Camlill

Pynte Lokale

7 indlæg i dette emne

H2B og jeg skal snart ud i det lokale vi har lejet for at måle op, så vi er sikker på at det vi vil/ønsker, kan lade sig gøre.

Men synes hele tiden vi finder på nye ting man kunne gøre ift. at pynte op. - Hvilket jo også bliver dyrt hvis man gør noget ved det hele :D

Har været meget på google, men vi har ikke besluttet os 100% på noget - blandt andet pga. opmålingen lige skal i hus :)

Hvad gør I med pynt af lokaler? Nogle gode fif man kan få, fra nogen af jer andre? ;)

Redigeret af Camlill
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi pynter ikke vildt meget op, da det også kan blive for overpyntet til det lokale vi har valgt, men kommer også meget an på hvor man skal holde det. Vi skal holde det på en hyggelig kro.

Af pynt har jeg fokus på bordpynten. Stedet sørger for dug, service og blomster efter ønske.

Jeg har købt en bordløber og så laver jeg nogle hjemmelavede dekorationer til lys. Har købt glaspotter, som jeg skriver kærlighedscitater på, fylder med farvet grus efter vores tema og også købt fyrfadslys i farver der passer til. De kommer til at stå langs bordet og så kommer vores bordkort, også til at fungere som Bordpynt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

@camilla_krøyer Hvad har du givet for dine pompoms? Overvejer at lave selv, men ved ikke om det er besværet værd...

Jeg har købt auktioner med 5 pomponer i hver og de er ca havnet på 15-20 kr med fri fragt

0

Del dette indlæg

Vi pynter ikke sådan voldsomt meget op, selvom vores lokale bare har hvide vægge, og egentlig er ret anonymt. Vi har købt nogle pompomer og rispapirslamper som skal hænge over mad/drikkevarer, og måske i et hjørne. Og så har vi en ramme med bordplan der skal op og hænge , eller stå på et staffeli . Derudover stiller vi lidt fyrfadsstager rundt omkring, og hænger vores forbogstaver op på væggen bag ved os. Og ja det er vist det vi gør, udover blomster, menukort og lys på bordene.

Hov nej vi har også købt lidt lilla tyl, som jeg regner med skal bindes om et eller andet, hvad ved jeg ikke lige endnu , måske det ender med at vi slet ikke bruger det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer