Eheliw15

16.05.2015 - Bryllup ved Limfjorden - nu som mand og kone!

420 indlæg i dette emne

6 måneder tilbage!!!

Tænk at tiden er gået så stærkt. Kun 6 små måneder tilbage til vi skal giftes :loveshower: :cheerleader3:

I dag har vi været kærester i 12 år, og det er blevet fejret hele weekenden med biografhygge, dejlig mad, rødvin og irsk øl og irske sange på pubben :7himmel: :a1221: :heart: :thumbsupsmileyanim:

Nu må vi vidst hellere til at få (y) op i gear så vi kan blive færdige med invitationerne og få resten på plads inden kalenderen siger maj måned :tunge:

Jeg er gået totalt i bryllupsstå............ :td:

det kan ske selv for den bedste, jeg er selv gået lidt kold i det, men håber det kommer tilbage :loveshower::loveshower:

haha... vi skal nok nå det piger !!! Vær ikke i tvivl om det!

Jeg har slet ikke kigget på noget bryllupshalløj siden sidste uge - er bare smadret når jeg kommet hjem om aftenen.

Og mangler stadig at få teksten på plads til invitationerne... Måske jeg lige skulle spørge herinde - det er altid godt at få friske øjne på :tunge:

Jeg føler bare jeg er ved at drukne i projekter og jeg er SÅ dårlig til at give det fra mig fordi jeg er så perfektionistisk....

Mangler at lave - guirlande til loftet, bordløbere til 12 borde, drinkspinde, menukort, bordkort, 120 favorbokse, malebøger til børnene, små spande til ungerne med tusser osv... og meget meget mere..... jeg GIDER ik mere... SULTESTREJKE fra nu af!

Ej søde.....

Malebøger og spande med tusser/farveblyanter kan H2B vel godt købe - eller vil du også lave det selv!!!! :blink:

Tror bare det er vejret som gør os lidt kedelige. Jeg går i hvert fald tit i stå på denne årstid. Sol sol kom igen.... :boohoo:

I know... jeg er en kontrol-freak ud over det sædvanlige

Ja det er ikke fordi han ikke kan købe det... slet ikke han er rigtig sød til at ordne diverse ting for mig/os.... men malebøgerne ville jeg gerne lave som sådan en form for bryllupstema malebøger... (Bridezilla i know)

Ja jeg tror også det er det åndssvage vejr... det er mørkt når man går hjemmefra på arbejde og mørkt når man kommer hjem igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 måneder tilbage!!!

Tænk at tiden er gået så stærkt. Kun 6 små måneder tilbage til vi skal giftes :loveshower: :cheerleader3:

I dag har vi været kærester i 12 år, og det er blevet fejret hele weekenden med biografhygge, dejlig mad, rødvin og irsk øl og irske sange på pubben :7himmel: :a1221: :heart: :thumbsupsmileyanim:

Nu må vi vidst hellere til at få (y) op i gear så vi kan blive færdige med invitationerne og få resten på plads inden kalenderen siger maj måned :tunge:

det kan ske selv for den bedste, jeg er selv gået lidt kold i det, men håber det kommer tilbage :loveshower::loveshower:

Jeg har slet ikke kigget på noget bryllupshalløj siden sidste uge - er bare smadret når jeg kommet hjem om aftenen.

Og mangler stadig at få teksten på plads til invitationerne... Måske jeg lige skulle spørge herinde - det er altid godt at få friske øjne på :tunge:

Jeg føler bare jeg er ved at drukne i projekter og jeg er SÅ dårlig til at give det fra mig fordi jeg er så perfektionistisk....

Mangler at lave - guirlande til loftet, bordløbere til 12 borde, drinkspinde, menukort, bordkort, 120 favorbokse, malebøger til børnene, små spande til ungerne med tusser osv... og meget meget mere..... jeg GIDER ik mere... SULTESTREJKE fra nu af!

Ej søde.....

Malebøger og spande med tusser/farveblyanter kan H2B vel godt købe - eller vil du også lave det selv!!!! :blink:

Tror bare det er vejret som gør os lidt kedelige. Jeg går i hvert fald tit i stå på denne årstid. Sol sol kom igen.... :boohoo:

Ja det er ikke fordi han ikke kan købe det... slet ikke han er rigtig sød til at ordne diverse ting for mig/os.... men malebøgerne ville jeg gerne lave som sådan en form for bryllupstema malebøger... (Bridezilla i know)

Ja jeg tror også det er det åndssvage vejr... det er mørkt når man går hjemmefra på arbejde og mørkt når man kommer hjem igen...

Jeg vil bare lige fortælle at vi har fået meget nemmere ved at komme op om morgenen efter vi fik et af de der vækkeure hvor solen står op og som kan lave lyde.

Så nu vågner vi hver dag til solopgang og fulgekvidder :-) Lyder mere romantisk end det er ;-) hehe

Tror da også at malebøgerne bliver bedst med bryllupstemaet. Du skal nok nå det, bare vent og se efter jul så skal der komme gang i os igen :-P

0

Del dette indlæg

6 måneder tilbage!!!

Ej søde.....

Jeg vil bare lige fortælle at vi har fået meget nemmere ved at komme op om morgenen efter vi fik et af de der vækkeure hvor solen står op og som kan lave lyde.

Så nu vågner vi hver dag til solopgang og fulgekvidder :-) Lyder mere romantisk end det er ;-) hehe

Tror da også at malebøgerne bliver bedst med bryllupstemaet. Du skal nok nå det, bare vent og se efter jul så skal der komme gang i os igen :-P

Jeg venter i spænding på fut og pep....

0

Del dette indlæg

5 måneder tilbage og i morgen er der 'kun' 150 dage tilbage....

og her går det stille og roligt.

Vi tager hjem til Danmark på fredag og bliver hele julen og nytåret med. Dejligt. glæder mig til at se vennerne og familien og de små som er kommet til i løbet af året.

Vi har aftalt at ses med kokken en dag mellem jul og nytår. Har sendt antal og budget afsted til ham i går og vores tanker om dagen. Så det bliver spændende at se hvad han komme op med af ideer...

Jeg er snart færdig med alle cirklerne til guirlanden til teltet - men er ikke sikker på jeg har nok... hmm må lige være lidt opfindsom for søstrene grene har ikke mere guldpapir :-(

Den 29. skal jeg ud og prøve kjole. Det glæder jeg mig helt vildt til. Spændt på om jeg finder noget jeg kan li. Er måske lidt bange for at falde for en stor kjole som ikke passer til vores havebryllup. Men jeg skal have god hjælp med så det bliver forhåbentlig ikke noget problem :-)

Og så kan i da lige få et billede af min udsigt PT - den første sne i Stavanger (og måske sidste for det regner allerede igen)...

post-74321-0-22412900-1418723745_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower:

Tusinde tak Marie E :loveshower: Det er underligt som tiden bare forsvinder jo tættere på man kommer! (Sidder lige og får kriller i maven om vi nu virkerlig er med, med al ting :huh: )

:lol: ja det er det, sagde også til min H2B , at når vi kom ind i det nye år, så var det næste år vi skulle giftes :blink: han så godt nok sjov ud i hovedet

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor er det bare dejligt at læse din beretning... den er bare så afslappende :loveshower:

Kjoleprøvningen glæder jeg mig meget til at høre/se mere om.

Mega sødt frieri :wink:

Og tillykke med milepælen i tirsdags :tunge:

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor er det bare dejligt at læse din beretning... den er bare så afslappende :loveshower:

Kjoleprøvningen glæder jeg mig meget til at høre/se mere om.

Mega sødt frieri :wink:

Og tillykke med milepælen i tirsdags :tunge:

Hehe takk WeddingAddict :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsrejsen

Vi har snakket og snakket om hvor vi gerne vil hen på bryllupsrejse. Og mange steder har været oppe at vende. Men nu tror jeg vi blev enige :cheerleader3:

Vi ønsker os tilskud i bryllupsgave til at holde vores 1 års bryllupsdag i USA på østkysten. Det er simpelthen umuligt for os at komme på så stor en tur i år.

Meeenn......

En måned efter bryllup tager vi dog en lille tur i europa. Flyver direkte til London og er der et par dage og så tager vi lyntoget til Paris og fejrer vores første måned som mand og kone under Eiffeltårnet med ost og rødvin på plænen sammen med 1000 andre mennesker :wink:

Ihh jeg glæder mig til vores oplevelser sammen :a1221:

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg

hvor dejligt at i lige kan få et par dag i London og derefter i Paris :7himmel: elsker de to byer ....

Ja jeg er også vild med det :loveshower:

Vi har begge været der før, men det er jo snart 10 år siden. Og dengang var vi jo med folkeskolen, så det bliver spændende at se den voksne udgave af de to byer :wink:

0

Del dette indlæg

hvor dejligt at i lige kan få et par dag i London og derefter i Paris :7himmel: elsker de to byer ....

Ja jeg er også vild med det :loveshower:

Vi har begge været der før, men det er jo snart 10 år siden. Og dengang var vi jo med folkeskolen, så det bliver spændende at se den voksne udgave af de to byer :wink:

ja lige netop, vi ønsker tilskud til bryllupsrejse, så håber i vi evt kan komme til en af byerne hvis det er

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅRH det lyder hyggeligt!! :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Det tror jeg bestemt også at det bliver :cheerleader3:

Vi er jo mere til storby end badeferie :wink:

Det lyder som en super plan med bryllupsrejse( r )!! :loveshower:

hehe ja nu blev der jo lige pludselig 2 bryllupsrejser - ingen klager fra mig af :wink:

0

Del dette indlæg

ÅRH det lyder hyggeligt!! :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Det tror jeg bestemt også at det bliver :cheerleader3:

Vi er jo mere til storby end badeferie :wink:

Det lyder som en super plan med bryllupsrejse( r )!! :loveshower:

hehe ja nu blev der jo lige pludselig 2 bryllupsrejser - ingen klager fra mig af :wink:

Er jeg også selv - vores Mexico tur bliver også med rigtig mange ture bl.a. til pyramiderne og en tur til tequila og se hvordan de laver den farlige drik :wink:

0

Del dette indlæg

Kjolen

I julen var jeg ude og prøve kjoler og havde mor, far, lillesøs og veninde med.

Det gik rigtig godt, selvom jeg havde lidt ondt i maven over om jeg nu kunne finde en til min krop. :tunge:

Jeg har hele tiden haft i tankerne at det skulle være en tea-length kjole. Det ville jo passe fint til vores havebryllup.

Men jeg er nok ikke den eneste hvor tankerne ikke har passet sammen med den kjole som er blevet købt. :floejt:

Jeg prøvede nogle tea-length og jeg lignede virkelig en forvokset konfirmand!!! :huh:

Jeg var ved Luxux i Vester Hassing og Lilly i Aalborg.

Oplevelsen må i da ikke snydes for

Jeg havde ringet over en måned i forvejen og bestilt tiderne. Og ingen problemer selv om det var midt i julen.

Vi kommer til Luxux lidt før kl. 11.00 og det var selvfølgelig den dag der havde været sne.

Så vi vadede gennem sneen hen til døren og ind kommer vi. Vi bliver mødt af en sød dame som står måbende! jamen hun vidste skam godt der skulle komme nogen i dag, men hvad tid vidste hun ikke for hunden havde spist kalenden!!! Verdens dårligest undskyldning, som hun påstod var sandt. Nånå, men hun skynder sig ud og lave en kande kaffe og så kunne vi jo lige snuse lidt rundt i mens.

Vi kom først i gang 11.15. Og her tilføjer hun så at der var en anden som havde ringet ind og spurgt om hun måtte komme. Og da de ikke vidste hvad tid jeg havde, var kl. 11.30 blevet deres aftale. :blink:

Ihh der blev jeg gal. Men heldigvis blev de en halv time forsinket. Så tak for det kære brud

Jeg fik prøvet kjoler og da klokken er 11.55 siger damen at jeg ikke kan nå at prøve den jeg var i tvivl om igen. Bridezillaen kom op i mig. og jeg får sagt at nu kom vi jo ikke i gang til tiden så jeg tror sagtens der er tid til at prøve den een gang til!!!! :pokey:

Og det fik jeg lov til :wink:

Men ingen kjole hos Luxux til mig. Kunne ikke tage beslutningen når vi nærmest blev skubbet ud af døren fordi næste brud stod klar.

Men hos Lilly fandt jeg en flot kjole til rimelige penge.

Det ender jo med en Lilly, som man siger :tunge:

Jeg er jo godt igang med vægttab og når jeg får Shpewear på var den bare super flot. Og det tog de selvfølgelig ingen billeder af!

Men i skal da ikke snydes for et billede :loveshower:

post-74321-0-93251300-1421224247_thumb.j post-74321-0-30907100-1421224666_thumb.p

Den skal jo lige syes lidt i under armene - og det vil også hjælpe på at brysterne ikke sidder helt oppe i hovedet :b223::tunge:

Ellers så tænker jeg måske at få pillet perlerne på maven af og måske sætte et bælte det hvor skørtet starter.

Med ved ikke helt... Hvad syns I????

Jeg blev puttet i sådan et skørt med havfruesnit og syns bare det var SÅ ubehageligt at have på. Og da jeg fik det af , syntes jeg selv, at kjolen sad bedre.... :)

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

først og fremmest øv en oplevelse i luxux ....... men når det så kommer til spørgsmålet med kjole fra Lilly så synes jeg den sidder så flot på dig og synes ikke at du behøver et skørt inden under :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Kjolen

I julen var jeg ude og prøve kjoler og havde mor, far, lillesøs og veninde med.

Det gik rigtig godt, selvom jeg havde lidt ondt i maven over om jeg nu kunne finde en til min krop. :tunge:

Jeg har hele tiden haft i tankerne at det skulle være en tea-length kjole. Det ville jo passe fint til vores havebryllup.

Men jeg er nok ikke den eneste hvor tankerne ikke har passet sammen med den kjole som er blevet købt. :floejt:

Jeg prøvede nogle tea-length og jeg lignede virkelig en forvokset konfirmand!!! :huh:

Jeg var ved Luxux i Vester Hassing og Lilly i Aalborg.

Oplevelsen må i da ikke snydes for

Jeg havde ringet over en måned i forvejen og bestilt tiderne. Og ingen problemer selv om det var midt i julen.

Vi kommer til Luxux lidt før kl. 11.00 og det var selvfølgelig den dag der havde været sne.

Så vi vadede gennem sneen hen til døren og ind kommer vi. Vi bliver mødt af en sød dame som står måbende! jamen hun vidste skam godt der skulle komme nogen i dag, men hvad tid vidste hun ikke for hunden havde spist kalenden!!! Verdens dårligest undskyldning, som hun påstod var sandt. Nånå, men hun skynder sig ud og lave en kande kaffe og så kunne vi jo lige snuse lidt rundt i mens.

Vi kom først i gang 11.15. Og her tilføjer hun så at der var en anden som havde ringet ind og spurgt om hun måtte komme. Og da de ikke vidste hvad tid jeg havde, var kl. 11.30 blevet deres aftale. :blink:

Ihh der blev jeg gal. Men heldigvis blev de en halv time forsinket. Så tak for det kære brud

Jeg fik prøvet kjoler og da klokken er 11.55 siger damen at jeg ikke kan nå at prøve den jeg var i tvivl om igen. Bridezillaen kom op i mig. og jeg får sagt at nu kom vi jo ikke i gang til tiden så jeg tror sagtens der er tid til at prøve den een gang til!!!! :pokey:

Og det fik jeg lov til :wink:

Men ingen kjole hos Luxux til mig. Kunne ikke tage beslutningen når vi nærmest blev skubbet ud af døren fordi næste brud stod klar.

Men hos Lilly fandt jeg en flot kjole til rimelige penge.

Det ender jo med en Lilly, som man siger :tunge:

Jeg er jo godt igang med vægttab og når jeg får Shpewear på var den bare super flot. Og det tog de selvfølgelig ingen billeder af!

Men i skal da ikke snydes for et billede :loveshower:

attachicon.gif234ny.jpg attachicon.gifuten navn4ny.png

Den skal jo lige syes lidt i under armene - og det vil også hjælpe på at brysterne ikke sidder helt oppe i hovedet :b223::tunge:

Ellers så tænker jeg måske at få pillet perlerne på maven af og måske sætte et bælte det hvor skørtet starter.

Med ved ikke helt... Hvad syns I????

Jeg blev puttet i sådan et skørt med havfruesnit og syns bare det var SÅ ubehageligt at have på. Og da jeg fik jeg af , syntes jeg selv, at kjolen sad bedre....

WAUW! - Skørt behøves under ingen omstændigheder, og synes den er SÅ smuk med perlerne :loveshower:

0

Del dette indlæg

først og fremmest øv en oplevelse i luxux ....... men når det så kommer til spørgsmålet med kjole fra Lilly så synes jeg den sidder så flot på dig og synes ikke at du behøver et skørt inden under :loveshower::loveshower:

Tusind tak søde Marie :loveshower:

0

Del dette indlæg

Kjolen

WAUW! - Skørt behøves under ingen omstændigheder, og synes den er SÅ smuk med perlerne :loveshower:

Tak ChristinaMN :loveshower:

Ja det var jo ikke lige den kjole jeg havde forestillet mig, men syns bare den er så fin med blonder på hele skørtet og lidt glitter rundt omkring :a1221:

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg

Den sidder rigtig fint den kjole. Synes den er flot som den er, men tror også det kunne blive smukt at fjerne perler og lave en form for bælte.

Det lyder som en skøn bryllupsrejse i planlægger. Ville ønske vi havde tid til at komme ud at rejse bagefter.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer