupssko

6 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg mangler hjælp til at finde de rigtige brudesko. Har været i flere butikker, men uden held desværre:( så er på jagt på nettet, men har svært ved at finde en god hjemmeside.

Er der nogen der kan hjælpe mig, og vil fortælle hvor i har bestilt, og haft god erfaring med hjemmesiden.

På forhånd tak:)

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt mit første par på Zalando, men de er nu sat til salg her på siden. Par nr. 2 har jeg købt på Brandos.

Har været glad for at handle begge steder.

Der er store besparelser at få og man kan oftest finde ekstra rabatkoder hvis man lige søger på nettet. Derudover synes jeg det er fantastisk at man kan prøve derhjemme og sende retur uden beregning hvis de ikke passer ;)

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine via elegantsteps.co.uk og er meget tilfreds. Jeg har købt et par "rainbow club penny" i str 37,5 (normalt bruger jeg 37-38). Havde nu prøvet et andet par rainbow club sko herhjemme så kendte størrelsen. Nå men herhjemme skulle jeg betale 3000+600 for farvning (har fået dem farvet lilla så de matcher det bånd jeg skal have om kjolen) for skoene. Jeg købte dem via elegant steps for 730 inkl farve og porto.

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine via elegantsteps.co.uk og er meget tilfreds. Jeg har købt et par "rainbow club penny" i str 37,5 (normalt bruger jeg 37-38). Havde nu prøvet et andet par rainbow club sko herhjemme så kendte størrelsen. Nå men herhjemme skulle jeg betale 3000+600 for farvning (har fået dem farvet lilla så de matcher det bånd jeg skal have om kjolen) for skoene. Jeg købte dem via elegant steps for 730 inkl farve og porto.

Det var en spændende side du lige fortalte om der... :-)

Jeg kan dog ikke helt lurer hvordan det foregår, bestiller man farven på siden og skoen, og så farver de den??? så man behøver ikke få skoen hjem inden??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne ikke finde ud af og bestille den gratis farvning, som de reklamere med, så jeg skrev til dem. Her skrev de (hurtigt) tilbage, at jeg blot skulle bestille skoene og så skrive i kommentarfeltet, at jeg ønskede at benytte mig af det gratis farvningstilbud. Jeg ville gerne have at skoene matchede det bånd, jeg skal have om kjolen, så til mig har de blandet en farve der passede den farveprøve (et lille stykke af båndet) jeg sendte til dem. Derudover skulle jeg udfylde et skema, hvor jeg bl.a. skulle udfylde om farven skulle matches til indendørs- eller udendørslys. Rimelig kort herefter modtog jeg en prøve på den farve de havde mixet, så jeg kunne godkende den - tror ikke det er muligt at blande en farve der kommer tættere på. Inden for en uge herefter modtog jeg skoene, og de er bare så fine.

Hvis du er usikker på størrelsen kan de godt sende skoene til dig inden, så du kan prøve dem. For hvis de skal farves, så bortfalder fortrydelsesretten, da de så er speciallavet til dig. Jeg havde prøvet dem herhjemme inden, så kendte størrelsen, derfor fik jeg dem først efter farvning.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer