Honore2B

Hjælp til DIY t-shirt

7 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne have en personlig t-shirt til vores første dag som mand og kone.

Med teksten Fru Honoré.

Har ledt på nettet, og det er jo vanvittigt hvilke priser de tager for sådan en t-shirt. 203,- + forsendelse :pokey:

Synes jeg kan huske, at der findes en slags printerpapir, som kan stryges på stof. Nogen der har erfaring med det?

Skal man købe en pakke med en afskyelig masse ark i, eller kan man få f.eks. 10 ark?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet det, men kan ikke huske hvad det kostede... Det virkede ok, men det er bedst det er hvide shirts det stryges på - og jeg vil også foreslå at I klipper det til, så det passer til jeres design. Ellers kommer der j sådan en belagt A4 flade på t-shirten.

Hånden på hjertet havde jeg nok købt en :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Mmikke24 skriver hvis du er kreativ så textilmaling, det kan blive rigtig flot. For at få de skarpe linjer kan du bruge gennemsiktig klister bogbind. Dvs først printer du skriften du ønsker ud fra computeren, klipper bogstaverne ud, ligger dem på bogbindet og skær rundt om bogstaverne, derefter tag du bagsiden af bogbindet af så det klister og sætter det på tshirt'en herefter dupper du maling på med grydesvamp. Bare Husk at lige noget i mellem tshirt'en tyk skumgummi kan været godt :)

Håber den lange forklaring kan bruges ;)

0

Del dette indlæg

Som Mmikke24 skriver hvis du er kreativ så textilmaling, det kan blive rigtig flot. For at få de skarpe linjer kan du bruge gennemsiktig klister bogbind. Dvs først printer du skriften du ønsker ud fra computeren, klipper bogstaverne ud, ligger dem på bogbindet og skær rundt om bogstaverne, derefter tag du bagsiden af bogbindet af så det klister og sætter det på tshirt'en herefter dupper du maling på med grydesvamp. Bare Husk at lige noget i mellem tshirt'en tyk skumgummi kan været godt :)

Håber den lange forklaring kan bruges ;)

Tusind tak - hvis jeg ikke kan finde printer-folien, så bliver det afgjort lavet på denne måde.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer