Mellis

Hvilken velkomstdrink?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vores bliver uden alkohol, og regner med at lave to forskellige. Har lavet hyldeblomst saft , som så skal blandes med danskvand, og så med en skive citron og isterninger i. Nummer 2 ved jeg ikke lige hvad jeg ender med, havde tænke på rabarbersaft med danskvand, og så med frosne jordbær i, men nåede så ikke at købe rabarber mens butikkerne herude havde dem. Så ja ved ikke lige hvad jeg finder på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er sablet mousserende vin med i det pakketilbud vi har der hvor vi skal holde vores fest.

Jeg tænker at man kunne lave en sex on the beach, som findes i mange udgaver: http://www.sexonthebeach.dk/ (en del af drinksmeister.dk)

0

Del dette indlæg

Vores bliver uden alkohol, og regner med at lave to forskellige. Har lavet hyldeblomst saft , som så skal blandes med danskvand, og så med en skive citron og isterninger i. Nummer 2 ved jeg ikke lige hvad jeg ender med, havde tænke på rabarbersaft med danskvand, og så med frosne jordbær i, men nåede så ikke at købe rabarber mens butikkerne herude havde dem. Så ja ved ikke lige hvad jeg finder på :)

Husk, at I også kan bruge vindruer som isterninger. Så bliver blandingen ikke vandet, når de rigtige isterninger smelter :)

Bare put vindruerne i fryseren natten over, så er de klar til at fungere, som isterninger :)

0

Del dette indlæg

Husk, at I også kan bruge vindruer som isterninger. Så bliver blandingen ikke vandet, når de rigtige isterninger smelter :)

Bare put vindruerne i fryseren natten over, så er de klar til at fungere, som isterninger :)

I know, men isterninger tror jeg ikke når at smelte, det er jo bare et lille glas folk får, og det er jo ikke midt i den varme periode vi skal giftes. Så jeg vil helst bare have alm. isterninger i :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer