Soon2BMrs

Erfaringer med Lilly i Aalborg?

15 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Så er det snart ENDELIG min tur til at prøve brudekjoler :) I den forbindelse vil jeg lige høre, om der er nogen af jer andre der har gode eller dårlige erfaringer med Lilly i Aalborg? Jeg har i første omgang kun booket tid til prøvning hos dem - både pga jeg har fundet et par favoritter blandt deres 2014 modeller og pga budgettet. Jeg har sat max. 10.000,- af til kjole, skørt, slør, sko, lingeri og skrædder. De kjoler jeg har set på koster fra 5.000,- til 7.300,-. Tror I det er realistisk, at få det hele indenfor budgettet hos Lilly?

Vi skal giftes den 9. august 2014, så jeg er ikke ude i super god tid... Ved I om Lilly i Aalborg har alle kjoler fra deres katalog hjemme i butikken? Og kan der være så lang leveringstid, at jeg evt. ikke kan nå at få min drømmekjole hjem i den rigtige størrelse? (jeg bruger normalt str. 38, men ved ikke om det er det samme i brudekjoler)

Og til sidst må I endelig gerne dele både gode og dårlige oplevelser med servicen hos Lilly i Aalborg :)

Jeg håber, der er nogen af jer, som har nogen erfaringer I vil dele med en "ny" som mig :)

Kh Soon2BMrs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det første sted jeg prøvede var også hos Lilly i Aalborg.

Først og fremmest så synes jeg der var rigtig god service!

Og tænker også at det bliver muligt at holde dig indenfor det budget.

Mht kjolerne, så var der flere af mine favoritter som de kun havde tilbage i én størrelse.

Den jeg var mest vild med (var i min størrelse) men de havde kun den ene tilbage i samtlige Lilly butikker i verden- og laver ikke flere.

Så hvis jeg skulle købe den, så skulle det være med det samme. Og det var jeg ikke klar til - jeg havde jo slet ikke prøvet andet endnu.

Hun fortalte at de i deres nye kollektion forsøgte at lave lidt mere "unikke" kjoler, så derfor findes der ikke nær så mange af samme slags som de har haft tidligere. Dem jeg prøvede er fra deres 2014 kollektion og de var som sagt ved at være solgt, så jeg er ikke sikker på du nødvendigvis kan regne med at finde de kjoler du har udset dig fra nettet på forhånd. Men ved selvfølgelig ikke om det er anderledes for andre af deres kjoler.

Jeg skal giftes 20/9 og har fået at vide flere steder at hvis jeg skal have en kjole bestilt hjem, så skal det til at være nu for at nå det blandt andet fordi sommerferien kommer vejen. Så jeg har lige købt min. Så måske er det svært for dig at nå at få en bestilt, men det kan jo sagtens være det kan lade sig gøre alligevel! Ofte er der også mange gode som de har på lager!

Når alt det så er sagt, så har de jo masser af flotte kjoler hos Lilly. Jeg ville have en med en form for ærmer og ikke en stropløs, så det begrænsede jo udvalget en lille smule for mig.

Men de var i hvert fald super søde og hjælpsomme :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak EaCathrine! :) Og tak for at du vil dele din oplevelse med mig.

Puha, jeg bliver da lidt nervøs for om de i det hele taget har de kjoler, jeg har kigget på. Og ja, selvfølgelig om de har dem i den rette størrelse og om de kan nå at bestille hjem til mig... Jeg har først tid til prøvning hos Lilly lige efter påske, så der er knap 2 uger endnu. Jeg ved godt, at jeg er sent ude, men efter jeg fødte for et halvt år siden har jeg lige haft lidt graviditetskilo, jeg skulle af med inden jagten går ind på drømmekjolen ;)

Har du besøgt andre brudekjolebutikker i Nordjylland? Og er der andre du kan anbefale, hvis jeg skal holde mig inden for mit budget? Jeg har kigget lidt på Lucca Brides hjemmeside, men de kjoler jeg har kigget på der, ligger vist lidt i den dyre ende..

0

Del dette indlæg

Ja, det med at få lige dem du havde kig på kan måske godt være svært med så kort tid,

men der er stadig masser af flotte kjoler som man kan få!

Jeg har været de fleste steder der lige er i nærheden.

Alt til bruden i Dybvad - der købte min svigerinde, men jeg synes ikke lige der var noget til mig.

Og ham der har det er en meget speciel type!

Har også været i Lucca og der var også super god service. Havde sagt inden at min budget nok lå omkring de 7000

og hun havde fundet nogle kjoler omkring den pris. Så det kan godt lade sig gøre. De har jo også en outlet afdeling! Den jeg bedst kunne lide der var lidt dyrere (10.000) og der var hun med det samme klar til at give lidt rabat så den kom ned omkring de 8000 :) Det blev så bare ikke den alligevel.

Jeg købte min kjole hos Skott i Rold og der synes jeg virkelig der var mange flotte og igen en super service! Havde faktisk også en tid hos La novia i Gistrup, men der havde jeg så købt den anden kjole inden!

I hvert fald så er der masser af steder at prøve, så du skal helt sikkert nok finde en smuk kjole der!

Hvis jeg var dig ville jeg bare få bestilt en tid et par steder mere med det samme, for de kan godt have lidt ventetid.

Du kan jo altid aflyse igen hvis drømmekjolen er i Lilly :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak EaCathrine! :) Og tak for at du vil dele din oplevelse med mig.

Puha, jeg bliver da lidt nervøs for om de i det hele taget har de kjoler, jeg har kigget på. Og ja, selvfølgelig om de har dem i den rette størrelse og om de kan nå at bestille hjem til mig... Jeg har først tid til prøvning hos Lilly lige efter påske, så der er knap 2 uger endnu. Jeg ved godt, at jeg er sent ude, men efter jeg fødte for et halvt år siden har jeg lige haft lidt graviditetskilo, jeg skulle af med inden jagten går ind på drømmekjolen ;)

Har du besøgt andre brudekjolebutikker i Nordjylland? Og er der andre du kan anbefale, hvis jeg skal holde mig inden for mit budget? Jeg har kigget lidt på Lucca Brides hjemmeside, men de kjoler jeg har kigget på der, ligger vist lidt i den dyre ende..

Prøv at ring til dem og hør hvad de har hjemme, og om de evt. kan nå at få noget at det hjem du ønsker at prøve, hvis de ikke har det hjemme. Har en fornemmelse af, at de fleste kjolebutikker er vant til den slags opringninger.

Tror i øvrigt sagtens at du kan holde dit budget på 10.000,- i lilly. Hvis du ikke finder kjolen der, så ved jeg at du hos lucca også kan få kjoler i et prisleje, hvor du vil kunne holde det hele på 10.000,-

0

Del dette indlæg

Hej 😀 jeg var ude og prøve kjoler 3 forskellige steder, men endte med at købe min drømmekjole hos Lilly i Aalborg. Der var så fin service og Louise var rigtig god til at se hvad der klædte min krop bedst, og så var det det eneste sted hvor de forslog mig at prøve og sidde ned i kjolen, for at se hvordan kjolen sad, mens man var siddende, hvilket man jo er en stor del af dagen. De får mine varmeste anbefalinger! Jeg kom af med 8000 kr for kjole, skørt, slør og hårpynt, så det var ren win win. Drømmekjole, go service og fair pris. Glæd dig til at komme ud og prøv en masse skønne kjoler. 😀

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres svar piger! Hvor er det bare dejligt, at I er så søde til at hjælpe herinde :)

Jeg tror, at jeg vil prøve at ringe til Lilly og høre om de har nogen af de kjoler hjemme, som jeg går og drømmer om. Bare så jeg ikke bliver alt for skuffet, når vi kommer derud og de måske ikke har de kjoler, som jeg har set på. Og så vil jeg helt klart også overveje at bestille tid til prøvning ved Lucca og evt. et sted mere.

Jeres svar giver mig håb om, at jeg stadig kan nå at finde min drømmekjole og samtidig holde mig inden for budgettet.

Uhh, jeg glæder mig til at komme ud at prøve en masse fantastiske kjoler :) :)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt kjole ved Lilly... Dog ikke I Aalborg men i Holstebro... Jeg havde ikke bestilt tid, men ville bare lige ind og kigge... De var så smilende og imødekommende og mente at jeg sagtens kunne prøve kjoler hvis jeg ville det...
Endte i en kjole som bare var den!! Jeg var også på budget, og hun foreslog selv, at vi da lige kunne slå 10% af prisen... Så jeg kom af med 7000 kr for kjole, kæmpe underskørt, og tilvalgt broderi med påsyning... (Slør har jeg selv klaret får 150 kr) ;)

Det tog kun 2 uger for dem at få kjolen hjem i min str. og har læst flere brude herinde der siger det samme... Så alt efter hvilken kjole du vælger og hvor tilgængelig den er, tror jeg nu nok det skal gå... :) (fik desuden at vide at HVIS der skal laves tilretning, vil det koste 400 kr. - Det er jo lige til at overkomme :wink: )

Når det så er sagt, så tror jeg ikke det foregår på samme måde i alle Lilly forretninger.. Men mon ikke de nok skal have en god idé om hvad de kan putte dig i så du overholder budgettet, og samtidig om de kan nå at få fat i kjolen inden den store dag... :)

Rigtig god fornøjelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også i lilly i Aalborg i sidste uge og fandt min drømmekjole :) Der er så god service derinde og de er så søde.. især hvis du er en smule genert.

jeg prøvede kun 2 før jeg fandt den perfekte :) kan bestemt anbefale deres butik :) glæd dig!! :D

Redigeret af tinemaria
0

Del dette indlæg

Jeg kunne slet ikke finde den kjole jeg ønskede mig i Lilly, men hold nu op hvor var ekspedienten bare sød, lyttede til mine ønsker, havde gode input og var ærlig omkring hvordan kjolerne sad... Det vægter jeg meget højt. Kjolerne var slet ikke mig (er slet ikke til tyl og bling, men havde ikke undersøgt så meget inden), men betjeningen derinde var bare i top :cheerleader3: Vildt søde og hjælpsomme, og jeg tror godt du kan holde budgettet. God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle svar :)

Jeg vil da lige komme med en lille update :) Jeg var til kjoleprøvning hos Lilly i Aalborg i onsdags og fandt simpelthen drømmekjolen!!! Jeg synes udvalget var stort og havde faktisk lidt svært ved at vælge. Jeg prøvede 10-12 kjoler - havde op til flere favoritter - men da jeg kom i den allersidste ekspedienten havde fundet frem, sagde det bare wow - både hos mig selv og min mor og søster, som jeg havde med. Kjolen havde de hjemme i min størrelse, så skrædderen de har tilknyttet, tog mål til alle tilrettelser samme dag og jeg kan hente min kjole i starten af juli :) Desuden blev budgettet kun overskredet med 500,- og det var for både kjole, skørt, slør, sko og halskæde. Og så fik jeg lige et par matchende øreringe med gratis. Desuden er prisen også inkl. betaling til skrædderen, som både skal lægge kjolen op, sy den ind ved brystet og sætte en bredere rygplade i.

Servicen var i øvrigt helt i top! Vi fik en super god behandling af Gitte, som på trods af at hun var helt alene i butikken pga en sygemelding, tog sig god tid til at hjælpe og gøre alt for at jeg kunne finde min drømmekjole. Stemningen var rigtig hyggelig og afslappet og dagen sluttede perfekt, da Gitte kom med et glas bobler til os, da jeg havde valgt min kjole. Alt i alt en helt perfekt dag og en super god oplevelse :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og Tillykke med du også skal giftes :)

Jeg prøvede kjole i Lilly, Jeg kom hjem med Kjole fra Lilly, En kjole til 5400 - Som var uden jeg var klar over det, på Sale til 2430 kr....OG jeg var ikke i tvivl et sekund efter jeg fik den på, at det skulle være den!

- betjeningen var i TOP, trods det der var MANGE mennesker og Sælgeren, som hedder Ann som var SÅ sød og tålmodig trods hendes stress over alle de kunder, der var, var i top! - Hun var FANTASTISK - Jeg prøvede de kjoler jeg selv havde en ide om, og endte med at falde for den som jeg havde set på nettet, men som hun sagde hun ikke havde hjemme i min størrelse, men da jeg kommer hjem og dobbelt tjekker varenummer, var det altså den jeg havde udset mig, så det var jo fantastisk.

Tilmed var hun meget sød overfor mig, og tog hensyn til jeg er meget angst og genert. Jeg har en kun gode og positive ord om Lilly i Aalborg, tilmed sendte de mig, efterfølgende mine brudesko, som jeg faldte over på nettet, men ikke var på deres webshop, senere hen.

KH

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer