catharina1212

Hvilket headpiece synes I, er flottest til min kjole? :)

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm... den var vaerre :) Det er jo to vildt smukke pieces hver for sig. Umiddelbart synes jeg det afhaenger af om du ogsaa skal have sloer - hvis du ikke skal have sloer synes jeg den oeverste, men hvis du derimod skal have sloer ville jeg tage den nederste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Begge er jo super smukke (klart jeg synes det - laver kun ting til SoBridelicious jeg selv elsker og ville bruge). Bare lige en lille ting du skal overveje. Det kan jo sagtens laves et løst birdcage der kan bruges til Miriam (og alle de andre hårsmykker).

post-36326-0-40897800-1395384053_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Begge er jo super smukke (klart jeg synes det - laver kun ting til SoBridelicious jeg selv elsker og ville bruge). Bare lige en lille ting du skal overveje. Det kan jo sagtens laves et løst birdcage der kan bruges til Miriam (og alle de andre hårsmykker).

Der havde jeg slet ikke tænkt på... Tak :)

Jeg må lige i tænkeboks ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen bare en smagssag kan jeg mærke.. Jeg synes nemlig helt klart at nr. 1 og 2 er de bedste, men det de andre jo tydeligvis ikke enige i! :lol:

og derfor vil jeg råde dig til at tage det din mave bedst kan lide.. Fordi ingen af dem går (efter min mening) dårligt til kjolen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klart til den nederste, men er måske og lidt påvirket af, at jeg allerede har et crush på netop det headpiece :blush:

Synes det kunne være rigtig smukt, at der både er bling på bælte og hårsmykke, så det giver lidt sammenhæng. Synes ikke helt birdcage passer så godt til din kjole, men det er jo bare min personlige mening :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer