mms8777

Det perfekte bryllup

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kærlighed. Det vigtigste er at brudeparret er glade og at de får det bryllup lige efter deres ånd. Så hele stemningen med glade venner og familie at fejre dagen med.

Af decideret elementer vil jeg sige: Lokationen og maden er vigtige ting.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For os betyder præsten og kirken rigtig meget, fordi præsten bare er et helt fantastisk menneske som har betydet meget for familien, specielt min kæreste da hans far døde alt for tidligt. Vi skal ikke giftes uden hende!! Så hun var aller første prioritet da vi skulle finde en dato.

Dernæst vil jeg sige at det vigtigste for os er at vores gæster hygger sig og får et brag af en fest hvor alle kan være med. Musikken betyder rigtig meget!

Og så er vi nogle madører begge to, så maden er også vigtig for os.

Vi håber meget at vores gæster har lyst til at fejre os og have det sjovt, og håber at der vil komme en masse skægge, romantiske, fjollede, alvorlige og herlige indlæg som er unikke og som vi kan huske tilbage på.

0

Del dette indlæg

Vigtigt for mig som gæst til et bryllup:

At brudeparret er glade!!!

At stemningen er uformel og nede på jorden. Jeg føler mig som en elefant i en porcelænsbutik hvis arrangementet er formelt og der er bestemte kutymer og "regler" man forventes at opføre sig efter, uden at disse er specificerede, men forventes som værende almen viden. Dem har jeg nemlig aldrig lært. :blush:

At der ikke er drama!!

At sidde sammen med nogle jeg kender og/eller kan snakke med.

Vigtig for mig som brud:

At gæsterne er glade.

At arrangementet ikke er for krævende logistisk, det stresser unødigt, både for mig og for gæsterne.

At maden er god, for den bliver et samtaleemne blandt gæsterne senere på aftenen!

At stemningen er uformel og nede på jorden.

At der ikke er drama!!

0

Del dette indlæg

Som gæst eller som brudeparret selv?!

Som gæst ville jeg nok forvente mig :

Et forelsket brudepar som bare stråler af glæde og lykke.

Familie som ligeledes stråler af lykke fordi deres kære er lykkelige.

Venner som er glade og nyder kærligheden i luften.

Mad og location er ikke videre vigtige i mine øjne, for det andet ville overstråle de negative som skulle være tilstede.

Som brudepar:

At vi får sådan en dejlig dag fyldt med kærlighed fra hianden, fra venner og familie

At der ikke skal tages hensyn til ballade, fordi ingen ønsker at lave det.

At folk kan sammen og at stemningen afspejles af det.

0

Del dette indlæg

Kærlighed :loveboard: Både som gæst og som brudepar :):heart:

Herudover ønsker vi en hyggelig fest, hvor alle kan være glade og slappe af :)

Det var så tre meget ukonkrete elementer - men det er altså det vigtigste, kærlighed, glæde og hygge :)

Men jeg ønsker da også, til vores bryllup, at bordet bliver flot og maden bliver god :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For det første tror jeg ikke på at der findes et perfekt bryllup, og det er ikke fordi jeg er pessimist eller noget :tunge:

Men det vigtigste for mig som brud, er klart stemningen. At folk hygger sig, og der er en løssluppen stemning, og det hele ikke bliver alt for stift og formelt.

Det er egentlig det samme som er vigtigst for mig som gæst.

Lokation betyder ikke en disse for mig, hverken som gæst eller brud. For det er ikke det der afgør om det bliver en skøn dag eller ej, det er menneskerne og stemningen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer