Frkrasmussen

Prinsessernes drømmebryllup <3

140 indlæg i dette emne

Uh hvor spændende med kjolerne!! Og virkelig god ide med bøgerne, det er jeg jo også selv i gang med;) Har du selv foldet hjertet på billedet?

Ja det så jeg godt du var, synes det er en fin detalje og romantisk også :)

Ja jeg har selv foldet det :)

Har du et mønster til det? :) Kan bytte for et mønster til bogstaver, hvis det er :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh hvor spændende med kjolerne!! Og virkelig god ide med bøgerne, det er jeg jo også selv i gang med;) Har du selv foldet hjertet på billedet?

Har du et mønster til det? :) Kan bytte for et mønster til bogstaver, hvis det er :wink:

Det vil jeg rigtig gerne :wink: sender dig lige en pm senere, for har det kun som screenshot på mobilen :tunge:

Ja man bruger seriøst meget tid, men det er heldigvis møg hamrende hyggeligt:-)

Og der er jo under et år til i skal giftes nu:-)

Ja det er nemlig vildt hyggeligt, og tænker ligesom de andre zillaer herinde, at det da bliver mærkeligt efterfølgende ikke at gå og få gode ideer og planlægge.

(der har min veninde dog sagt, at jeg skal hjælpe, når hun engang skal giftes - jubiii :tunge: )

Hvor er det nogle fine tanker og ideer :loveshower:

Glæder mig til at følge med :balloons:

tusinde tak :loveshower:

og tak fordi du følger med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken:

Vi har fået bekræftigelsen fra kirken (de vil gerne vie os som homoseksuelle) :loveshower:

Det er som tidligere skrevet min "mormor"s kirke og jeg er lykkelig over, at det kunne lade sig gøre.
Nok mest af alt grundet hendes dødsfald for 1 mdr siden.

post-66859-0-57092700-1403605606_thumb.j

post-66859-0-48330300-1403605638_thumb.j

Sådan ser kirken ud indeni. Ikke sådan jeg havde forestillet mig, da vi startede bryllupsplanerne, men istedet en lille hvid idyllisk kirke.

Nu er jeg SÅ glad for valget :biggrin:

Nedenunder ser i Østre Anlæg som ligger lige op af kirken. Her har det meste af min barndom foregået sammen med min mormor. :heart:

post-66859-0-66894700-1403605810_thumb.j

post-66859-0-62558400-1403605822_thumb.j post-66859-0-91772600-1403605854_thumb.j

post-66859-0-86390500-1403605872_thumb.j

Her skal vi have taget lidt lokationsbilleder :a1221:

Redigeret af Frkrasmussen
0

Del dette indlæg

Hold da op en smuk kirke.. den er helt idyllisk.. og dejligt område til nogen helt sikkert smukke billeder og så lige ved siden af kirken.. kunne jo ikke være nemmere :)

Ja, jeg synes også den bliver mere og mere smuk, jo mere jeg kigger på den. I starten synes jeg den var for stor og grim og lå midt inde i centrum, men nu er den bare helt perfekt :a1221:

Ja, det passer helt vildt godt, og så har de nogle vildt smukke områder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan simpelthen ikke finde "opskriften" på den bog, skal nok lige lede videre - så det er altså ikke fordi jeg har glemt dig :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke finde "opskriften" på den bog, skal nok lige lede videre - så det er altså ikke fordi jeg har glemt dig :wink:

Det er helt ok, du må også godt få opskriften til bogstaverne selvom du ikke kan finde hjertet;)

0

Del dette indlæg

Det er helt ok, du må også godt få opskriften til bogstaverne selvom du ikke kan finde hjertet;)

Det vil jeg meget gerne :biggrin:

Jeg skal nok lige lede videre og se om jeg ikke godt kan finde den :)

0

Del dette indlæg

Det vil jeg meget gerne :biggrin:

Jeg skal nok lige lede videre og se om jeg ikke godt kan finde den :)

Jeg fandt den endelig :cheerleader3:

http://www.instructables.com/id/Folded-Book-Art-Best-most-clear-Tutorial-available/?ALLSTEPS - værsgo :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er fedt, at du har turde have is i maven. Jeg tør simpelthen ikke endnu :blush:

Jeg prøvede omkring 8 kjoler igår, men havde slet ikke den der wauw effekt. altså jeg følte mig smuk og speciel og forelskede mig da også i tre forskellige. Men efter jeg er kommet hjem, tror jeg at det var 3 forskellige ting ved kjolerne, som jeg forelskede mig i. Men nu giver jeg den gas med at tabe mig, så mon ikke jeg synes det bliver sjovere efter nogle kg :)

0

Del dette indlæg

Inspirationsbilleder :heart:

Har været inde og finde en masse inspirationsbilleder.
Jeg kan simpelthen ikke gå en dag uden at planlægge bare lidt bryllup. Men jeg synes det er svært, for folk omkring os er meget blandede.

Nogle siger, at vi er ALT for tidligt på den og andre siger, at det er godt at være i god tid og pludselig er tiden væk.

Jeg selv synes selv jeg har MANGE ting der halter, som jeg sagtens kunne gå i gang med nu, men alligevel synes jeg, at jeg er i alt for god tid.

Har i andre også haft den følelse?
Jeg er selv nået til det punkt, at jeg ikke har lyst til at fortælle folk om planer og tanker, da det forvirre mig mere end det gavner :unsure:

post-66859-0-62997200-1404141356_thumb.j post-66859-0-03852100-1404141574_thumb.j post-66859-0-04705200-1404141588_thumb.j

post-66859-0-83932200-1404141601_thumb.j post-66859-0-72026000-1404141613_thumb.j post-66859-0-38620000-1404141624_thumb.j

post-66859-0-93560700-1404141654_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det er lidt en presbold /motivaton at have en kjole man ikke kan passe. Så er man ligesom nødt til at få gjort noget ved sagen :) Jeg erstattede ris, pasta, brød, kartofler med grøntsager og droppede helt søde sager i 4 uger og tabte 6 kg. Hvis bare jeg kunne tage mig sammen til at tage en runde mere, ville vægttabet gå hurtigt. Men det er lige med at finde balancen mellem ingen pasta, brød osv + søde sager og alt for meget :) Skal lige have lært min hjerne at det er okay en lille smule en gang imellem, men den er ikke rigtig enig. Men nu bruger jeg madlog. Så holder jeg lidt styr på hvad/hvor meget jeg spiser og hvis jeg så gør noget "forbudt", så kan jeg se hvor meget jeg kan redde med motion. Det fungerer for nu, men det er det med at lave det til en livsstil i stedet for en kur...

Held og lykke med vægttabet i hvert fald! Den rette kjole skal nok dukke op før eller siden. :)

Det er også rigtig nok. Håber på at, jeg kan hive mig selv igang :pokey:

Nu skal jeg (efter næsten 1 år ledig) starte på job på mandag. Det er et job, hvor man er meget fysisk og må skifte tøj flere gange om dagen, fordi man sveder sådan, så mon ikke jeg kan tage mig sammen, når jeg kan se jeg begynder at tabe mig lidt, og når jeg får mindre tid til at spise. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender godt den der følelse med om man taler for meget om brylluppet og om man gør det for tidligt osv.

Min kæreste friede d. 30.09.13, og der startede vi vildt med at planlægge. Så over julen skete der ikke så meget, så var man ligesom fyldt om med bryllups-energi igen, og så fik den fuld skrue over foråret. Nu er der kun 54 dage til, det ER faktisk rigtigt at tiden går hurtigt. Så du skal ikke være ked af at tænke og tale meget bryllup, det er derfor BK er det fedeste sted. For her er alle lige kulret, og elsker at høre hinandens detaljer!

Så hvis du lige mener din omgangskreds ikke vil/skal høre så meget nu, så har du alle os andre!

Jeg tænker da ofte på hvad filan jeg skal lave NÅR vi er blevet gift, men jeg skal klart følge med herinde stadigvæk:-)

0

Del dette indlæg

Nu blev vi "kun" forlovet 9 måneder før brylluppet så på den måde er det jo ikke så lang tid, men i starten kunne jeg klart mærke på familie og venner at der var laaaaang tid til... For brudeparret er det jo en kæmpe kæmpe dag, men for resten af verden er det nå ja en god fest og derfor kan de ikke forholde sig til bitte små detaljer mange måneder før.... Her skiftede det da vi nåede 6 måneder så begyndte folk at spørge lidt mere ind og da vi ramte 4 måneder forvandlede min mor sig fra at være "næ det skal nok blive hyggeligt" til "jeg snakkede lige med kollegaerne om brylluppet og jeg fandt lige et billede af et par øreringe der passer til din kjole" og nu med lige omkring 2 måneder til snakker hun nærmest ikke om andet....

Og indtil da så smid alle tanker, ideer og billeder herind... Her ser vi ikke på om der er 3 uger eller 3 år til brylluppet ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt den der følelse med om man taler for meget om brylluppet og om man gør det for tidligt osv.

Min kæreste friede d. 30.09.13, og der startede vi vildt med at planlægge. Så over julen skete der ikke så meget, så var man ligesom fyldt om med bryllups-energi igen, og så fik den fuld skrue over foråret. Nu er der kun 54 dage til, det ER faktisk rigtigt at tiden går hurtigt. Så du skal ikke være ked af at tænke og tale meget bryllup, det er derfor BK er det fedeste sted. For her er alle lige kulret, og elsker at høre hinandens detaljer!

Så hvis du lige mener din omgangskreds ikke vil/skal høre så meget nu, så har du alle os andre!

Jeg tænker da ofte på hvad filan jeg skal lave NÅR vi er blevet gift, men jeg skal klart følge med herinde stadigvæk:-)

Du har så evigt ret. Nyder også at bruge min tid og koble af herinde på BK og læse om alles små detaljer og zilla-problemer :wink:

Jeg er ligeså kontrolleret, som mange herinde, så jeg vil bare gerne have styr på det hele nu. altså ikke som i, at jeg skal have det færdigt. Men ideerne og tingene skal helst være tænkt over, så jeg kan gå igang med projektet med det samme, når tiden pludselig løber fra os :blink:

Men tak, dejligt at høre, at man ikke er ene om den følelse :loveflag:

og HURRA for BK :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu blev vi "kun" forlovet 9 måneder før brylluppet så på den måde er det jo ikke så lang tid, men i starten kunne jeg klart mærke på familie og venner at der var laaaaang tid til... For brudeparret er det jo en kæmpe kæmpe dag, men for resten af verden er det nå ja en god fest og derfor kan de ikke forholde sig til bitte små detaljer mange måneder før.... Her skiftede det da vi nåede 6 måneder så begyndte folk at spørge lidt mere ind og da vi ramte 4 måneder forvandlede min mor sig fra at være "næ det skal nok blive hyggeligt" til "jeg snakkede lige med kollegaerne om brylluppet og jeg fandt lige et billede af et par øreringe der passer til din kjole" og nu med lige omkring 2 måneder til snakker hun nærmest ikke om andet....

Og indtil da så smid alle tanker, ideer og billeder herind... Her ser vi ikke på om der er 3 uger eller 3 år til brylluppet ;-)

Ja netop. Det er som om man er (i sin omgangskreds) alene om følelsen i det hele. Pt. er det lidt som om min mor er jaloux :huh: , ellers ved jeg ikke hvad der er galt. Hun synes hvertfald vi enten bruger for mange penge, planlægger for meget eller noget helt tredje. Jeg er træt af at forsvarer mine valg i det, så nu er det slut med at involvere andre, selvom det er svært. Igen halleluja for BK! :)

Vi er også nogle af de første i vores omgangskreds som skal giftes, og skal have et "stort" bryllup. Dermed sagt, at vi spendere mere end 10 - 20.000 kr på det. Det er der også lidt uforstående overfor, jeg håber dog, at det vender som du skriver.

Tusinde tak for at være nogle opbakkende zillaer :biggrin::loveflag:

0

Del dette indlæg

Ja netop. Det er som om man er (i sin omgangskreds) alene om følelsen i det hele. Pt. er det lidt som om min mor er jaloux :huh: , ellers ved jeg ikke hvad der er galt. Hun synes hvertfald vi enten bruger for mange penge, planlægger for meget eller noget helt tredje. Jeg er træt af at forsvarer mine valg i det, så nu er det slut med at involvere andre, selvom det er svært. Igen halleluja for BK! :)

Vi er også nogle af de første i vores omgangskreds som skal giftes, og skal have et "stort" bryllup. Dermed sagt, at vi spendere mere end 10 - 20.000 kr på det. Det er der også lidt uforstående overfor, jeg håber dog, at det vender som du skriver.

Kender godt det der med pengene... Nogen af vores gæster synes vi er lettere sindssyge... Men jeg kommer fra en familie hvor man enten er evighedssingle eller er blevet gift i hemmelighed og de af vores venner der er blevet gift er for størstedelen hemmeligt gift eller et budgetbryllup i forældrenes have (ikke at der er noget galt med det overhovedet) så det der med store kirkebryllupper, receptioner, 4 retters menuer osv. er ikke det folk er mest vant til, men de glæder sig nu vildt meget til at komme ;-)

0

Del dette indlæg

Du har så evigt ret. Nyder også at bruge min tid og koble af herinde på BK og læse om alles små detaljer og zilla-problemer :wink:

Jeg er ligeså kontrolleret, som mange herinde, så jeg vil bare gerne have styr på det hele nu. altså ikke som i, at jeg skal have det færdigt. Men ideerne og tingene skal helst være tænkt over, så jeg kan gå igang med projektet med det samme, når tiden pludselig løber fra os :blink:

Du har virkeligt ret, det er så dejligt at kunne få vendt så mange tanker.

Inden jeg fandt BK, så var jeg slet ikke klar over hvor mange super fede detaljer man kunne have med til sit bryllup. Men shit vi har snart lavet mange ting, og vi kan næsten ikke stoppe. Det er virkeligt perfekt. Og det er jo vigtigt at få de store linjer klar så tidligt som muligt, og der er jo under et år til, så det er bare perfekt for jer.

Du er bestemt ikke ene om den følelse. Hvad med din kæreste, er hun lige så planlæggende?

0

Del dette indlæg

Du har virkeligt ret, det er så dejligt at kunne få vendt så mange tanker.

Inden jeg fandt BK, så var jeg slet ikke klar over hvor mange super fede detaljer man kunne have med til sit bryllup. Men shit vi har snart lavet mange ting, og vi kan næsten ikke stoppe. Det er virkeligt perfekt. Og det er jo vigtigt at få de store linjer klar så tidligt som muligt, og der er jo under et år til, så det er bare perfekt for jer.

Du er bestemt ikke ene om den følelse. Hvad med din kæreste, er hun lige så planlæggende?

Nej jeg er også virkelig glad for jeg fandt BK, min kæreste er også helt imponeret over alle de ideer og ting man kan have lave, som gør at brylluppet bliver så meget mere personligt.

Ja, altså når vi sætter os og snakker om brylluppet og detaljerne bliver vi begge helt ivrige. Vi er begge enige om mange ting - heldigvis. Sommetider ryster hun på hovedet af mig, når der kommer nye pakker ind af døren, men med et smil på læberne. Jeg er den kreative herhjemme, og hun vil gerne, men ideerne er der ikke. Så ja det er hun, men hun er ligesåvel påvirket af folk omkring os, som jeg er. Vi føler ikke vi kan tillade os, at gå i gang, for hvad nu hvis vi virkelig er i alt for god tid.

Men nu er jeg ligeglad, nu gør jeg som jeg vil (altså vi :tunge: )..

Men ligevel sker der bare mange ting i vores liv lige nu, vi kan ikke lade være med at tænke, om det ikke snart vender og vi snakker tit om, at vi er så bange for, at der er oget der går galt inden brylluppet, for vi har endnu ikke haft en "drama-fri" periode i vores liv - grundet andre eller andet omkring os :td:

Men vi må få det bedste ud af det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kender godt det der med pengene... Nogen af vores gæster synes vi er lettere sindssyge... Men jeg kommer fra en familie hvor man enten er evighedssingle eller er blevet gift i hemmelighed og de af vores venner der er blevet gift er for størstedelen hemmeligt gift eller et budgetbryllup i forældrenes have (ikke at der er noget galt med det overhovedet) så det der med store kirkebryllupper, receptioner, 4 retters menuer osv. er ikke det folk er mest vant til, men de glæder sig nu vildt meget til at komme ;-)

Og det skal man bare glæde sig til. Vi er alle heldigvis forskellige, men jeg synes godt folk omkring kunne virke lidt mere glade. Men det er jo egentlig også egoistisk, at man tænker sådan - bare fordi jeg selv er helt oppe at flyve på den lyserøde sky omkring mit bryllup :wink:

Men det bliver så godt, og dejligt at dine omkring dig endelig er med på ideen og glæder sig ligeså meget som jer. Det er jo jeres dag og ikke deres, så det skal jo være jeres personlighed der skinner igennem :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer