Lea90

Fra børnehave til bryllup - Frieriet! Er officielt forlovet :D

42 indlæg i dette emne

Så vil jeg også prøve at kaste mig ud i min egen planlægningstråd :D

Mit navn er Lea og jeg skal giftes d. 6/6-15 med min kæreste Steffen og vi er begge 24 år gamle😃 Steffen og jeg har kendt hinanden i over 20 år nu så vi kender hinanden godt :D Vi mødte hinanden, da han startede på min stue i børnehaven i 1994, derefter kom vi i klasse sammen i folkeskolen. Jeg skiftede så skole i 4 klasse til en skole i nabobyen. I årene efter stødte vi konstant på hinanden som fx knallert kørekort tagning og fester :P For 3 1/2 år siden skrev vi lidt sammen på facebook og har været kærester lige siden og nu har vi besluttet os for at blive gift til næste år (ventet dog stadig på mit 'rigtige' frieri ) :P

Det eneste vi faktisk har styr på er:
Datoen
Kirken
Mine sko
Og tema

Så der er lang vej endnu hehe :) Vedhæfter et billed af mig og min kæreste som 5 årige :P

post-74076-0-81974700-1402417205_thumb.j

Redigeret af Lea90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har allerede fundet mine sko :D faktisk var det noget af det første jeg gøre udover at booke kirken :D højde forskellen på min H2B og jeg er ca 2 cm så hælene på mine sko skulle ikke være for høje.. Men ville dog gerne have lidt hæl på :) og så fandt jeg dem og endda på udsalg.. Ikke dårligt :D er super glad for dem og de passer perfekt :D

post-74076-0-48240600-1402691530_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :D nu regner jeg ikke med at jeg skal bære slør til vores bryllup, men er da i gang med at lede efter headpiece :D tænkte også at skoene ville være noget af det sværeste for mig, så startede der :D jeg har også kun fundet det ene par, som jeg kunne lide :D

En meget lille opdate så skal vi ud og snakke med restruanten, hvor vi gerne vil holde festen, på onsdag kl 15.. Bliver bare super spændende :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhhh vi er kommet så meget længere.. Nu har vi de store ting på plads som kirken, restruanten, receptionen og fotografen på plads.. Nej hvor er det dejligt, nu kan de ikke blive et helt forfærdeligt bryllup :D vi skal giftes i Lynge kirke, receptionen holdes på præstegården, middag på Restruant Marina furesøbadet.. Det bliver helt fantastisk :D så har jeg også modtaget mit headpiece fra Sobridelicious, som jeg er fuldstændig forelsket i.. Glæder mig vildt til det skulle bære det til vores bryllup.. Ha ha kunne heller ikke lade vær med at prøve det på, selvom jeg stod i nattøj og med morgenhår.. Det passede ikke rigtig ind, men nej hvor er det flot :D så er lidt happy lige pt :D

Lavede en ups'er forleden dag :P ville lægge min kærestes tøj på plads, og i hans kommode, og hvad finder jeg så en forlovelsesring !! OMG gad vide om der snart sker noget :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom endelig mit frieri i går, det var sku også længe ventet :P H2B og jeg, havde sammen med min mor, været i Operaen om lørdagen og se den lille havfrue. Hvilket var helt fantastisk !!! Da vi så kom hjem, gik jeg ovenpå for at skifte tøj. da jeg kom ned i stuen, var der tændt op med levende lys overalt :D så tænkte jeg, NU SKER DET!!! men nææ nej intet skete. Efter jeg havde siddet i sofaen i en time og, der ikke var sket en skid, valgte jeg at gå i seng :( I går skulle vi så i biografen, da det var den store bio dag og alle billetter var halv pris.. Da vi kom hjem derfra, var jeg lige ved at pisse i bukserne, så løb oppe på toilettet. Da jeg så var færdig og åbnede toiletdøren, var han på knæ lige ude foran døren med den flotteste ring. Jeg fik et kæmpe chok og var derefter flad af grin, så spurgte han om jeg ville gifte mig med ham og sagde selvfølgelig JA !! han fortalte mig så bagefter, at hans mission var at overraske mig, da det stort set er umuligt (jeg ved ALT), så han havde planlagt at var totalt romantisk lørdag og så ikke fri og gøre det når jeg mindst ventede det søndag, for at rigtig at overraske mig.. vil ærligt indrømme, at jeg synes det var skide sjovt :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusinde tak :D Marie E har du fået dit frieri endnu ???

Andrea: ha ha synes også det var rigtig morsom, jeg er ikke særlig romantisk, da det passede mig fint.. min kommende mand kender mig sku, hvor dejligt :D kunne godt forstille mig at det er svært at finde sko i en str. 34, jeg købte mine på brandos.dk, har du prøvet der ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey - En lokal :) Så skal I formentlig have Martin C. som præst. Ham kan man også kun have respekt for som en helt speciel personlighed/oplevelse som kan gøre selv de mest "kedelige" ting ungdommelige, levende og interessante.

Furesø Park Marina går I bestemt heller ikke galt i byen med. Har været der flere gange og det er et suverænt sted at holde en bryllupsfest med gode og servicemindede medarbejdere. Husker tydeligt da jeg var deroppe forrige år og man får en opringning om at éns far var røget på hospitalet igen (gudskelov havde jeg en mand med som kunne tage over indtil jeg returnerede). Da jeg så var deroppe sidste år kunne serveringsdamen huske det og spurgte så til hvordan det var gået efterfølgende - Tja.... :(

Puha. Taler vi Lynge Skole og Engholm skolen kunne dette måske være min datter og kærestens kommende livshistorie. Underligt at tænke på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okey - En lokal :) Så skal I formentlig have Martin C. som præst. Ham kan man også kun have respekt for som en helt speciel personlighed/oplevelse som kan gøre selv de mest "kedelige" ting ungdommelige, levende og interessante.

Furesø Park Marina går I bestemt heller ikke galt i byen med. Har været der flere gange og det er et suverænt sted at holde en bryllupsfest med gode og servicemindede medarbejdere. Husker tydeligt da jeg var deroppe forrige år og man får en opringning om at éns far var røget på hospitalet igen (gudskelov havde jeg en mand med som kunne tage over indtil jeg returnerede). Da jeg så var deroppe sidste år kunne serveringsdamen huske det og spurgte så til hvordan det var gået efterfølgende - Tja.... :(

Puha. Taler vi Lynge Skole og Engholm skolen kunne dette måske være min datter og kærestens kommende livshistorie. Underligt at tænke på :)

Ja vi skal vies af Martin.. Han er en fantastisk præst, og han har endda sagt ja til at vies os selv om det er han friweekend, så vi er meget glade :D han begravede både min morfar og moster og konfirmerede min kæreste, og han er bare så god til at gøre det personligt og hyggeligt :)

Planen var at vi skulle holde festen på furesøbad, for omgivelserne er så smukke ! Men vi har lige ændret planerne, da jeg havde det svært med at vi skal smide gæsterne ud kl. 1 og det synes jeg er for tidligt. Så nu skal vi holde festen på Skjalm hvide hotel ved slangerup :) så der er heller ikke så langt :)

Jeg håber da din far er okay igen ?!

Lynge skole og Ravnsholt skolen dog :) ha ha hvor sjovt ! Nogle gang er verden bare lille ! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min far har det sikkert godt der hvor han er. Han havde Parkinsons syge gennem 25 år men vi troede at alt var velforvaret og at der var kontrol over tingene efter ovenstående (ellers var jeg ikke kørt tilbage) men hospitalet fejlmedicinerede ham senere fordi de glemte hans sygdom, så 14 dage efter ..... Min mor er rimelig barsk og begyndte at tage tiltag til en erstatningssag mod hospitalet umiddelbart efter. En sag hun også fik medhold i efterfølgende. Men det skal vi ikke belemre din bryllupstråd med.

Kl. 1. . :) Jeg mindes da at have spillet bryllupsfester i marinaen til 3-4 stk. men det kan godt være der har været noget ekstrabetaling inde over. Skjalm Hvide kender jeg så endnu bedre. Kender "Slottet" så godt at jeg ved hvilke stikkontakter der ikke virker . :) og har også haft flere bryllupsfester på selve hotellet (lokalet på "hjørnet" er klart det bedste" for mig at se - det andet er meget aflangt og har en meget dårlig akustik). Det sted går I ikke galt i byen med.

Byen er jo lille . :) Martin har faktisk døbt begge vores børn og selvom vi ikke er specielt kristne taler jeg jævnligt med ham. Både dengang ungerne gik spejder, når jeg møder ham på pizzariaet og ikke mindst når der skal laves juletræsoptænding på torvet hvor vi er fast inventar . :)


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min far har det sikkert godt der hvor han er. Han havde Parkinsons syge gennem 25 år men vi troede at alt var velforvaret og at der var kontrol over tingene efter ovenstående (ellers var jeg ikke kørt tilbage) men hospitalet fejlmedicinerede ham senere fordi de glemte hans sygdom, så 14 dage efter ..... Min mor er rimelig barsk og begyndte at tage tiltag til en erstatningssag mod hospitalet umiddelbart efter. En sag hun også fik medhold i efterfølgende. Men det skal vi ikke belemre din bryllupstråd med.

Kl. 1. . :) Jeg mindes da at have spillet bryllupsfester i marinaen til 3-4 stk. men det kan godt være der har været noget ekstrabetaling inde over. Skjalm Hvide kender jeg så endnu bedre. Kender "Slottet" så godt at jeg ved hvilke stikkontakter der ikke virker . :) og har også haft flere bryllupsfester på selve hotellet (lokalet på "hjørnet" er klart det bedste" for mig at se - det andet er meget aflangt og har en meget dårlig akustik). Det sted går I ikke galt i byen med.

Byen er jo lille . :) Martin har faktisk døbt begge vores børn og selvom vi ikke er specielt kristne taler jeg jævnligt med ham. Både dengang ungerne gik spejder, når jeg møder ham på pizzariaet og ikke mindst når der skal laves juletræsoptænding på torvet hvor vi er fast inventar . :)

Det var da trist at høre, Sikke noget ! Godt din mor fik medhold..

Ja du kan godt være på Furesø længere, det koster 1500 pr time og du skal give besked lang tid i forvejen, om hvor lang tid du vil forsætte til og nu skal vi jo vies kl 13, så vi ved ikke hvornår vi går døde :P det er lige trist at booke til kl 4 og vi så går døde kl. 1 eller at vi kun bestille til kl. 2 og vi er i vildt festhumør, vi synes det var for usikkert :) vi er også rigtig glade for at vi skal holde det på Skjalm hvide, det passer bedre til os :) vi skal holde det i den store sal på hotellet (slottet var allerede booket ) :) så kender du det rigtig godt ! Jeg kendte slet ikke til det og havde aldrig hørt om det, indtil jeg læste om det herinde :)

Vi er heller ikke specielt kristne, men vi er store fan af Martin :D mine forældres venners datter havde en dukke opkaldt efter ham (ha ha lille sjov historie ) :D skal da også til juletræstænding i år, var i der til Halloween ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer