Chm1234

Har den mest kreative H2B :D

15 indlæg i dette emne

Jeg må indrømme at jeg ikke er et DIY-menneske og har som sådan aldrig været det... Og er derfor glad for jeg har fundet mig en mand der er det...

Vi sad og snakkede om at vi gerne ville have en kasse på gavebordet til at komme kuverter og kort i, bare så de ikke bliver væk og at de er samlet et sted :)

Og som før nævnt ejer jeg ikke klippe klister kundskaber, så min h2b gik i gang med at molestrer nogle af mine bryllupsmagasiner og dette blev resultatet...

Er lidt stolt af ham... :)

post-69186-0-37062800-1399378660_thumb.j

post-69186-0-39291200-1399378672_thumb.j

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg ikke er et DIY-menneske og har som sådan aldrig været det... Og er derfor glad for jeg har fundet mig en mand der er det...

Vi sad og snakkede om at vi gerne ville have en kasse på gavebordet til at komme kuverter og kort i, bare så de ikke bliver væk og at de er samlet et sted :)

Og som før nævnt ejer jeg ikke klippe klister kundskaber, så min h2b gik i gang med at molestrer nogle af mine bryllupsmagasiner og dette blev resultatet...

Er lidt stolt af ham... :)

:loveshower: hvor dejligt at din H2B har været kreativt, synes han slipper super godt fra den :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fin! Sikke et arbejde!

Hvis I gerne vil have den skal holde i mange år, vil jeg foreslå at give den noget lak. Decoupage lak/lim ville være det mest optimale skulle jeg mene! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin! Sikke et arbejde!

Hvis I gerne vil have den skal holde i mange år, vil jeg foreslå at give den noget lak. Decoupage lak/lim ville være det mest optimale skulle jeg mene! :)

Tak :)

- ja det snakkede vi faktisk om bagefter.. Så skal ud og se om vi kan finde noget et sted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin! Sikke et arbejde!

Hvis I gerne vil have den skal holde i mange år, vil jeg foreslå at give den noget lak. Decoupage lak/lim ville være det mest optimale skulle jeg mene! :)

Tak :)

- ja det snakkede vi faktisk om bagefter.. Så skal ud og se om vi kan finde noget et sted :)

Ja med al det arbejde han har lagt i den ville det da være synd ikke at få den beskyttet optimalt. Decoupage lak/lim er som regel mælket at se på i våd tilstand, men det tørrer op gennemsigtigt - køb noget ordentligt, de billige versioner kan godt blive ved med at være fedtede i overfladen når de tørrer. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op! Det er da en super god idé :-D Vi har primært ønsket os gavekort og oplevelsesgaver, så sådan en æske/kasse ville jo være genialt :)

Og ja... Han er godt nok kreativ! :respekt: Tror ikke umiddelbart, at min H2B kunne have fundet på det :blink: HAHA!

Håber det er okay, at jeg "låner" idéen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin! Sikke et arbejde!

Hvis I gerne vil have den skal holde i mange år, vil jeg foreslå at give den noget lak. Decoupage lak/lim ville være det mest optimale skulle jeg mene! :)

Tak :)

- ja det snakkede vi faktisk om bagefter.. Så skal ud og se om vi kan finde noget et sted :)

Ja med al det arbejde han har lagt i den ville det da være synd ikke at få den beskyttet optimalt. Decoupage lak/lim er som regel mælket at se på i våd tilstand, men det tørrer op gennemsigtigt - køb noget ordentligt, de billige versioner kan godt blive ved med at være fedtede i overfladen når de tørrer. :)
Tusind tak for tippet :) vil helt sikkert tage det til os, for ja den måtte da helt sikket gerne holde mange år ;)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op! Det er da en super god idé :-D Vi har primært ønsket os gavekort og oplevelsesgaver, så sådan en æske/kasse ville jo være genialt :)

Og ja... Han er godt nok kreativ! :respekt: Tror ikke umiddelbart, at min H2B kunne have fundet på det :blink: HAHA!

Håber det er okay, at jeg "låner" idéen :thumbsupsmileyanim:

Ja det ville da helt sikkert være optimalt for jer af have sådan en.. I gang med saksen :D

Haha vil nu os sige min h2b er et særtilfælde hvad angår sådan noget, men det er nu charmen ved ham <3

Og det gør du bare :D siden er jo til for at man kan få lidt gode ideer fra hinanden :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer