Haverholm

Vinter brylluppet planlægges

133 indlæg i dette emne

Dejligt at i nu har fået bestilt jeres karton :cheerleader3::cheerleader3: håber du kan sende det andet tilbage nu når det ikke lever op til forventningerne

Jeg håber også de er lige så lette at snakke med, når jeg ringer til dem i morgen, som de var da jeg snakkede med dem sidst ... Under alle omstændigheder får de hvert fald alt deres karton retur :)

Lyder som en god ide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: :cheerleader3: GODE nyheder og update ang. karton :cheerleader3::loveshower:

iBob har den dejligste kundeservice, og vi fik lov til at sende ALT kartonet retur på den label jeg havde fået tilsendet til det første karton - SUPER skønt, og kæmpe lettelse ...
Og selvfølgelig med det fulde belæb retur :)
Pengene er også gået retur på kontoen, selvom der ikke er blevet trukket nogen penge i første omgeng - er spændt på om de opdager det. Det vil sige, at vi i øjeblikker har "tjent" penge på at handle hos iBob (Shhhh) - jeg klager BESTEMT ikke :)

I onsdags fik vi så hentet det karton vi havde bestilt hos Bog&Idé i lørdags (Hurraa for hurtig service :cheerleader3: ) så nu skal jeg bare låne skæreunderlag af svigermor, så kan jeg komme igang med at lave invitationer og div andre DIY med karton :)
(Se vedhæftede billeder - men lover ikke at farven stemmer overens med virkeligheden :wink: )
post-72871-0-94477100-1404593236_thumb.j post-72871-0-87520100-1404593251_thumb.j

Sammen med det karton jeg bestilte hos iBob (og som jeg jo har returneret) bestilte jeg også dette fine silkepapir i hvid og isblå :a1221: - blev godt nok overrasket over HVOR meget der var i hver pakke. Men nu er der da noget at lave pompom'er af :) så skal jeg bare have fundet ud af hvordan man gør :wink:
post-72871-0-58664500-1404593455_thumb.j

0

Del dette indlæg

hvor fedt at du kan få både pengene tilbage samt det du kan sende det hele retur

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: så er det bare med at gå i krig med det nye karton :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeps :)

Og nu har svigermor også været forbi med skæreunderlag, lineal og knive så jeg kan komme til at lege :biggrin:

Nu har jeg bare fået ondt i ryggen (musklerne) så glæder mig til jeg har været til træning idag og forhåbentligt fået mørnet de ømme muskler lidt sådan at jeg har holde ud at være til igen ... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor fedt at du kan få både pengene tilbage samt det du kan sende det hele retur

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: så er det bare med at gå i krig med det nye karton :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og nu har svigermor også været forbi med skæreunderlag, lineal og knive så jeg kan komme til at lege :biggrin:

Nu har jeg bare fået ondt i ryggen (musklerne) så glæder mig til jeg har været til træning idag og forhåbentligt fået mørnet de ømme muskler lidt sådan at jeg har holde ud at være til igen ... :wink:

hvor dejligt, at svigermor lige kom forbi med de ting

uhha ømme muskler , av siger jeg bare

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: så er det bare med at gå i krig med det nye karton :cheerleader3:

Ja, må nok indrømme at det er en skøn svigermor jeg har erhvervet mig :heart::tunge:

Haha - øm er ikke ordet !!! Tror virkelig ikke har har prøvet at have SÅ ømme muskler før

Vågnede i nat og havde så ondt i min ryg, at jeg havde svært ved at falde i søvn igen, kunne ikke ligge på nogen måde uden det gjorde ondt, og kunne da slet ikke bevæge mig !! :blink::angry:

Så det bliver virkelig skønt at komme op i Fitness centeret og få varmet musklerne igennem...

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: så er det bare med at gå i krig med det nye karton :cheerleader3:

Ja, må nok indrømme at det er en skøn svigermor jeg har erhvervet mig :heart::tunge:

Haha - øm er ikke ordet !!! Tror virkelig ikke har har prøvet at have SÅ ømme muskler før

Vågnede i nat og havde så ondt i min ryg, at jeg havde svært ved at falde i søvn igen, kunne ikke ligge på nogen måde uden det gjorde ondt, og kunne da slet ikke bevæge mig !! :blink::angry:

Så det bliver virkelig skønt at komme op i Fitness centeret og få varmet musklerne igennem...

:lol: har været der, og kender ALT til ømme muskler :blush: og ja det gør naller

1

Del dette indlæg

FALSEBEN

Argh ... Så troede am nlige at man var smart at købe et falseben (i plastik) for 4,84 kr i søstrene grene i stedet for at give 54 kr for et falseben i ben??? i Panduro ... MEN det virker slet ikke efter hensigten, det er ligesom om den "brænder" og fnuldre :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FALSEBEN

Argh ... Så troede am nlige at man var smart at købe et falseben (i plastik) for 4,84 kr i søstrene grene i stedet for at give 54 kr for et falseben i ben??? i Panduro ... MEN det virker slet ikke efter hensigten, det er ligesom om den "brænder" og fnuldre :(

Plastik falseben er noget crap, giv det ekstra for et ordentligt i ben

0

Del dette indlæg

FALSEBEN

Jeps, det har jeg fundet ud af ...

Nogen forslag til, hvor man finder et falseben i ben til en god pris ??

0

Del dette indlæg

FALSEBEN

Grafical.dk (gratis fragt på første bestilling hvis du tilmelder dig nyhedsbrev)

Ebay (hvis du har tålmodigheden)

0

Del dette indlæg

FALSEBEN

Grafical.dk (gratis fragt på første bestilling hvis du tilmelder dig nyhedsbrev)

Ebay (hvis du har tålmodigheden)

Jeg må tage et kig på Grafical ... eBay har jeg ikke tålmodighed til ... skal snarest muligt i gang med invitationer og favorboxe :)

EDIT:

Grafical og CChobby er ens i pris ...

Og er dyrere end Panduro .. Panduro's er dog 7 cm kortere (ikke at jeg tror det har den helt store betydning??), men jeg kan ikke se nogen steder, om deres er rigtig ben

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Bordnumre er besluttet :loveshower:

Jeg har i et stykke tid funderet lidt over, hvad vi skulle gøre ang. bordnumre... Har en kæreste der gerne vil sidde ved små borde (runde eller firkantede - det gør ikke så meget om det bliver det ene eller det andet, det kommer jo an på hvad der er borde til der hvor vi skal holde festen) med 8-10 personer ved hvert bord, og jeg synes også det er lidt mere intimt på den måde... MEN så SKAL vi goså have bordnumre, så folk kan finde deres pladser :)

Jeg har været lidt forelsket i de bordnumre som Camilla_krøier har købt, men er ikke så ferm til at handle på eBay, mit engelsk er ikke det bedste og så vil jeg gerne så vidt muligt handle dansk, så jeg måtte jo i tænkeboks igen. :help:

Så kom jeg i tanke om, at jeg på et tidspunkt herinde havde set en bruger der havde brugt de her dobbelt-rammer fra IKEA til bordnumre, og må indrømme at jeg er lidt vild med idéen - det åbner dørene for en HEL masse kreativitet :):blush:

Jeg luftede idéen for hr. kæreste, og han var lide så vild med den :thumbsupsmileyanim:

Så nu må vi bare i IKEA og handle :) Måske der er nogle andre små-ting man kunne bruge :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det fra Panduro er i ben :) Det er det jeg har købt i hvert fald. Kan desværre ikke sige noget om kvaliteten desværre, da jeg ikke har fået taget det i brug endnu.

Mange tak for feed back :)

Jeg tager en tur i Panduro en af de nærmeste dage og køber et med hjem :)

0

Del dette indlæg

Jeg har i et stykke tid funderet lidt over, hvad vi skulle gøre ang. bordnumre... Har en kæreste der gerne vil sidde ved små borde (runde eller firkantede - det gør ikke så meget om det bliver det ene eller det andet, det kommer jo an på hvad der er borde til der hvor vi skal holde festen) med 8-10 personer ved hvert bord, og jeg synes også det er lidt mere intimt på den måde... MEN så SKAL vi goså have bordnumre, så folk kan finde deres pladser :)

Jeg har været lidt forelsket i de bordnumre som Camilla_krøier har købt, men er ikke så ferm til at handle på eBay, mit engelsk er ikke det bedste og så vil jeg gerne så vidt muligt handle dansk, så jeg måtte jo i tænkeboks igen. :help:

Så kom jeg i tanke om, at jeg på et tidspunkt herinde havde set en bruger der havde brugt de her dobbelt-rammer fra IKEA til bordnumre, og må indrømme at jeg er lidt vild med idéen - det åbner dørene for en HEL masse kreativitet :):blush:

Jeg luftede idéen for hr. kæreste, og han var lide så vild med den :thumbsupsmileyanim:

Så nu må vi bare i IKEA og handle :) Måske der er nogle andre små-ting man kunne bruge :rolleyes:

Tillykke med brylluppet... :)

Vi havde selv samme rammer til vores bordnumre.. Det var så fint...

Så hvis i har lyst kan i købe vores billigere... :)

Edit.. Fik lige set at i ikke lige bor i nærheden.. Så er det nok ikke billigere at købe vores.. :)

Redigeret af MJM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet... :)

Vi havde selv samme rammer til vores bordnumre.. Det var så fint...

Så hvis i har lyst kan i købe vores billigere... :)

Edit.. Fik lige set at i ikke lige bor i nærheden.. Så er det nok ikke billigere at købe vores.. :)

Har du evt et billede af hvordan I lavede jeres bordnumre ?? Inspiration er altid godt :biggrin:

Og jeg tror du har ret i at det nok er billigst hvis jeg skal køber dem når vi bor så langt fra hinanden, men tak for tilbuddet :hug:

0

Del dette indlæg

Invitationer - prototype

Så har jeg leget lidt med det karton jer har købt og lavet 2 prototyper på invitationer.
Den ene kvadratisk (åbnes som en bog) - den jeg synes bedst om, og den anden regtangulær hvor man åbner den opad (og ikke som et alm kort som en bog) - den hr. kæreste bedst kunne li', troede han, lige indtil jeg havde lavet en prototype af begge, og han altså kunne se dem i de rigtige proportioner
...
Så han har nu ændret mening og invitationerne bliver kvadratiske :loveshower:

Det betyder også, at jeg ikke længere skal vride mig hjerne med, hvordan vi får lavet kuverter til dem, for nu kan vi bare KØBE kuverter der passer til :cheerleader3:

I skal da ikke snydes for at se min prototyper - I skal dog ikke tage jer af, at der er klippet lidt snefnug i dem, det er jo kun prototyper, så der blev lige leget lidt med dem :biggrin:

post-72871-0-02776200-1404927986_thumb.j

post-72871-0-33874900-1404927996_thumb.j

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

Favorboxe - PROTOTYPER

Der kommer lige lidt mere kreativitet

En dag sad jeg og kiggede efter skabeloner på favorboxe på google.
Jeg fik skrabet en hel del sammen, som jeg valgte at printe ud og folde, for at få en fornemmelse af, hvordan de kom til at se ud ...
De blev printet på helt alm printerpapir, så de blev ikke så kønne, men vi fik da en idé om størrelse og form :)

(Dem der er lukket med et snefnug i toppen har oprindeligt haft en anden figur, men jeg har skiftet den ud, da vi jo har Winter Wonderland tema :) )

post-72871-0-83215700-1404928316_thumb.j

Efter overraskende kort tid og ret stor enighed fandt vi de 2 æsker som vi syntes bedst om, og som vi har besluttet at prøve på, at kombinere :)

Det kunne være lidt sjovt at høre hvilke 2 I herinde synes bedst om eller komme med bud på hvilke 2 vi har valgt - I må vælge én fra hvert af de 2 følgende billeder

post-72871-0-47716100-1404928828_thumb.j

post-72871-0-44456600-1404928849_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville sige billed 1 nr 1 og billed 2 nr 4.... Jeg ville dog udskære hele fnugget

Fnugget bliver skåret helt ud på de rigtige :)

Men sat og klippede dem og orkede slet ikke at skulle klippe fnuggene, når nu de ikke skulle bruges til andet end fyld i skraldespanden :td:

Hvad angår billederne så har du ret i nr 4 på billede 2 :)

Men den anden er ikke den vi har valgt :) (Senere skal du nok få det "rigtige" svar :) )

0

Del dette indlæg

hold da op du har været kreativ i dag :cheerleader3::cheerleader3:

Haha ... Det kan jeg jo ikke tage den fulde "ære" for ... Æskerne er ved at være en uge siden jeg printede, klippede og limede (de har bare stået og ventet på at jeg tog mig sammen til at tage billeder)

Og kortene blev lavet igår :)

Redigeret af Haverholm
0

Del dette indlæg

Stilhed før stormen, eller....

Nu har der været helt stille herinde i ca 1½ måned, men stilhed er bestemt ikke tegn på, at der ikke sker noget.

Der er sket en del inde for planlægningen siden sidst. Jeg havde bare lige en periode, hvor jeg kiggede med på en del tråde herinde, og fik en HEL masse ideer, ja næsten for mange, og jeg kunne slet ikke overskue det. Jeg følte ikke at der skete noget i forhold til planlægningen...

Men nu har jeg taget revanche og jeg har nu tid og overskud til at være lidt aktiv herinde igen :)

0

Del dette indlæg

Lokaler og kirke er 100% på plads

Lokaler

Jeg kan nu afsløre, at vores bryllupsfest skal holdes på et krydstogtskib, som kommer til at ligge i Faaborg havn... Det bliver SÅ spændende... :cheerleader3:
Dette giver mulighed for, at vores gæster kan overnatte på skibet, hvis de ønsker det (de skal selv betale) ...

Kirke

Min kæreste og jeg har lige fra starten været enige om, at vi IKKE ville giftes i vores eget sogn, da vi:

1. ikke har noget særligt forhold til den udover vores bopæl

2. er knyttet til en moderne kirke, som vi ikke synes er hverken pæn eller romantisk

3. skal holde festen i Faaborg havn, så ville en kirke i Faaborg-egnen bestemt være at foretrække

Mine svigerforældre har så et sommerhus i Svanninge-bakker, hvorfra de har udsigt til Svanninge kirke. Vi synes det kunne være lidt sjovt at blive gift i den kirke, så da vi var på ferie i sommerhuset tog vi en tur ned og så på kirken (både ude og inde). Den var bare SÅ fin. Så hr. kæreste ringede og snakkede med præsten, og JA, vi kunne da sagtens blive viet der, når nu svigermor og svigerfar har sommerhus der :loveshower:

Det bliver dog ikke sognepræsten der skal vie os, da hun fast har fri den sidste weekend inden jul... (Pyt, hende har vi jo som sådan heller ikke noget forhold til, vi er bare glade for, at vi fandt en "rigtig" kirke)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer