Corny78

Svigerinde

12 indlæg i dette emne

Jeg har brug for luft og måske at få fortalt at det er mig der er galt på den.

Jeg skal giftes til august og vi fortalte det i august sidste år til familien, jeg er den sidste søster som ikke er gift men nu skal det være efter 3 børn og 10 års samliv, og endelig et vægttab på 40 kg.

Nu er det så bare det at vi i dag har fået indbydelser til min forlovedes søsters bryllup 3 mdr før vores og de har intet nævnt om det.

Hun er typen som altid ser pisse godt ud, smart tøj og hår og str. S - ja vel al det jeg ikke er ( endt i str. 42/44).

Jeg er bange for at vores bryllupper bliver sammenlignet og særligt at vi bliver det - store tykke mig også lille hende.

Sammen med hende følger jeg mig bare altid forkert, og havde håbet at 2014 var mit år til at være noget særligt og i centrum.

Det skulle bare ud et sted, så bliv det her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er alt for hård ved dig selv. Folk sammenligner yderst sjældent brude på deres størrelse! Og come on, du er kun en str. 42/44, du har tabt 40kg, det er da super flot! Om noget så vil folk snakke om hvor flot det er at du har præsteret at tabe dig de 40kg, og hvor pænt det er til dig! Det gode ved at de skal giftes før jer, er at I kan nå at lure af hvad der virker, hvad der ikke virker og rette ind til jeres bryllup. Langt de fleste brudekjoler jeg har set herinde har faktisk været flottest på folk der ikke er størrelse mikroskopisk lille, fordi kjolen bliver fyldt bedre ud.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at glæde dig sammen med hende i stedet, nu har I noget til fælles, det må I da kunne snakke lidt om eller hvad? Hvordan er dit forhold generelt til din svigerinde?

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vores forhold er vel ok, vi se til de påkrævede børnefødselsdage og svigerforældrens fødselsdage, men ellers har vi ikke noget sammen, hvilket nok er vores begges skyld ligemeget.

Jeg kan faktisk meget godt lide hende, men jeg følger mig altid forkert i forhold til hvad jeg lige har fået på af tøj den dag eller hvordan mit hår er.

Men du har ret, jeg kan lure alle hendes bryllupsting af og se hvad der virker for dem og særligt hvad der ikke virker, så måske meget godt i den forstand.

Skal lige sige at jeg er gået all in på en fed fest og jeg glæder mig til at dele dagen med mine to bedst venninder og min løbe"mand" - for ja 40 kg forsvinder ikke af sig selv, men der er stadig 20 at tag af:-) min dejlige forlovede og vores 3 super dejlige børn.

Jeg blev bare så overrasket over at det lige skulle være nu og om så kort tid, men det er jo deres valg, jeg glæder mig nu til at være med til planlægge hendes PA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores forhold er vel ok, vi se til de påkrævede børnefødselsdage og svigerforældrens fødselsdage, men ellers har vi ikke noget sammen, hvilket nok er vores begges skyld ligemeget.

Jeg kan faktisk meget godt lide hende, men jeg følger mig altid forkert i forhold til hvad jeg lige har fået på af tøj den dag eller hvordan mit hår er.

Men du har ret, jeg kan lure alle hendes bryllupsting af og se hvad der virker for dem og særligt hvad der ikke virker, så måske meget godt i den forstand.

Skal lige sige at jeg er gået all in på en fed fest og jeg glæder mig til at dele dagen med mine to bedst venninder og min løbe"mand" - for ja 40 kg forsvinder ikke af sig selv, men der er stadig 20 at tag af:-) min dejlige forlovede og vores 3 super dejlige børn.

Jeg blev bare så overrasket over at det lige skulle være nu og om så kort tid, men det er jo deres valg, jeg glæder mig nu til at være med til planlægge hendes PA

Jeg kender godt det der med at føle sig forkert ved siden af visse mennesker (sådan har jeg det faktisk med langt de fleste), og det forsvinder heller ikke af sig selv. For mig hjælper det at lære dem at kende. For lærer jeg dem at kende og får et mere nuanceret billede af deres personligheder, så forsvinder den der pudsede overflade jeg har været frosset fast i, og jeg ser den rå diamant indenunder. Og nogle gange ser jeg så også den pose lort der er under facaden, men uanset hvad, så forsvinder følelsen af at være forkert jo bedre jeg lærer folk at kende.

Og hvem ved måske kommer I lidt tættere på hinanden af det her, når I nok også skal deltage i hinandens PA?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej søde ven du kan ikke ligge beslag på en helt år :) Men det ved du vist også godt :) Da vi meldte en dag ud i oktober sidste år, fik vi en masse brok fra dele af svigerfamilien, fordi der er en fætter som også skal giftes - og man kan åbenbart ikke nyde to bryllupper på et år :huh: Det er jo noget fis :) I bliver jo ikke sammenlignet - du og din H2B har en fest og de har en anden. Jeres fester bliver sikkert også meget forskellige, for det lyder ikke som om at I har vanvittig meget til fælles :)

Jeg synes også du er for hård ved dig selv - det er da mega flot at du har tabt dig så meget og du vil sikkert kunne stråle endnu mere, fordi du virkelig har arbejdet for at se ud som du gør :)

Som Gybbelgobbel foreslår - så udnyt situationen til at lære hende at kende :) Og tænk på hvor mange do's and don'ts I kan erfare til deres bryllup - så laver I ikke de samme fejl som de gør :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil give de andre ret.. Du tænker alt for lidt om dig selv :)

Hvis der var nogle der skulle blive usynlige i Jeres selskab ( dig og Svigerinden) var det da vist hende..

Du har tabt dig 40 KG :respekt::thumbsupsmileyanim:

Har du tænkt at hun måske føler sig truet lidt af dig nu.. Og netop DERFOR vælger at blive gift nu . :bunny_4:

Desuden tror jeg Gybbelgobbel siger noget meget rigtigt.

Fordi du måske ikke kender hende så godt har du en idé om alt ved hende er perfekt. Men ingen er perfekte

Er helt sikker på hun har vildt grimme tæer, savler om natten og måske overskæg hvis hun ikke plukker det hver morgen :wink::lol:

Hvis du prøver at lære hende af kende finder du måske ud af hun er et super rart menneske som måske rigtig gerne vil lærer dig bedre at kende. men ikke rigtig har haft chancen fordi du har holdt dig lidt tilbage..

Og der er da virkelig en super mulighed nu for at få snakken i gang når i har bryllupsplanlægning tilfælles..

Så prøv.. Du vil måske blive overrasket :)

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare en lille opdate

Jeg er nu dybt optaget af at planlægge PA for min svigerinde og jeg elsker det.

Jeg synes jeg er ved at få en rigtig god dag sammensat, jeg havde møde med et par af hendes veninder og de var/ er bare vildt søde, så jeg glæder mig til dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan super godt forstå dig!! Min kæreste friede til mig i februar og vi planlægger bryllup til næste år. Vi har været sammen i 7 år og har 2 børn .. Jeg har da klart lagt mig ud og han er blevet skaldet :-D min lillesøster mødte en fyr sidste år. Rig og flot og hun er smuk og mørkere end mig og de har penge og andre prioriteter. Han har så friet til hende på en lagt mere romantisk måde (nærmest rent Hollywood ) end min kæreste friede. Jeg ved det er barnligt men tror også det er en naturlig følelse af føle at man bliver sammenlignet osv osv. Jeg græd i 2 dage og havde lyst til at aflyse vores budget bryllup (70.000), når man ved at de går all in med et Laaaaangt højere beløb. Halvdelen af gæsterne kommer jo til begge bryllupper så der er da helt sikkert mulighed for sammenligning. Efter at have sundet mig så besluttede jeg at være glad på hendes vegne . Er stadig usikker på mit eget bryllup men nu har jeg da en jeg kan tale bryllup med i timevis uden at blive irriteret over alt den snak om tyl og lokaler :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer