Camilla_krøier

Status på ægteskabserklæring

5 indlæg i dette emne

Er der noget sted man kan se status på vores ægteskabserklæring? Jeg er ikke engang sikker på at vi har valgt rigtige kommune da der er absolut ingen information til udlandsdanskere og har stadig ikke hørt hverken bæ eller bøh fra dem....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der noget sted man kan se status på vores ægteskabserklæring? Jeg er ikke engang sikker på at vi har valgt rigtige kommune da der er absolut ingen information til udlandsdanskere og har stadig ikke hørt hverken bæ eller bøh fra dem....

Det tror jeg ikke, så hvis jeg var jer ville jeg bare ringe til din bopælskommune og høre.

Men mener at det tog ca. 14 dage før vi fik attesten, og vores burde være meget simpel.... Så ku godt forestille mig at det tager lidt længere tid at tjekke op på jeres oplysninger.

0

Del dette indlæg

Vi fik vores i går (efter ca 5 uger)! Men jeg nåede da at være super zilla og ringe til kommunen... Damens svar til mit spørgsmål om den lange behandlingstid var "jamen, der er jo lang tid til.. Når der er så lang tid til bliver det ikke behandlet med det samme." :pokey: hmmmm.... Så prøv at ring til den kommune som skal behandle ansøgningen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så må jeg nok bare være tålmodig (meget svært) jeg ved ikke rigtigt hvad der går galt, men Farum kommune og udenlands dansker er en skidt ide, alting tager 10 lange og 20 korte... Fortryder så meget vi ikke sendte til H2B gamle kommune i stedet :-S

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer