mms8777

Favours - hvad skal der i

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I vores kom der:

En lille velkomsthilsen

Hjerteplaster (Tiger)

Shampoo/balsam/creme (prøve)

Hjertechokolade

Det hele kom i små satinposer og blev lagt på gæsternes værelser, da vi havde bryllup med overnatning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til æskerne på bordet skal der kun være overtrukkede mandler i, men da alle gæster skal overnatte på hotellet får de også en pose på værelset ved ankomst der pt (indtil jeg laver om på det igen) indeholder:

Velkomstbrev med lidt praktisk info

Doorhanger skilt

Ørepropper (der er en anden bryllupsfest i festlokalet under værelserne, og nogen af gæsterne går måske i seng før denne fest slutter)

Hj. lavet fodbadesalt til ømme dansefødder dagen derpå

Flowerbombs så man kan se kærligheden gro

Mini chipspose til tømremændene

Lille vandflaske til turen hjem (de fleste af vores gæster kommer fra Bornholm og Jylland)

Personlige chokolader

2 panodiler

1 hj. lavet megacookie

1 mini tictac

Vådserviet til chipsfedtede fingre

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores æsker er der: mini tictac, en tandstik, en personlig chokolade, et hjerte bolche og en lille magnet med "kærlighed er" billede på.. :wink:

Derudover laver jeg også en lille pose til gæsterne der kan stå på værelserne (til dem der overnatter) med en vand, en lille pose chips, 2 ipren og en mini tictac...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har jeg købt følgende :)

Jeg er så vild med de små tic tac!!

Jeg tror jeg dropper hovedpinepillerne og kommer dem i toiletkurven, da jeg synes det bliver ret dyrt at købe indpakket..

Derudover skal der i hvert fald en tandstik i.

Man kunne også putte følgende i:

Skolekridt (mener din kommende mand er lærer, eller er jeg helt galt på den)
Hjerteballon
Usb (til hvis folk tager billeder, evt. kun til dem du ved har kamera med)
Blomster frø (Lidt blomsterfrø i kan sætte i jord, så minder fra i dag hos jer altid gror)

Guldkaramel
Haribo (hvis du laver digt rimer det altid på den er altid go')

Hvis der skal være noget tekst i, så kan man lave et digt, man kan finde betyndning af personens navn, 1000 grunde til jeg elsker dig, osv.

post-66465-0-86732100-1400095248_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror sgu jeg er lidt gammeldags lige på det punkt…

Personligt synes jeg at favours er spild af penge, så vi har valgt dem fra… Jeg havde overvejet om vi skulle have dem, men jeg kan bare ikke rigtig se pointen i dem… sorry…

Vi skal heller ikke have favours , jeg syntes egentlig lidt det samme som dig, også at det jo ikke er noget folk bemærker "mangler" . Men de der mini tic tac ville være geniale til vores slikbuffet :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok til princippet om "lidt men godt" i forhold til favours... :) Vores er en tinæske med vores monogram og indeni er der hjerteformede mintpastiller, så man lige kan friske sin ånde op efter middagen og tage den med hjem bagefter :thumbsupsmileyanim:

post-39594-0-20090900-1400280404_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har puttet

To panodiler til dagen der på.

En tandstik.

Et plaster.

En serviet.

Mini tic tac og et bolche :)

Men man kan putte næsten alt i.. hvis i begge godt kan lide eksempelvis dronningemandler kan i jo nøjen med en æske kun med dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok til princippet om "lidt men godt" i forhold til favours... :) Vores er en tinæske med vores monogram og indeni er der hjerteformede mintpastiller, så man lige kan friske sin ånde op efter middagen og tage den med hjem bagefter :thumbsupsmileyanim:

Ih den her kan jeg godt lide. Hvor har du købt æskerne med pastiller

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok til princippet om "lidt men godt" i forhold til favours... :) Vores er en tinæske med vores monogram og indeni er der hjerteformede mintpastiller, så man lige kan friske sin ånde op efter middagen og tage den med hjem bagefter :thumbsupsmileyanim:

Ih den her kan jeg godt lide. Hvor har du købt æskerne med pastiller

Synes også de er blevet rigtig fine :) Tinæskerne er købt hos http://stores.ebay.co.uk/favourzone/ og fås i andre former også. Han kan lave dem med de antal du ønsker.

Hjertepastillerne og klistermærkepapiret er også købt på ebay :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt noget meget anderledes som vores partyfavor. Vi laver vandglas med vores monogram på og dato.

H2B var ikke videre vild med ideen om at lave små æsker med noget tingeltangel i (hans udtryk), så da han foreslog glasene, syne jeg det er en fed ide og meget sød.

Vi køber så plakatrør og skærer til så glasset kan være i og så regner jeg med at vi skal pynte med et eller andet på den, så det ikke er det kedelige paprør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige pakket vores igår - de indeholder:

1 æske mini tictac

1 rulle love hearts

1 hjertebolche

1 hjertemagnet

1 hjerteskumfidus - pakket i en fin cellofanpose med hjerte på

1 hjerteplaster

1 kleenex med hjerter

2 balloner (en hjerte og en just married)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer