Frkrasmussen

Slotsbryllup i Nordjylland.

9 indlæg i dette emne

Hejsa.

Vi er nyforlovede, men satser stærkt på et bryllup i juni 2015.

Vi er to tøser, som begge skal være hvide brude og drømmer os til et romantisk slotsbryllup, hvor der samtidig er mulighed for overnattende gæster.

Er der nogle af jer zillaer herinde, som har god/dårlig erfaring med nogle slotte i Nordjylland?

Og kom gerne med erfaringerne :-)

Mvh Malene og Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes bestemt også I skal kigge nærmere på Dronninglund.

Jeg har været der til konfirmation og min H2Bs familie har holdt flere arrangementer på stedet tidligere.

Det er rigtig godt og også et stemningsfuldt sted :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt også I skal kigge nærmere på Dronninglund.

Jeg har været der til konfirmation og min H2Bs familie har holdt flere arrangementer på stedet tidligere.

Det er rigtig godt og også et stemningsfuldt sted :)

der er også gammel vrå slot.... skal dog siges det er mange år siden jeg har været der men har hørt det er blevet virkelig flot renoveret :D

Jeg har idag snakket med en, som muligvis skal stå for musikken. (En ven af mine forældre). Han siger, at som han kender os, så er vi ikke så formelle og fastlagte ang tiden, og det er de meget på et slot. Altså de har en tidsplan, som de følger til punkt og prikke (nok fordi de er vant til det), men er der nogle af jer, der har bemærket om dethar lagt en "dæmper" på festen, at dagen er så nøje planlagt? :-)

Tak for svarene, det er dejligt, at der er nogle der lige kan tale for eller imod :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ked af at sige det men den med at "de" er meget formelle på et slot holder altså ikke, og heller ikke på Dronninglund Slot hvor jeg har spillet et par gange. Eneste ulempe der er afstanden og transporten (for min del). Det kan godt være det ser fornemt og stiligt ud men personalet på slottet er helt nede på jorden og det er heller ikke sådan at de står og kigger på deres ur hele tiden og når det er blevet sent (kender ikke konditionerne vedr. sluttidspunkt men de fester jeg har spillet derovre har typisk sluttet ved 3-4 tiden). Derudover så skal der være en overordnet tidsplan når vi taler om et bryllup for ellers risikerer man at middagen trækker unødigt længe ud og at resten af programmet, herunder særligt brudevalsen, bliver noget forhastet noget.

Selvfølgelig er der forskel på at holde en bryllupsfest på et fornemt slot og i et forsamlingshus hvor man selv står for alt men det behøver ikke at blive mere formelt af den grund og der er jo også god ide at holde en fest som er anderledes end det man plejer. Fordi det er en særlig fest.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer