milia

Hvad synes i om denne kjole?

18 indlæg i dette emne

Jeg er lidt forelsket i denne kjole men er vildt meget i tvivl om jeg skal købe den, har forkøbt mig en gang før.. Kjolen er på udsalg i Lilly pt. Så det er ikke noget der kan vente længe! Panik 😄

post-37852-0-05027600-1403545807_thumb.j

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidder rigtig godt! Du får en flot figur og den fremhæver din fine talje og dine pæne skuldre. Men det tror jeg du kan finde mange kjoler der gør, du er jo altså ret pæn.. :) Så det handler vel egentlig om hvad din mavefornemmelse siger dig... :loveshower:

0

Del dette indlæg

med den figur kan du have næsten havd som helt på og du vil se smuk ud... kjolen er super fin og sidder perfekt og giver dig en flot figur, jeg er og ikke helt vil med tyllen der stikker ud for neden, der sker så meget andet på kjolen så det er ikke nødvendigt , men det er jo en smagssag.. :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som de andre skriver så vil du kunne passe enhver kjole, det er der ingen tvivl om. Selve kjolen sidder flot på dig, men personligt er jeg ikke vild med det nederste på kjolen, synes det er for meget marengs med det er jo en smagssag.

Men hvis du er i tvivl, så ville jeg ikke købe her og nu - jeg ville ikke impuls- eller panikkøbe en brudekjole.

:)

0

Del dette indlæg

If in doubt, leave it out! Sådan sagde min engelsklærer altid om engelske kommaer, men jeg har overført den til rigtig mange situationer i mit liv. Er der tvivl så lad være potentielt at spilde dine penge på den.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke det er marenges det nederste på kjolen. I den rigtige længde og med et skørt under er den virkelig flot. Elskede og elsker sgu stadig den kjole. Kigger tit ind til den

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en super smuk kjole og er slet ikke enig med dem, som synes det er for meget marengs nederst på kjolen. Den sidder i øvrigt fantastisk på dig og giver dig en rigtig flot figur :)

Men er du i tvivl og har du ikke den rigtige mavefornemmelse, ville jeg nok vente. Det vil være så ærgerligt at forkøbe sig, når du har prøvet det en gang :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sidder smadder godt på dig - men du skal gå efter din mavefornemmelse. Jeg regnede med at skulle ud i maaaange butikker for at prøve kjoler men var i house of brides i Taastrup i tirsdags med min mor og den første kjole jeg tog ned som skulle vise min smag var den jeg endte med at total falde for. Jeg prøvede mange andre men den første jeg prøvede (rent held) var så fin.

Som min mor sagde - så kunne jeg lige så godt lade være med at kigge på andre kjoler for jeg ville ikke finde en smukkere end den jeg havde fundet. Jeg endte med at købe den dagen efter. Jeg tror kun jeg ville blive mere i tvivl hvis jeg prøvede andre som sikkert også var flotte men man kan jo ikke huske alt og følelsen i maven var helt 100% at det var den jeg skulle have.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer