Haverholm

Vinter brylluppet planlægges

133 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fede ringe i har designet. Jeg arbejde ser i sundhedsvæsnet (sygeplejerske) og er også ude efter en kæde jeg kan bære min ring i i det daglige, har dog ikke fundet en endnu :(

Når du nu har købt kjolen, må vi så ikke se den?:)

0

Del dette indlæg

Hvis du tænker på karton og sådan noget så er det jo det samme mærke som en del boghandlere kører med, så det tror jeg er helt fint....

Tak for svaret :)

Nu er der bestilt, så er der ikke andet for end at vente :)

0

Del dette indlæg

Fede ringe i har designet. Jeg arbejde ser i sundhedsvæsnet (sygeplejerske) og er også ude efter en kæde jeg kan bære min ring i i det daglige, har dog ikke fundet en endnu :(

Når du nu har købt kjolen, må vi så ikke se den? :)

Mange tak :)

Jeg håber du snart finder en passende kæde til din ring, så du kan have den på dig hele tiden :)

Jeg har ikke noget billede af kjolen, men her i løbet af sommeren skal jeg da lige ud til den og se om den har det godt ;) og så skal jeg nok sørge for at få billeder af den :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: MONOGRAM :thumbsupsmileyanim:

Kort tid efter vi blev forlovet sad jeg og legede med monogramer, og her er resultatet (både med og uden skygger)

post-72871-0-48545200-1403021402_thumb.j

post-72871-0-69299800-1403021413_thumb.j

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

:cheerleader3:TEMA :cheerleader3:

Jeg har lige fra starten gerne ville have et TEMA til brylluppet, med i starten var kæresten lige skeptisk ved det.

Han har dog siden hen skiftet mening, og har givet mig ret i, at hvis man alligevel skal prøve at holde en rød tråd fra invitation til bordkort og videre til takkekort, så kunne man jo lige så godt have et tema - Brudens vilje blev altså til lov :loveshower:

Han har desuden udtalt at: "Jeg er slet ikke i tvivl om, at det bliver flot, hvis du får lov til at bestemme udsmykning"

- Han er da dejlig :a1221:

Jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om hvilket tema vi skulle have til bryllyppet - det er naturligvis blevet "Winter Wonderland"

Dette betyder at farverne bliver holdt hvid, sølv(glimmer) og isblå, hvilker også er de farver der er bestilt materialer, til invitatioer, i.

0

Del dette indlæg

hvor er det nogle fine monogrammer

Mange tak :)

Det tog også en del tid at få dem helt rigtige :)

Vi var igennem ca. 10 skrifttyper (det vil sige, at alle skrifttyperne i word blev tjekket, hvorefter jeg valgte 10, som jeg synes kunne være mulig bud, og derefter bliver hr. kæreste "inviteret" med til udvælgelse af SKRIFTTYPEN)

Efter at have fundet den rigtige type, brugte jeg oseaner at tid på at finde den rigtige opsætning og de helt rigtige farver - hr. kæreste var med til at beslutte hvilke farver der passede bedst :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf

Jah selvfølgelig skal vi have en fotograf, og som brud har jeg trukket "trumf-kortet" og sagt, at jeg vil have fotograf på HELE dagen; fra gæsterne ankommer til kirken til vi ikke orker at feste mere :)

MEN, Uf sådan en heldags fotograf er mange penge, når budgettet gerner skulle holdes nogenlunde..
Efter lidt søgen kom jeg i tanke om, at en af hr. kæreste's medstuderende er tidligere fotograf, så ham måtte vi da kunne booke til fornuftig pris??

Jo jo, så langt så godt, så skulle jeg jo have hr. kæreste til at snakke med medstuderende om det.. Efter et par måneder og flere mere eller mindre direkte hentydninger lykkedes det at få hr. kæreste til at fatte telefonen og ringe (de har været i praktik det vidste ½ års tid og har derfor ikke set hinanden i skolen)

DET KORTE OG DET L A N G E er, at han sagde JA til at være vores fotograf til brylluppet, og at han som betaling "bare skal have udgifterne dækket"..
Han skal nu nok få lidt mere end bare lige til udgifterne, da jeg godt ved, at det er et stort arbejde at fotografere en hel dag - man er jo på HELE tiden...
Inden jeg kan sætte endeligt rettegn ved denne post skal vi dog lige have talt lidt detaljer og sådan :) (Det skal lige siges, at fotografen var på cykel-druk-tur da hr. kæreste ringede og snakkede med ham, og at han dagen efter ringede tilbage for at være sikker på, hvad han egentlig havde lovet os :tunge: - han er dog stadig frisk på det og holder ved sit ord :) )

0

Del dette indlæg

:loveshower: ÅRSDAG i morgen :loveshower:

I morgen har jeg været sammen med min dejlige kæreste i 4 år.
I den anledning kunne jeg godt tænke mig, at forkæle ham med en lækker overraskelse, men jeg kan SLET ikke kommer på nogen ideer til hvordan.
Jeg fik, for ca 1 månede siden, min års-dags-gave af ham (kæden til min ring) og siden da har min hjerne ligget i blød for at finde på noget godt til ham, men den er gået helt i baglås den lille hjerne :(

Er der nogen af jer skønne kvinder herinde der kunne have en god idé ??

0

Del dette indlæg

Mange fine ideer :) men ...

- Vi har allerede planlagt at vi skal ud at spise og i biffen :)
- Han er ikke til sport (altså han gider ikke side og se på det)

Tænk sig at det skal være så svært at finde på noget :P - men det er nok lige så meget mig der er "kræsen" og ønsker at han skal have det bedste af det bedste :):a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han spiller golf (måske kunne jeg surplere med noget til hans golf-sæt)

Han er ved at uddanne sig til energi-teknolog (bliver færdig om en uge)
Han er pengepurer :P

Elsker hjemlig hygge, men også på fx restaurent

Han kan li' ørkenens sønner - men der har han alt; alle shows på DVD og CD, fez, golfbolde, billetter til næste show

Han er tidligere uddannet blikkenslager og elsker at arbejde med blik (zink, kobber)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestemt også en mulighed. Mange tak for alle de gode forslag og inspiration Camilla_krøier :heart:

Så lidt...min H2B er også smadder svær at købe gave til

Er glad for jeg ikke er den eneste med det problem ...

0

Del dette indlæg

Brudekjole

Jeg er lige ved at rydde op i min pung, og faldt over kvitteringen på min brudekjole.
Kæresten friede d. 27/2 og kjolen er købt 5/3 ... :7himmel: (tålmodighed længe leve :floejt: )

Kjolen er købt hos Glamour Brudekjoler i Odense, hvor jeg samtidig købte både slør og sko.

Jeg kendte butikken i forvejen, da min gallakjole fra efterskolen er købt samme sted, så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg ville der ind at kigge på brudekjole. Jeg huskede nemlig servicen som helt i top og med meget kompetente ekspedienter..

Det er en lidt speciel butik. De har valgt, at de kun køber én (eller ganske få stk) hjem af hver kjole, og de køber fra mange forskellige steder, hvilket betyder, at chancen/risikoen for at man ser andre danske brude i samme kjole er ganske lille.

Jeg faldt for en kjole fra et lille skrædderi i Frankrig, som bare var helt rigtig... Min veninde, der var med inde til prøvningen, og som skal være brudepige, sagde om kjolen: "Han (hr. kæreste) skal da have hagesmæk på i kirken". Så kan I jo selv gætte hvad hun mente med det :thumbsupsmileyanim:

Butikken har super god service:

• Gratis opbevaring af kjolen, hvilket jeg er meget taknemlig for, da jeg, sammen med kæresten, bor i en lille lejlighed og ikke ville kunne skjule kjolen for ham her, og alle vores forældre har min. en hund, så der ville jeg helst heller ikke have den opbevaret :cowsleep: (i mangel af et ikon med en hund)
  • Gratis tilretning på egen systue. Størrelsesmæssigt ligger jeg lige mellem 2 størrelser, så min kjole er en lille anelse for stor. Og på bærestykket af kjolen er der perler hele vejen rundt, hvor jeg skal have fjernet dem der er ude på siderne, så mine arme ikke "skraver på".
  • Gratis vask og opstrygning. Da det er en kjole der har hængt i butikken er jeg formegentlig ikke den første der prøver kjolen, så for at undgå andres sved og make-up rester på kjolen skal den naturligvis renses inden jeg får den :)
  • Gratis instruktion i, hvordan man skal færdes i sin kjole - er lidt spændt på, hvad det indebærer, selvom ekspedienten prøvede at forklare det :huh:

Jeg LOVER at der kommer billeder af kjolen (samt sko og slør) inden længe, når jeg får tid til at komme ind i butikken og kigge til den :)

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

Brudekjole

Jeg er lige ved at rydde op i min pung, og faldt over kvitteringen på min brudekjole.

Kæresten friede d. 27/2 og kjolen er købt 5/3 ... :7himmel: (tålmodighed længe leve :floejt: )

Kjolen er købt hos Glamour Brudekjoler i Odense, hvor jeg samtidig købte både slør og sko.

Jeg kendte butikken i forvejen, da min gallakjole fra efterskolen er købt samme sted, så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg ville der ind at kigge på brudekjole. Jeg huskede nemlig servicen som helt i top og med meget kompetente ekspedienter..

Det er en lidt speciel butik. De har valgt, at de kun køber én (eller ganske få stk) hjem af hver kjole, og de køber fra mange forskellige steder, hvilket betyder, at chancen/risikoen for at man ser andre danske brude i samme kjole er ganske lille.

Jeg faldt for en kjole fra et lille skrædderi i Frankrig, som bare var helt rigtig... Min veninde, der var med inde til prøvningen, og som skal være brudepige, sagde om kjolen: "Han (hr. kæreste) skal da have hagesmæk på i kirken". Så kan I jo selv gætte hvad hun mente med det :thumbsupsmileyanim:

• Gratis opbevaring af kjolen, hvilket jeg er meget taknemlig for, da jeg, sammen med kæresten, bor i en lille lejlighed og ikke ville kunne skjule kjolen for ham her, og alle vores forældre har min. en hund, så der ville jeg helst heller ikke have den opbevaret :cowsleep: (i mangel af et ikon med en hund)
  • Gratis tilretning på egen systue. Størrelsesmæssigt ligger jeg lige mellem 2 størrelser, så min kjole er en lille anelse for stor. Og på bærestykket af kjolen er der perler hele vejen rundt, hvor jeg skal have fjernet dem der er ude på siderne, så mine arme ikke "skraver på".
  • Gratis vask og opstrygning. Da det er en kjole der har hængt i butikken er jeg formegentlig ikke den første der prøver kjolen, så for at undgå andres sved og make-up rester på kjolen skal den naturligvis renses inden jeg får den :)
  • Gratis instruktion i, hvordan man skal færdes i sin kjole - er lidt spændt på, hvad det indebærer, selvom ekspedienten prøvede at forklare det :huh:

Jeg LOVER at der kommer billeder af kjolen (samt sko og slør) inden længe, når jeg får tid til at komme ind i butikken og kigge til den :)

ej hvor sjovt, jeg var derinde i butikken sammen med to veninder bare for at kigge, super service vi fik, og vi var alle tre ret enige om at jeg skulle prøve kjoler der når tid er netop fordi der kun er en af hver slags :loveshower::loveshower: og ikke en masse produktion.....kanon service

Glæder mig til at se dig i kjolen :loveboard:

Redigeret af Marie E
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudekjole

ej hvor sjovt, jeg var derinde i butikken sammen med to veninder bare for at kigge, super service vi fik, og vi var alle tre ret enige om at jeg skulle prøve kjoler der når tid er netop fordi der kun er en af hver slags :loveshower::loveshower: og ikke en masse produktion.....kanon service

Der står noget på deres hjemmeside om, at man skal bestille tid til prøvning, men det var sådan lidt spontant at min veninde og jeg tog derind, og ekspedienten sagde, at SELVFØLGELIG skulle jeg da prøve kjolerne og ikke "bare" kigge, det kunne de sagtens finde tid til :)

De er SÅ søde derinde og super hyggelig atmosfære ... Så glæd dig til du skal ind og prøve :)

Jeg blev ekspedieret af en ædre herre - virkelig dygtig !!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

4 års kæreste-dag og ½ år til bryllup

Igår havde vi både 4-års dag og der var ½ år til vores bryllup :)
Om formiddagen var hr. kæreste ude at spille golf med en kammerat og eftermiddagen og aftenen stod i kæreste-hyggens tegn :)
Vi tog ud at spise og derefter i boigrafen.

Vi har forelsket os lidt i Jensens Bøfhus på Læssøegade ved Skovsøen i Odense, hvor vi plejer at spise, når vi spiser ude, og igår var ingen undtagelse. Stemningen og rigtig god og vi synes det er hyggeligt at være der; god betjening og (efter vores smag) god mad :)

Vi har aldrig haft noget at klage over; har der været noget galt med maden har vi fået noget nyt. Rigtig fine "pauser" mellem retterne og fair priser.

MEN... og efter den tale skulle der jo komme et "men". Igår da vi var der gik der først længere tid end normalt før vi fik vores forret. da vi havde spist den sad vi og snakkede og tiden gik. Efter ca. 1 time havde vi endnu ikke fået vores hovedret så vi tog fat i en tjener. Det viste sig at vores bestilling var blevet væk/glemt ude i køkkenet...

Efter ganske kort tid kom restaurent-cheffen ned til vores bord og undskyldte meget. Hun tilbød at vi kunne gå i salatbaren og få friske drikke-varer (uden beregning naturligvis) og så ville de, som kompencation for at vi havde skulle vente så længe på vores mad, sende os et gavekort til restaurenten (normalt ville de tilbyde en gratis dessert, men vi havde allerede bestillt en 3-retters menu).
Da vi langt om længe fik vores mad, så var hr. kærestes's kød halv tørt - inten problem, de tog det ud og han fik hurtigt noget nyt.

Til dessert plejer jeg at få deres Belgiske chokolade-kage (varm chokolade-kage der skal være helt flydende i midten), men vi blev enige om, at med vores held så ville den enten være kold eller gennembagt, så vi valgte noget andet..

Da vi kom ind på restaurenten havde vi RIGTIG god til inden vi skulle være i biffen, men da vi tog der fra havde vi halv-travlt.
Puha - sikke et rod. Vi glædede os over at vi havde hinandends gode selvskab og at det bare har været en engangs-forestilling, så nu glæder vi os bare til at skulle derned og spise for det gavekort der gerne skulle komme i løbet af den næste uges tid :)

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

Uh, en ny tråd jeg ikke har set før.. Tillykke med det kommende bryllup..

Elsker dit tema :cheerleader3: Skulle vi giftes i vinter perioden, var det også blevet noget winter wonderland..

Med det samme jeg så dit tema, kom jeg i tanke om denne tråd, fra en brud der blev gift i januar. Måske du kan finde lidt inspiration :wink: Jeg er specielt vild med deres pyntning af lokalet..

0

Del dette indlæg

Uh, en ny tråd jeg ikke har set før.. Tillykke med det kommende bryllup..

Elsker dit tema :cheerleader3: Skulle vi giftes i vinter perioden, var det også blevet noget winter wonderland..

Med det samme jeg så dit tema, kom jeg i tanke om denne tråd, fra en brud der blev gift i januar. Måske du kan finde lidt inspiration :wink: Jeg er specielt vild med deres pyntning af lokalet..

Mange tak :biggrin:

Jeg er også helt vild med vores tema, og er så glad for at hr. kæreste gav sig og gik med til det :cheerleader3:

Mange tak for tippet om Januar-brylluppet. Har kigget lidt på det, og der er da helt sikkert noget inspiration at hente :a1221:

0

Del dette indlæg

Brudekjole

Der står noget på deres hjemmeside om, at man skal bestille tid til prøvning, men det var sådan lidt spontant at min veninde og jeg tog derind, og ekspedienten sagde, at SELVFØLGELIG skulle jeg da prøve kjolerne og ikke "bare" kigge, det kunne de sagtens finde tid til :)

De er SÅ søde derinde og super hyggelig atmosfære ... Så glæd dig til du skal ind og prøve :)

Jeg blev ekspedieret af en ædre herre - virkelig dygtig !!!! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig også til at skulle derind for at prøve kjoler, de var så søde :loveshower::loveshower:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer