Christina2750

Hareskovhytten?

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen!!

Min første tråd fra min nye profil :) Vi skulle egentligt have været blevet gift for 5 år siden - men så fandt vi lige et hus, som krævede alle vores penge i stedet for :blush:

Vi er denne gang nået op på at skulle have plads til omkring 70 gæster - hvilket ikke helt er nemt at finde, hvis man gerne selv vil stå for mad og medbringe drikkevarer. Vi bor i Ballerup - så oplagt havde været Hestestalden i Pederstrup, som vi faktisk har udsigt til fra vores have :blink: Men men men, der skal festen være lukket og slukket kl. 2 - så det er et no go, når vi ønsker et brag af en fest med familie og venner.

Men nu er jeg faldet over Hareskovhytten http://www.hareskovhytten.dk/index.htm , som også er ret tæt på vores bopæl - dog er jeg en anelse i tvivl om det bliver for primitivt? Om vores gæster vil synes det er et mærkeligt sted at holde bryllup, og om vi kan få pyntet det pænt nok op - så det får bare lidt af en bryllups stemning.

Derfor vil jeg gerne høre Jeres meninger - og hvis der er nogen der kender til stedet, så fortæl fortæl ! :)

Søde hilsner herfra
Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke stedet, men selvfølgelig kan det pyntes pænt op. Et bryllup skal jo ikke være noget bestemt, der kan være pyntet på 500 forskellige måder, det kan være et hav af forskellige steder, og man kan ønske et hav af forskellige stemninger. Vi ønsker f.eks en afslappet fest, og ønsker ikke at det bliver for "stift og elegant", da det overhovedet ikke er os.

Jeg syntes da det ligner et fantastisk sted at holde en fest, uanset om det så er bryllup, fødselsdag eller en helt anden fest :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes helt klart, sagtens i kan holde bryllup der :) faktisk kan sådan en lokation blive endnu mere personlig end et "fornemt" festlokale :)

Og hvis du ikke synes der er pæne tallerkner eller at der skal være to sæt bestik, så kan I jo altid leje det er sted :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes faktisk også at det ser interessant ud, og det kan jo ikke skade at tage ud og kigge på det.

Vi ønsker os et elegant bryllup, der er nede på jorden, hvis det giver mening. Og det elegante kan jo komme via oppyntning og borddækning, mens resten af omgivelserne f.eks skoven bare indbyder til hygge og samvær.

Synes da i skal tage ud og kigge på det, og er det ikke jer, så kigger i jo bare videre.

0

Del dette indlæg

Takker for jeres bemærkninger - altid rart lige at få nogle andre øjne på det :)
Ja, jeg havde bemærket at der stod ca. 60 - men vi regner med at få en smule frafald og evt. reducere en smule i listen, så det passer til det lokale vi ender med at finde.

Vi kørte forbi hytten i dag - og må nok indse at det ikke bliver her! Den ligger ganske vist hyggeligt i skoven, men vejen dertil er temmelig snørklet - er ret sikker på at en taxa aldrig vil kunne finde derned, da det ligger bag en rideskole - og ingen skilte eller husnumre indikere at der findes noget langt bagved den. Dernæst er der kun få parkeringspladser, og der kan kun passere en bil på vejen af gangen - eller retter sagt grussti.

Så vi må nok på udgik efter andet steds desværre.

Hvis der er nogen derude der har gode forslag til lokale op til 70 personer - hvor vi selv må medbringe mad og drikke, så nævn dem endelig :)

Mvh.
Christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer