Mellis

Hvilken velkomstdrink?

9 posts in this topic

Ja, har I et godt bud - hvilken drink serverer I selv? Vores fest bliver på stranden, i et gammelt cirkustelt og velkomstdrinks serveres i gamle marmeladeglas (se billede). Jeg mangler ideer til en drink der matcher - dvs frisk, uformel, let at lave..

post-72331-0-67920100-1404643764_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bliver uden alkohol, og regner med at lave to forskellige. Har lavet hyldeblomst saft , som så skal blandes med danskvand, og så med en skive citron og isterninger i. Nummer 2 ved jeg ikke lige hvad jeg ender med, havde tænke på rabarbersaft med danskvand, og så med frosne jordbær i, men nåede så ikke at købe rabarber mens butikkerne herude havde dem. Så ja ved ikke lige hvad jeg finder på :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sablet mousserende vin med i det pakketilbud vi har der hvor vi skal holde vores fest.

Jeg tænker at man kunne lave en sex on the beach, som findes i mange udgaver: http://www.sexonthebeach.dk/ (en del af drinksmeister.dk)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vores bliver uden alkohol, og regner med at lave to forskellige. Har lavet hyldeblomst saft , som så skal blandes med danskvand, og så med en skive citron og isterninger i. Nummer 2 ved jeg ikke lige hvad jeg ender med, havde tænke på rabarbersaft med danskvand, og så med frosne jordbær i, men nåede så ikke at købe rabarber mens butikkerne herude havde dem. Så ja ved ikke lige hvad jeg finder på :)

Husk, at I også kan bruge vindruer som isterninger. Så bliver blandingen ikke vandet, når de rigtige isterninger smelter :)

Bare put vindruerne i fryseren natten over, så er de klar til at fungere, som isterninger :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vores bliver uden alkohol, og regner med at lave to forskellige. Har lavet hyldeblomst saft , som så skal blandes med danskvand, og så med en skive citron og isterninger i. Nummer 2 ved jeg ikke lige hvad jeg ender med, havde tænke på rabarbersaft med danskvand, og så med frosne jordbær i, men nåede så ikke at købe rabarber mens butikkerne herude havde dem. Så ja ved ikke lige hvad jeg finder på :)

Husk, at I også kan bruge vindruer som isterninger. Så bliver blandingen ikke vandet, når de rigtige isterninger smelter :)

Bare put vindruerne i fryseren natten over, så er de klar til at fungere, som isterninger :)

I know, men isterninger tror jeg ikke når at smelte, det er jo bare et lille glas folk får, og det er jo ikke midt i den varme periode vi skal giftes. Så jeg vil helst bare have alm. isterninger i :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer