Kristina3-5-2014

Favour box links

11 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg er helt ny herinde i dette forum, har dog læst med fra sidelinjen. Ville høre om nogle af jer kunne give nogle links til køb af favourboxe. Har forsøgt mig på ebay, men er ikke så erfaren, så tænkte det var rart med nogle anbefalinger :)

Søger nogle neutrale, hvide æsker.

Kh Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mine på www. Lightinthebox. Com . Du kan se dem under min bryllups planlægning. Men de er ikke samlet, men min kæreste prøvede at samle dem, og det var nemt. I & J 16. AUGUST 2014. eller sådan noget ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man har mod paa at skaere dem selv ligger der ogsaa en udfoerlig artikel herinde - jeg er gaaet I gang med vores og det er super nemt :)

har også denne model liggende, og glæder mig til at folde løs når tid er :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har mod paa at skaere dem selv ligger der ogsaa en udfoerlig artikel herinde - jeg er gaaet I gang med vores og det er super nemt :)

har også denne model liggende, og glæder mig til at folde løs når tid er :loveshower:

Jeg vil dog anbefale at gaa i gang i god tid for at maale og skaere praecist kan godt tage sin tid! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man har mod paa at skaere dem selv ligger der ogsaa en udfoerlig artikel herinde - jeg er gaaet I gang med vores og det er super nemt :)

har også denne model liggende, og glæder mig til at folde løs når tid er :loveshower:

Jeg vil dog anbefale at gaa i gang i god tid for at maale og skaere praecist kan godt tage sin tid! :tunge:

har to år og fem mdr endnu :loveshower: så har masser af tid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer