Lykke78

Bordplaner

2 indlæg i dette emne

Puha vores bordplan er ved at drive mig til vanvid. Det med at få tingene til at gå op i en højre enhed, så familie, venner og kolleger alle har nogen de kan snakke med og uden nogen bliver fornærmet over placeringen, bla. en onkel som blive placeret længer væk end de andre onkler., en der skal sidde ved siden af en som er handicappet, veninde med iltapparat m.m.

Har i andre også de problemer/vanskeligheder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lykke78

Vi har ikke helt samme problem, men bordplanen bekymre også mig lidt… Min kæreste kommer fra Fiji (meget laaaaanngggtttt væk), og det er desværre ikke muligt at få nogen fra hans familie herop.

Derfor skal vi have lavet en bordplan, som ikke involvere at brudens og gommens forældre sidder på en bestemt måde… Ved stadig ikke helt hvad vi gør, men tror nok vi er ude i noget med at vælge runde borde, da vi så kan lave et familie bord, og derved lidt undgår at nogen sidder længere væk end andre, fordi alle sidder ved runde borde med plads til 6-8 personer… På den måde kan vi placere bordene, så der ikke rigtig er nogen som sidder langt væk...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer