Soon2beFruSlot

Blonde Bolero str. Small/Medium HVOR?

9 indlæg i dette emne

Jeg mangler finde den rette Bolero, jeg har prøvet en ved Lilly, og jeg sys den er SÅ flot, men for en dag hvor jeg ikke ved om jeg kommer til at bruge den overhovedet eller lignende, så virker 895kr altså formange penge ...

Er der nogen der kan henvise mig til nogle bolero HELST I Creme/Ivory, da det er min kjoles farve... :)

Kærlig hilsen fra en der sys d. 13/6, er LAAAAANGT væk, men alligevel for tæt på, fordi der mangler for mange detaljer som ikke er ordnet endnu :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det samme problem.. plus dem jeg syntes bedst om max gik til str L.. vil heller ikke give så meget for en jeg ikke engang er sikker på jeg kommer til at bruge.. Er der godt vejr ( og det er der selvfølgelig :wink:) bruger jeg den nok ikke..

Kunne se der var mange der havde det sådan.. hver gang der var en brugt herinde var der utallige der skrev på dem..

Har du prøvet Trendsales?.. Der var nogle stykker i Ivory da jeg søgte.. men de var mest i str 36 - 38..

Der var også en på Pinkinc.dk til 189,- i one size.. men de var vist hvide..

Redigeret af Fr.Thomsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

alexbridal.com og/eller Tulipbridal.com :-) Jeg købte en blondebolero der og den kom ret hurtigt. Dog skal man være opmærksom på at porto og told løber på prisen.

Jeg har en ivory blonde-bolero i str. 42-44 til overs hvis det har interesse for nogen. Det er en off-shoulder bolero, der går til lige under brystet og har korte ærmer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også en ide om jeg skulle have fat i sådan en, men tanken om at bruge penge på noget, som jeg slet ikke får brugt efter, og ikke ved om jeg får brug for på dagen er træls for mig...

Derfor har jeg valgt, at jeg vil have fundet en cardigan, der er pyntet med perler eller sten. Den skal jo ikke med på billederne alligevel.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer