Frk. dm

"Hemmeligt bryllup"

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Et par i min kærestes familie havde et for 14 år siden :).

De holdte ind i mellem fester, og havde inviteret alle på besøg til fest, og i løbet af festen foreslog de at gå en tur ud i gennem skoven som de bor ved, og så endte de i en lysning ved en kirke, hvor det så viste sig at være en vielse :).

Jeg kender ikke rigtig flere detaljer, idet at det jo er før jeg kom ind i billedet. :)

0

Del dette indlæg

Mit første ægteskab blev indgået på rådhuset hvor vidnerne først fik det at vide da vi stod udenfor døren til rådhuset....

Hvis I holder en større festivitas skal man jo vide at der er nogen ting man automatisk vælger fra hvis gæsterne ikke ved det på forhånd: sange, taler (med mindre nogen improvisere), gaver, æresport (hvis man bruger sådan noget), gæsterne har måske ikke deres aller fineste tøj på osv.

Alt det betyder jo ikke betyde nogen verdens ting, men man skal gøre op med sig selv om man kommer til at savne noget af det...

0

Del dette indlæg

Ved godt det er en gammel serie, men den er vist stadigt at finde gratis på tv3play. Noget det hedder 4 bryllupper. Der var der en brud og hendes mand der holdt et "hemmeligt bryllup". De havde inviteret til rund fødselsdag og da hun skulle ud og tage imod gæsterne kom hun i brudekjole og så fortalte de at de skulle giftes og tog gæsterne med hen i den nærliggende kirke. Kan ikke huske hvad afsnit det var, men prøv at se om du ikke kan finde det derinde. Der kunne måske være noget inspiration at hente.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer