Pleazure

Langt slør? Go eller no-go?

18 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg har hele tiden været helt sikker på at jeg skal bære slør til vores bryllup.

Jeg er dog ikke helt afklaret med, hvordan sløret skal se ud - lige nu overvejer jeg, om det skal være meget langt - fordi det på en eller anden måde ser super fedt ud i kirken, synes jeg :loveshower:

Men langt slør en hel dag er vel unægteligt noget upraktisk - tager man så sløret af? Jeg vil gerne have et headpiece også; nok et mindre et hvis sløret skal være langt...

Fordele/ulemper ved langt slør? Hvad gør i?

Jeg skal for øvrigt have nedenstående kjole på - bliver langt slør + headpiece for meget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg kan åbenbart ikke få lov at sætte det billede ind af min kjole...

Se for øvrigt nogle fede fotos man kan få taget med langt slør:

brudesl%C3%B8r-672x372.jpg

Har du tjekket at det ikke er fordi billedet er for stort?

Nu skal jeg selv have et kort/medium længde slør på, men hvis jeg havde valgt det lange, ville jeg nok tage det af til festen, da jeg personligt tror jeg ville blive træt af det.. Og har du et headpice på, synes jeg ikke det gør noget at smide sløret..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har lyst til et langt slør , så syntes jeg bare man skal gå all-in, sådan har jeg det generelt bare med slør. Der findes SÅ mange forskellige typer slør, så man kan altid finde et der passer i stilen til kjolen osv. Jeg skal forresten ikke selv have alngt slør på, jeg har lånt min venindes skør i, tror det hedder fingerspids-længde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukke billeder! Har gemt hver og en i inspirationsmappen :loveshower:

Jeg skal have langt, men ikke gulvlangt, slør på. Jeg synes lange slør er fantastiske, men jeg ville ikke have det til at slæbe hen af jorden hele dagen, så hvis valget var faldet på dét, så ville jeg tage det af efter kirken og fotografering.

Nåja, det gør jeg måske alligevel...Når du har headpiece på, så synes jeg heller ikke, at det gør noget, hvis du ikke gider have sløret på hele aftenen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er super smukt med de lange slør, jeg er bare kun 164 cm høj så tror at et gulvlangt slør vil få mig til at se endnu lavere ud :-S

Sådan har jeg også netop tænkt, jeg er 163, og tænker at et langt slør let vil komme til at tynge en ned, når man i forvejen er lav. Ligesom at lange cardigans osv ikke er så super smart når man er lav. Jeg skal jo så også have flade sko på, så jeg får jo ikke mere højde af dem. Men så er det jo perfekt at jeg kan låne min venindes slør, så har det også lidt historie, og det er jeg egentlig ret vild med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er super smukt med de lange slør, jeg er bare kun 164 cm høj så tror at et gulvlangt slør vil få mig til at se endnu lavere ud :-S

Sådan har jeg også netop tænkt, jeg er 163, og tænker at et langt slør let vil komme til at tynge en ned, når man i forvejen er lav. Ligesom at lange cardigans osv ikke er så super smart når man er lav. Jeg skal jo så også have flade sko på, så jeg får jo ikke mere højde af dem. Men så er det jo perfekt at jeg kan låne min venindes slør, så har det også lidt historie, og det er jeg egentlig ret vild med :)

Jeg regner godt nok med at jeg skal have en lille hæl på, men da der er omkring 30-35 cm højdeforskel på H2B og jeg så gør de 5-7 cm jo ikke alverdens til forskel.... Vi er nogenlunde så forskellige kropstyper som man kan være for han er høj og tynd med lange arme og ben og jeg er lille og rund...som min mor siger så er vores samlede genpulje en tombola hvor ingen kan forudse resultatet hvis/når vi får børn :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 167, og bevares jeg har 10 cm. Høje hæle på. Men jeg har haft mit lange slør på imens at jeg har været på flad fod og det er så smukt.

Min plan er at have sløret på hele dagen, til efter brudevalsen hvor det må rives og så skal jeg ikke have noget på.

Min svigerinde havde slør på under vielse, FOTO og reception og skiftede til headpiece da vi kom til feststedet, også en fin variant 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer