katrined

Reception i telt i oktober - god ide?

5 indlæg i dette emne

Hejsa:-)

Så er vi ved at have godt gang i planlægningen, og den eneste "store ting" vi mangler at lægge fast er hvor receptionen skal holdes. Vi har søgt lidt rundt, men har svært ved at finde et sted i nærheden af kirken, hvor det ikke bliver alt for dyrt, eller bare ikke er hyggeligt. Min mor har tilbudt at vi kan holde det hjemme hos hende, og den tanke kan jeg godt lide. Hun bor tæt på, men da vi regner med at bliver 100 + til reception, bliver det nok lidt for tæt at være indenfor alle sammen. Derfor kunne et telt i haven være en løsning, og min mor kender også nogle vi kan låne det af - MEN kan man det midt i oktober? Det er kun til receptionen, hvilket vil sige et 2-3 timer om eftermiddagen. Det vil selvfølgelig være et ordentligt telt med noget varme installeret og sådan, og det vil også være muligt at gå lidt ud og ind af huset, der er bare ikke plads til alle indenfor på en gang.

Men bliver det for træls tror i? Og hvad hvis det lige bliver efterårsstorm den dag? :o - Jeg ved ikke helt om vi tør satse på det. Er der andre der har planer om eller har prøvet noget lignende? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh det er godt at høre lidt andre syn på sagen:-)

Jeg tror det ender med telt i haven og så med godt med varmere etc. i teltet og måske en masse tæpper, så kan det jo gå hen og blive helt hyggeligt :-) Og hvis det så bliver den årets største efterårsstorm der rammer lige den dag, så må vi klemme os sammen inden for ( selvom det godt nok bliver rigeligt tæt).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer